Upload

Untuk Mu Sayang - Febians

by FarahAsyikin • 150,184 views

Video Muzik Melayu Karaoke Klasik - UntukMu Sayang o.a Febians

Alhamdulillah kerna hamba dapat menemiu lagu ini akhirnya
Report spam or abuse
dedicated for someone...lalallalalal :-?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
best giler..lagu ni... teringatkan zaman romantis...lagu yg selalu ku nyanyikan buat yg tersayang isteriku sebelum jadi permaisuriku...
Report spam or abuse
Best btl lagu ni..blh jd jiwang..heee
Report spam or abuse
hoh..stim siot. apsal ko tak stim ke? problem la tu..kehkeh
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Perghh..layan gila lagu nie..best siot!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lagu ni buat aq tenang,,,aku selalu pasang lagu ni masa nak tidur
Report spam or abuse
aduiii..lagu dah sedap hang pi tambah keyboard awat...tak masuk lak tu..aisey..potong stim.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lagu untuk suami yang sayang isteri sahaja....
Report spam or abuse
suara bandi amuk dulu lembut jea , sekarang ni je "ganas" skit . meowwww :3
Report spam or abuse
lagu ni aku tujukan pada kekasihku syafriza khas untukmu sayang...muaaaaaah
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lagu punyelah jiwang...mat melayu paleng cengeng!
Report spam or abuse
Sign in to add this to Watch Later

Add to