Upload

Banshee vs turbo

by gman1320 • 69,789 views

@idouremomneday thats it only 79 horse power my trail bike makes more than that
Report spam or abuse
banshee dominates any 4 stroke.... long distance and short distance doesnt matter ! 2 stroke bitch !
Report spam or abuse
the turbo raptors are bad ass! but there is no substitute for banshee power!!!!!!!
Report spam or abuse
@2004trickblaster i have a two stroke and as unreliable as they are ide take a four stroke any day
Report spam or abuse
Who's turbo kit are u running?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
LOL pretty sad he has a turbo and still can't win. 2 stroke 4 life!
Report spam or abuse
how much was your turbo plus installation?
Report spam or abuse
haha even a turbo raptor 700 cant catch a banshee!
Report spam or abuse
Why don't they make more 2 strokes .... 4 strokes are slow as fuck
Report spam or abuse
I'm sure that Banshee is all kinds of built. Probably a 10 Cub. Or maybe just a real nasty 4/7 mill.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
You need to add more stuff to your raptor to beat a banshee trust me I seen some raptors beat 4mill sometimes 10 mill raptor is the only 4 stroke bike I would get to drag it out there fast
Report spam or abuse
it amazed me how retarded half of you are. just because it has two cylinders doesnt mean it should be faster. also who knows what the banshee has in it. also who knows how heavy the rider on the raptor is. Im a banshee guy myself but i have to be honest and say this raptor is pretty sick! and yes it is catching the banshee ever so slightly at the end but then again who knows what the gearing is like on either bike.
Report spam or abuse
i put some ice cream sprinkles on my Yamaha blaster i could smoke those guys!!
Report spam or abuse
that filter is in a shitty spot.. if it is a true turbo then that turbo keeps sucking in the sand and you just fucked your turbo seals and fins.. turbos are fragile and dont like fine particals of shit in them.
Report spam or abuse
That raptor needs a few more turbos to hang with a smaller displacment naturally aspirated banshee. Embarassing.
Report spam or abuse
i like the people that say a 450r with a pipe will eat a cubed banshee! i wanna see it!
Report spam or abuse
@r4zom a blasstter beating a banshee? haha bulllshit. a stock banshee would prolly beat a fully modded blaaster.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@idouremomneday dude you prob dont even own a fucking bike
Report spam or abuse
that turbo raptor is a duner. if it was dragged out it woulda been closer
Report spam or abuse
Report spam or abuse
u need to spool the turbo up or your not going to have any boost there not making any power and just because ur reving the engine doesnt mean the turbos spooled. and if your not building much boost you need a bigger turbo or a bigger compressor wheel to create more boost. also consider an intercooler if you dont have one and blow off valve
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@JsDs1020 all banshees are mean. if your in the dunes you wont see even one stock banshee
Report spam or abuse
Raptor 700? Pretty Beast Ass Thumper IMO
Report spam or abuse
@Quadboys2006 yeah but the raptor is geared for torque not acceleration it has 2 cylinders and it has a ton of mods on it if it was a bigger hill the raptor would of won if you look at the top of the hill the raptor is catching the shee
Report spam or abuse
get a lighter quad. 4 strokes need turbo's they rev to slow i have a 89 250R 370 build ..had a turbo and the R reved to fast for it was actually a loss in Hp performance ...thats why shes a methhead now =)
Report spam or abuse
@TechtodaProductions - That's not funny dickhead! The Raptor has twice the CC's and is apparently turbo. Banshee fuckin still owns it after more than 20 years.
Report spam or abuse
If you have turbo you should be able to bet those banshees I seen a turbo rapter there fast as fuck
Report spam or abuse
i have had nothing but 2 stroke stroke all my life and not even once they have given me problems on the other hand i had a 4 stroke sportsbike that never stopped giving me problems so you must be a 2 stroke hater cuz it takes a man to love and ride a 2 stroke and you obviously are not a proper man.
Report spam or abuse
What all is done to the banshee?
Report spam or abuse
i love to seek out banshee's like that with my little ol 4stroke 450!! it gives me wood when i catch them at the hill!!! wish i would of been there with ya
Report spam or abuse
in a flat drag stock banshee vs stoxk raptor the banshee can cqtch it in 3/4 of a mile or so depending on rider skill
Report spam or abuse
No you dum fuck the banshee has top end speed thats why the power bad hits in all late cuz for strokes have bottom end and that's why you never feel the power band kick in so a banshee will kill that shit anytime of day
Report spam or abuse
Report spam or abuse
u look like a heavy guy ur bike should be ahead of the shee
Report spam or abuse
Report spam or abuse
haha should have bought a banshee not a craptor its a boat anchor
Report spam or abuse
U dont pull ur clutch in when u change gears
Report spam or abuse
raptors suck cock 2 stroke is still meaner
Report spam or abuse
is it just me or is he shiftin wayyyyy to early?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Nice quads, that shee must have a lot of work and I am surprised they didn't go to a drag build. My friend has an 80hp Banshee and a stock YFZ450, although he loves the speed of the banshee he prefers his YFZ. I have a 70hp Polaris motor that's about to go into a honda frame ;)
Report spam or abuse
I own 2 banshees but that raptor was clean and fast... regardless who won theres alot of nice wheelers, that was one of em......
Report spam or abuse
im not gonna lie i dont know much about bikes and quads and shit but my buddy has a banshee and when it comes to an uphill drag he has dominated, those 2 strokes can have some killer top end to them
Report spam or abuse
if you would have had the launch that you would have had the first race in your pocket
Report spam or abuse
hey what guages do u have on it and where did you get them at? ive been looking forever for guages that look like that and that work
Report spam or abuse
hahaturbo charged and still cnt keep up with the shees lol
Report spam or abuse
idc what yaw say that raptor was pulling hard
Report spam or abuse
2-stroke's can be as reliable as a 4-stroke , it depends how well it was built , and how it's taken care of . I have a banshee that lasted me two years , and i was riding balls to the wall with it .
Report spam or abuse
gauges on a banshee? never seen that before
Report spam or abuse
i bet you in the long run the 4 stroke is faster. the banshee has acceleration but the 4 stroke has top end speed
Report spam or abuse
all I've got is a 71hp renegade :/ lol :D
Report spam or abuse
you know whats funny the banshee has 2 cylinders and the raptor has 1 and the raptor is keeping up
Report spam or abuse
Sign in to add this to Watch Later

Add to