Upload

OUCH CHARLIE!!!!!

by notime4tears518 • 524,846 views

Charie Bit Me!!!

Jennifer Witton Shared on Google+ · 1 day ago
lol check out this vid !!!
Report spam or abuse
Fucker. Don't steal The clicks!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
thats what he gets for sticking his finger in charlies mouth
Report spam or abuse
little things like a baby biting a todlor is just so hilarious feel sorry for the little todlor sooooooooo funny :)
Report spam or abuse
I ♥ IT ! Charlie Just Starts Laughing Lol x
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
the priceless thing .. is how this video is recorded ..
Report spam or abuse
AHAHAHAH OUUUCHHH CHARLIEE!! THAT REALLY HURT...best baby accent ever
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Hahah its so cute ! Everyone is talking bout it at school ! Ouch Charlie That Hurt and its still hurting !
Report spam or abuse
/watch?v=5fg33sJBecg for the best Bloopers!
Report spam or abuse
my niece says ouch lollie so do i lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this video is so cute...ouch Charlieeee
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Check out YOUTUBE OVERLOAD in the search bar. It's a mix of many of the most popular youtube videos. I promise you'll like it.
Report spam or abuse
omg thats so funny!!!!!!!!!!!!!!!!
Report spam or abuse
lol aww that is so cute! XD Baby Charlie is just laughing about it! lol :p
Report spam or abuse
Report spam or abuse
hahahg! This video never gets old!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
he shouldn't have put his finger in charlies mouth
Report spam or abuse
why did he put his finger in his gob agn lol
Report spam or abuse
Your comment got me raging so much, I almost created another account just to give you two thumbs down. You should be ashamed of yourself.
Report spam or abuse
ahahahaaahhh, oooohoooohoooo, auch, auch!, auch charlie!, auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuc hhhhh!!! laghed my head off
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
the best part is when charlie starts laughing! :D hahah
Report spam or abuse
the baby looks like Kyle Gass lmfao
Report spam or abuse
hey guys I have some awsome minecraft videos and ripstik videos. could y'all check em out? thanks.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Stupid kid for putting his fingers in his brothers mouth anyway
Report spam or abuse
charlii that really hurt lol!!!!!!!!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lmfaoo i cant stop rewinding it buh its his fault for puttin his finger in his brother's mouth; i mean what did he think was gunna happen
Report spam or abuse
ooooo, Charlie don't bit your brother, but the remix was funny +
Report spam or abuse
DONT READ THIS CAUSE IT ACTULLY WORKS.YOU WILL BE KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE OF YOUR LIFE. TOMORROWWILL BE THE BEST DAY OF YOUR LIFE. HOWEVER IF YOU DO NOT POST THIS COMMENT TO AT LEAST 3 VIDEOS YOU WILL DIE WITHIN THE NEXT 2 DAYS. NOW UV STARTED READING THIS SO DUNT STOP. THIS IS SO SCARY PUT THIS ON AT LEAST 5 VIDEOS IN THE NEXT 143 MINUTES WHEN UR DONE PRESS F6 AND UR LOVERS NAME WILL APPEAR ON THE SCREN IN BIG LETTERS THIS IS SO SCARY
Report spam or abuse
...why did the guy film the original video with a camera?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
..so this is Charlie & that OUCH that Really Hurts!.;. it reminded you of me everytime i say Ouch when im being i hurt my left foot, when i fell of the from bed, when my head banged the wall after falling from a chair..where have i been all along?..:(( i miss you so much<3...
Report spam or abuse
DONT READ THIS CAUSE IT ACTULLY WORKS.YOU WILL BE KISSED ON THE NEAREST POSSIBLE FRIDAY BY THE LOVE OF YOUR LIFE. TOMORROWWILL BE THE BEST DAY OF YOUR LIFE. HOWEVER IF YOU DO NOT POST THIS COMMENT TO AT LEAST 3 VIDEOS YOU WILL DIE WITHIN THE NEXT 2 DAYS. NOW UV STARTED READING THIS SO DUNT STOP. THIS IS SO SCARY PUT THIS ON AT LEAST 5 VIDEOS IN THE NEXT 143 MINUTES WHEN UR DONE PRESS F6 AND UR LOVERS NAME WILL APPEAR ON THE SCREN IN BIG LETTERS THIS IS SO SCARY
Report spam or abuse
Awww cute baby. This isnt very funny, I dont see the big deal, but the baby is cute.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
This is a great video the baby is so funny!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
WTF. notice at the end of the vid he puts his head on his lap looking for something else to bite.
Report spam or abuse
when the baby starts laghing its fake the dad or mom is wispering him stuff so hell lagh
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
hey could y'all check out my channel. I have minecraft pe videos and ripstik videos. thanks
Report spam or abuse
the guy is retarded why would he even put his finger there
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I don't see why every one thinks this is so funny. I first saw it on AFV. I don't know how it did, i mean, it is cute, don't get me wrong, but it's not that cute *Shrug*
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
my friend told me about this viedo
Report spam or abuse
My hamster Charlie just bit me, and I did actually say, "Ouch, Charlie!" It made me think of this video, haha!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
"I am amazed at his ability to "use his words". My kids would have smacked him! Amazing little boy!" as said by LadyDiDi89
Report spam or abuse
hey my name is charlie too we have a lot in common peeps
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lol keep pressing 5. no offence to the kid but tht made me laff.
Report spam or abuse
This video is starting to gain worldwide fame! And how simple it is - but us people of the world find it funny lol!! :)
Report spam or abuse
@AlwaysBeKilling Nice to hear that ;)
Report spam or abuse
@AlwaysBeKilling IKR I wish this could have been better
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
"Laughing" ouch OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW OWWWWWWWWW OWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW CHARLIE!!!!!!!!
Report spam or abuse
this is sooooooo cute but dide seriously... thts what u get 4 sticking ur finger in his mouth
Report spam or abuse
wa cinda acent is dat????? owww charley owwwwwwwwwwww!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to