Upload

Brandon Sr Black 08-09

by Coleman Chaisty • 42,087 views

ACDC. *THIS TEAM IS SMALL LIMITED COED 5- TWO OF OUR GIRLS WERE INJURED AND OUR IMMEDIATE REACTION WAS TO ADD ANOTHER MALE TO FILL IN AND COMPETE AS AN EXHIBITION TEAM. THERE IS NOT 5 BOYS ON THIS...

someoneeeee is freaking fierce this year
Report spam or abuse
now that is some extreme allstar cheering they were so good :)) but what in the world was that girl doin at the end when she walked up in the dance just to do that little part? wdf? lol ok.
Report spam or abuse
please TRY to back up your comments on us supposedly "stealing" teams ideas. excuse me, but i'm pretty sure tick tocks were done in the 90's. sorry you're jealous of senior black. but get over yourself and grow up because you have no right to say we stole anything. especially just tossing it out there and hiding behind your words on youtube.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
seriously love it. the girl who was just kind of walking around in the back during the danec was kind of weird and distracting though? haha.
Report spam or abuse
amazingg! now thats an entertaining routine. loved the tic tocs not just lib-heel stretches anymore! just flawless! loved the pyramid too! this whole routine kept me watching from start to finish granted the dance could have moved a little more and that would have sold me on this routine but hey its the begining of the season and this team is workin' it out!
Report spam or abuse
Omg every team i watch has the " tick tick" song during the stunts but i don't mind its nice :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
ok. O h M y G o d. thats was fricken amazing?
Report spam or abuse
There looks like five guys on this team to me!
Report spam or abuse
that was flawless!! you better work it out ladies!!!
Report spam or abuse
Who can touch this team? That was killer.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Brandon are freaking beasts this year! You guys/girls are GREAT!!1
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this dance song is called Hold On- Wilson Phillips
Report spam or abuse
Report spam or abuse
bahaha!for real, they're really ridiculous. they will eventually figure how smart their little comments are.
Report spam or abuse
haha i love how the video cuts off right when its introducing my team shine athletics senior all girl lv. 1
Report spam or abuse
Peter's teams always shine. GREAT JOB!
Report spam or abuse
KATIE PATTERSON <3 :) miss you girlll
Report spam or abuse
Bahahha love the hairflip werk it out. mm my fav sm. coed stunt so far this year
Report spam or abuse
what division are they? that's not small limited is it? if so, thought there could only be 4 guys? and loved the stunt sequence
Report spam or abuse
hey ohhhmycole was that you centre dance.u were working it.
Report spam or abuse
all i gotta say iss dayyyuummmmmmmmmmmmmmm!!!!!!! nice tick tocks!!!! to scorpions~~ beastin it out !
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this is already a worlds worthy routine this early in the season... nice!
Report spam or abuse
sooo if they dont place high at worlds this year then the judges seriously are on craccck.
Report spam or abuse
coleman you work the dance. but the dance over all... :(
Report spam or abuse
As amazing as this performance was, this team gets better every time they perform. Honestly!!
Report spam or abuse
Haha I just don't get some comments.. like I really think some people post comments just because they like the sound their keyboards make when they type nonsense.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
That stunt sequence was outstanding.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lol! I loooove that comback boyy! ;) txt me damnit! lol
Report spam or abuse
was the guy in the right kick double basket in the beginning the 'fill in' cause i noticed he was the only one that didnt do running tumbling
Report spam or abuse
hey cattt!! thanks for the guest book post!!! i miss you too!!! are you going to be at atlanta or dallas this year??
Report spam or abuse
u guys did good i loveee ur first stunt hard to believe u guys r rec
Report spam or abuse
wow you guys are absolutely amazing this is one of my all time favorite routines to watch congrats on worlds
Report spam or abuse
we, sr black, have learned to love our dance! and our score sheets imply that the judges enjoyed the show we put on to it. (:
Report spam or abuse
can anyone send me their music please ? :D
Report spam or abuse
Excuse yourself. I posted this video, and I'm not a liar. If you're referring to me as a "liar" because there is 5 boys on the floor, you need to read under MORE INFO! smileyface.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
seriously how the heck did they not get a full paid bid at WCA i was rooting for them all the way grand level 5 champs but no bid? yall are amazingg, i love you guys
Report spam or abuse
haha i was at NCA this year, and this team like walked by me and i was like hyperventilating. lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
was one of these boys on california ? like ..last week? ahaha
Report spam or abuse
work me outtt. that stunt is flawless.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Brandon--one again--has done it once again!!! And of course, they're WAY to good to touch down. :)
Report spam or abuse
it seems as though tick tocks are the new 09 trend lol every 09 video ive watched they do tick tocks somewhere :]
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
THEY ARE THE DEAL!!! YESSS - They just threw me on my back! FIERCE!!! And that pyramid! WTF?? - That was SICK! Great job BRANDON***
Report spam or abuse
oh my goodness. for the 2345345th time, please read more info.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
wow i never got 2 watch u guys cause my team wuz on after u i missed out u guys are amazing ..go shine
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lol. other countries? you silly, we ACTUALLY stole our routine from a level one team in arkansas! so if you're going to CONTINUE TO HATE ON US, AT LEAST HATE CORRECTLY?! ohkay thanks. and that's great that ace warriors got their bid at wca! we congratulated them as we should have, and moved on. stop worrying so much about being RUDE OVER YOUTUBE, and focus on your own team. clearly our coaches know what they're doing, if there's any hating to be done, it should be done by them, not you.
Report spam or abuse
there def gonna win worlds! i saw them at us spirit nationals and it was even more amazing than this!
Report spam or abuse
Its like world cup shooting stars, maryland twisters f5, brandon allatars and top used to do that and yea...
Report spam or abuse
Is there a way to download this?? haha i effin' LOVE this
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
ummmm weird question but is their a girl named cammy on this team????
Report spam or abuse
so basically they're amazing, aka i had chills the moment that they walked out on the floor....holy stunt sequence...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
ummmm okay....WORK ME OUT BRANDON ALLSTARS!
Report spam or abuse
all i have to say is wow. AMAZING stunting
Report spam or abuse
Report spam or abuse
coleman you work we out with that hair flip at the end!
Report spam or abuse
wow!! nice stunts and really nice everthing! goo dluck this year... yous look great:)
Report spam or abuse
this is SO good. & you can't say they "copied" tic tocs from cea because people have been doin tic tocs long before they did. plus in my opinion, brandons were a lot cleaner & well executed.
Report spam or abuse
Those stunts were killer! I think they have worlds this year! Love it! Work it out!
Report spam or abuse
there was a girl injured and for this competition they used a boy to fill in for her. They meant there are not 5 boys normally
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Hrm, all I see is your spelling errors. Humor me.. List said similarities. I'll even help you start. 1)We both have cheer music. 2)We both have a jump sequence. 3)We both have a tumbling sequence. 4)We both have coaches! Woah you're right! All these similarities... we MUST have copied top gun right? Go somewhere else and post your ridiculous comments.
Report spam or abuse
You guys did great!! And i love your mix! where are you located?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
does anyone have this music???
Report spam or abuse
ohhhmycole! your responses to these people are absolutely hilarious.i sat here and read like 11 pages just to see what you would say and cracking up! but anyhow.glad yall won worlds.definitely deserved it!
Report spam or abuse
Im speechless.....This was a great routine... syncronization was great... choreography was unique... great...KEEP IT UP
Report spam or abuse
THIS ROUTINE IS SOLID LIKE A ROCK
Report spam or abuse
Probably the most amazing stunting I have ever seen
Report spam or abuse
lovelovelovelove ticktocks to scorpions amazing.
Report spam or abuse
yey! swedish music! x) that was a lovley sequence! i love it! you are y new favs ;)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lol - i was thinking the same thing... I think the guy that had center jumps on CA was/is on this team...
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to