CO
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

KENNITH KANNIF!!! HIGH ROLLER LIVE! by Whiteboy7thst

by whiteboy7thst • 228,659 views

Instagram https://instagram.com/whiteboy7thst69 SUBSCRIBE ON YOUTUBE! ► http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=whiteboy7thst Follow my twitch live streams (every Saturday and Wednesday...

Most people probably don't even know where Kenneth actually comes from
Report spam or abuse
where does he actually come from then?
Report spam or abuse
+JMennes He comes from the the short skits in the Eminem albums and he's also in The Slim Shady Show.
Report spam or abuse
this beats his new shit by faaaaaar! :(
Report spam or abuse
lol wait wait i got a hamster in the microvave lmfao
Report spam or abuse
whiteboy : i'll fuckin uppercut your nostrul , with my penis.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Bananas are a great source of potassium. And so are gerbils.
Report spam or abuse
im a bout to go stick a gerbal up my butt via traffic cone loloololo
Report spam or abuse
Report spam or abuse
unless theirs a gold medal for putting jerbals up ur butthole lmaooo
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
1:58 like for idiot that thinks he can run that way..its blocked!
Report spam or abuse
ooh right, i knew i heard it from somewhere, i couldn't remember where, even after reading your comment saying he's an eminem fan (im derp)
Report spam or abuse
i think i played in a game with whiteboy wen i wuz prestige 1 and he was trollin sum 9 year olds
Report spam or abuse
I'm a G00000000000000AT MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH
Report spam or abuse
I luv how form from connecticut :D
Report spam or abuse
kid:Hey white boy fan:His name is Kennith Kannif
Report spam or abuse
What's your age, sex, and location? LMFAO lololololololololol I fucking lost it there xD LMFAO Love you WhiteBoy, I mean Kennith Kannif LMFAO! ! !
Report spam or abuse
close ur eyes sound like hes having sex :P
Report spam or abuse
noooo white boys mother dead kineff keneth still lives with his mother
Report spam or abuse
Report spam or abuse
yes kennith kanif is a person menchned (spelled it wrong) in eminem`s songs, but most people dont notice it, he has a deep voice making him sound like a pedophile. he is now mostly known as a persona that WhiteBoy7thst has. but he originated from eminems songs.
Report spam or abuse
y is every1 txtn him gold medal champion????? Who Cares lol...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
fucking epic,,,,,,u been following me nathan?? hahahhahahaha
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Goat from the future boiiii.....
Report spam or abuse
dude your fucking hilarious keep it up
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
trolled the kid about live recording ;)
Report spam or abuse
Whiteboy:I'm warming up a gerbil in the microwave and im gonna stick it up my butt via traffic cone BEST PART!
Report spam or abuse
kml kenneth ..really and nice character voice ...you crack me up everytime..lamo
Report spam or abuse
lol its cool in order to figure it out i had to look it up, i was derping too for a while, lol.
Report spam or abuse
yes whiteboy mother and father passed away years ago.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Eminem reference <3 hahahahaha
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
on the internet trying to lure your kids with him into bed
Report spam or abuse
i can fit 13 and a half rabbits in my ass hole >.<
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I watched the gerbil video I used it as a lesson how to shove a gerbil up your ass safely I recommend it feels good....;) jkjkjkjk
Report spam or abuse
Report spam or abuse
22, male, and in your moms bedroom you wanted to know
Report spam or abuse
Im a gold medal champion at putting gerbils up my asshole.
Report spam or abuse
It's ken kaniff from conneticut can you accept?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Add me on PSN please, it's my new account : xDeadlyForce
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Your killing me hear smalls YESS!! Sandlot such a great movie!! thumbs up if you no you are old enough to have seen this movie
Report spam or abuse
Report spam or abuse
add me on psn bowser2344 im 5th prestige
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I've always wondered how white boys mom and dad died can ANYONE tell me?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
WATCHING SOME GAY PANDA PORN LMFAO!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
More amnesia iv been waiting for part 10 for so loooooooooooong
Report spam or abuse
Report spam or abuse
how come he's not 15th prrestige?
Report spam or abuse
"noo, its on my uhh porno website" - LOL
Report spam or abuse
Whiteboy : im doin pretty well.......lookin at some gay panda porn right now..
Report spam or abuse
add me on ps3 iLL_EAT_You_fool
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
A gerbil, a traffic cone and some bacon grease. That's an instant classic. I can't get enough of your videos man. Keep it up.
Report spam or abuse
Your Kennith voice sounds like Ghostface's voice from Scream lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
im watching gay panda porn and playing black ops
Report spam or abuse
@mastersergant128 His mom is dead...
Report spam or abuse
I laughed the whole way through lol my moms piwssed now
Report spam or abuse
You have just molested little children LOL
Report spam or abuse
wtf my name is nathan and i just about shit my pants
Report spam or abuse
Report spam or abuse
add me tizzy313 u are funny as fuck
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to