Upload

GrindTimeNow.NET: DNA vs Rone Pt. 1

by Grind Time Now • 552,358 views

Vist us at: http://grindtimenow.net/ Two of the best up-and-coming battle rappers on the East Coast clash in this crazy battle to see who has next up in NY.

This battle was the first time I saw DNA. He was a cut above most of the grind time guys. Still is Top 5 in the world IMO.
Report spam or abuse
+M477R1X Don't take everything so fucking literal...
Report spam or abuse
this is one thing not everything, literalism faced.
Report spam or abuse
He should've used that against Arsonal. "You can say 1000 jokes. That don't make you a rapper"
Report spam or abuse
+Grind Time Now Are you actually affiliated with Grind Time
Report spam or abuse
+Louis Chatmon umm.. This is the Grind Time official channel responding to you lol. Yes, This is Grind Time!
Report spam or abuse
why did the crowd blow up over DNA's "college tuition" bar? Shit was okay, but all that hype? The set up didnt even connect with the punch; You're not the hottest with spitting cuz if dad knew you were at grind time he wouldnt pay your tuition... "if you ain't going to replace it, don't say shit" - Crowd goes wild.. Average line. c In fact, if you listen, all of DNA's set ups are weak and don't connect directly with the punch lines. " You shouldnt be doing this, I control atom I am the nucleus.
Report spam or abuse
Drinking bud light will make your dick fly off
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Yo DNA used to be nice as hell real talk
Report spam or abuse
Report spam or abuse
That rematch was CRAZY THO!!!!
Report spam or abuse
This is where kshine got that 3rd at rone broke him down wow
Report spam or abuse
DNA won, but I really like Rone's cadence. Dope battle.
Report spam or abuse
Still Think Rone Took This
Report spam or abuse
That girl is a straight up gangsta, I mean just look how she wears her hat! Pffft 😂
Report spam or abuse
Rone sports Bars was some of hottest i ever heard
Report spam or abuse
DNA ate him alive lol clean 3-0
Report spam or abuse
dna was better but i also felt the crowd had his back more
Report spam or abuse
Is anyone else happy that PH isn't relevant in battle rap anymore?
Report spam or abuse
DNA 3-0 but no body cause i would hear you out if you said Rone took at least one round, especially the second
Report spam or abuse
I could see that in person that would look like a bodybag. But it's a really close battle in my opinion. DNA got the 1st round pretty handily, Rone just didn't have any hardhitting bars. 2nd was DNAs best round with a solid prebuttal, although Rone had a good 2nd as well, i give DNA the slight edge. 3rd round i thought Rone came hard as fuck. He had a breakdown of DNAs rapping style that was largely accurate and even pertained to DNAs 3rd making it an even better angle. The bomb was definitely a gimmick in a sense but it displayed just how much DNA was confident he was going to win this, but I was not a fan of the 'im the nucleus' line which Rone shut down with his breakdown angle. Rone took 3rd round but it wasn't enough. DNA 2-1
Report spam or abuse
Dissapointed Rone didn't come up wit a rebuttal for that bomb suit lol
Report spam or abuse
man I miss classic GT
Report spam or abuse
show....my favorite ...5 years later im coming back to watch it again...
Report spam or abuse
+Danijel Butkovic agreed both snapped on that battle had rebuttals bars and everything a battle should have... nowadays only catch one here n there... these were the days... im almost bored now with most of the big names cause they dont show up to battle ...dna always does of course an so does rone why I respect them cause theyll battle anyone.
Report spam or abuse
+Danijel Butkovic DNA won this 3 - 0 but he lost to Dizaster in my opinion. 
Report spam or abuse
are you kidding have u seen rones battles he would beat Dna in a rematch
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
DNA 3-0 but rone is nyce no bullshit!.. he aint go fake white boy for the most part so he appeared authentic.. but he aint got no soul.. took a complete "L" sorry white people..
Report spam or abuse
Rone is straight garbage he no mc he a clown that makes jokes
Report spam or abuse
I can't believe this is my first time watching this battle, this is a classic! DNA got it 3-0 in my opinion, but Rone held his own. Great fucking battle
Report spam or abuse
Report spam or abuse
DNA was much better back then. He's fucking garbage now.
Report spam or abuse
Humanity disagrees.  DNA is dope.  He has negatives but his positives outweigh them.  Positivity!!
Report spam or abuse
+Andre Coleman just seen DNA live in london ontario he freestyle battled charron and it was sooo fucking sickk...
Report spam or abuse
Hardest hitting 10 minute battle ever?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Lmao DNA gave no fucks at all back then.  
Report spam or abuse
 I'm bringing Techs to ribs shoot extra kids,  I FUCKED YOUR MOM YES I DID YOUR GIRLS A SLUT YES SHE IS
Report spam or abuse
It Was Rone Vs Prophit
Report spam or abuse
Report spam or abuse
If that was his "true" SAT scores, he is brilliant lol
Report spam or abuse
DNA came hot in the 2nd!   Still got Rone 2-1 ...Epic as fuck battle
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Look at the guy in the striped shirt behind DNA when he takes his sweater off. His face is priceless. Complete shock.
Report spam or abuse
I like DNA more than Rone...
Report spam or abuse
Nobody wants to hear that voice! Annoying!
Report spam or abuse
so just to sum it up you suck at life you suck at rap you try to punch my mic around but my mic punches back 
Report spam or abuse
the best battle i ever seen , you dont fuck with these two
Report spam or abuse
Danny Myers vs, Rum Nitty, enjoy.
Report spam or abuse
I thought rone was going to quit, they both killed it tho DNA took it obvs tho
Report spam or abuse
DNA is a bum always been always wil b ....tut sry to DNA fans
Report spam or abuse
i fucked ya mum yes a did ya mums a slut yes she is that was dope 
Report spam or abuse
"I control everything Adom(Atom) does, I'm the nucleus" that is such a Conceited bar if i ever heard one. just look at Cons face.
Report spam or abuse
ummm i thought cells have nuclei, not atoms.... oh well good wordplay either way 
Report spam or abuse
+JiveBoogie Both Atoms and Cells have Nucleus but hes also is playing off of Cells because his name is DNA
Report spam or abuse
dna had so much play on the dna and atom game. dna shoulda used something like "you know adams a liar, cuz atoms make up everything"
Report spam or abuse
actually who's that man-woman next to PH?? she's annoying...
Report spam or abuse
they should do a one round rematch
Report spam or abuse
Tell that fat little bitch next to the host shut the fuck up you little hobbit lucking bitch
Report spam or abuse
God Rone fans are pathetic. Can't ever admit when he loses. Dude is corny and lame, caustic much better.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
You mean why does iron solomon sound like rone.
Report spam or abuse
Rone only rhymes for like 40 seconds or less wtf...
Report spam or abuse
I heard conceited actually wrote most of DNA's bars for this battle
Report spam or abuse
DNA until the last round where Rone twisted his wordplay and spit it back at him
Report spam or abuse
Report spam or abuse
all you guys are fucking retarded dude rone is good no doubt but dna omg dna fucking i dont even know what to say...jesus
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this the best grindtime battle of all time
Report spam or abuse
Damn this is one of my favorite battles, Rone and Dna did they thing
Report spam or abuse
fat bitch on the right hahahaahaaaa
Report spam or abuse
1:29 - 1:40 had me in tears ! WTF was DNA doing !? LMFAOOO
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
both the people in the white hats are annoying as fuck...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this was 2009 playboy. bars were this weaker everywhere, respect the classics b
Report spam or abuse
DNA killed em , badly ! Real shit ,
Report spam or abuse
DNA sneezes....100 Black guys have a 20 second groan of appreaciation..worst crowd in battle history
Report spam or abuse
Yeah... I bet he would, but I'm not into butt stuff, at least with dudes, so I'll pass =) You insult me from behind a computer screen and I'm the bitch... "Nuff said"
Report spam or abuse
Why does Rone sound like Iron Solomon?
Report spam or abuse
Damn DNA is one of the best battle rappers ever!!
Report spam or abuse
Very well matched battle both class battlers, DNA won in three very close
Report spam or abuse
did this fool say yall probably scream racisim when it dont go black peoples way but said we cant see pass his color lmao
Report spam or abuse
Nice battle, but I have to give this one to DNA
Report spam or abuse
You were so close! You're the 999th guy saying it's Conceited. If you were the 1000th I would have gave you a bag of chips.
Report spam or abuse
Dna edged it excluding the bomb shit.. Good battle
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
DNA's on fire! That nigguh can spit for days
Report spam or abuse
that last verse from rone blew my goddamn mind
Report spam or abuse
A battle rapper that sucks ass but is still better than conceited.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Ya you are ... Bitch . and "at least not with dudes" we got a tranny fucker here.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
People think rone just sucked ass he killed it !
Report spam or abuse
DNA won 2-1.Rone had a crazy third round.
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to