YouTube home #DearMe
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

NEW!!! Jake Dooley LA 2012 Street Video Part

by Nate Stout • 31,643 views

Jake Dooley is from East Taunton, Massachusetts and flew out here to Los Angeles, CA and stayed for like four and a half weeks and murder was the case that they gave him. He seriously injured his...

god damn, everything about this was sick
everything was soo sick that last trick dammm
fucking insane filming editing and skating, but a couple clips were to slowed down haha
Why is everyone talking shit about jake? he fucking shreds
too be honest that part was whateves man in opinion
Heard about his guy on the Shetler Show. soooo sick and all filmed ind 4 months damn man!
the filmer looks like lizard king
was the ender switch? i got that shit regular though! jsut learned it
whats your scene file settings?
EVERYONE GO VOTE FOR JAKE IN CCS AM PROJECT
3:00 the T-Puds is strong with this one....
used to see this kid at the edge in taunton. kid TEARS it the fuck up, switch banger at the end blew my mind
Do you film in 60i or 30p? Also what aspect ratio do you use?
Jake Dooley is ridiculous on a skateboard. Watching him in person is like watching a magician. He keeps you wondering how he did it.
way to many ramp slow mo's but extremely good skating
Dammmm kids a ripper, should been am long ago!!
That was just insane, props on the filming too.
how did you get the footage from the dvx into full sceen?
2:25, who else that he was going for 270 heel out ?
hell yea man thats tight.. ive never seen anyone do it switch, have you ever seen anyone do it regular? i need to film more and get it on my channel, ive got a few things worthy i guess. anyway tight shit!
Reppin New England! East Coast!
Get me some Windex because, this video is DIRTY.
lets make jake Skater Of The Year!!!
back 3 line was such a banger and the switch tail bigheel
EVERY OUT OF TOWNER COMES TO LA AND SKATES THE SAME SHIT EVERY PRO KILL LIKE 12 YEARS AGAO SICK VIDEO THOUGH
how big is that board? looks so wide! sickest part
Soooooo good, true east coast killing the west!
damn dude it looks like he rides a wide as board
super long version of bangin!
song is appropriate considering how he killed it
He's The Only Person That Can Wear Shorts', & His Hat Tilted Backwards.
that was so sick!! not enough slow mo either...just kiddin about the slowmo but not about that being sick as balls
This is fucking tight man!! Dooley kills it man and too come back from that ankle roll is amazing
please tell me that tre at 00:54 was slowed...
VOTE FOR JAKE IN THE CCS AM PROJECT PLEASE
Damn 4 weeks??...do you have a friend that lives out there or something.
That guy with the purple shirt double looked the last trick right after he realizes he landed hes mouth drops hahah
Yeeeeee!! it was switch! first one I've ever filmed! hahah
man, last trick could not have gotten any better!
word my cousin joe said he going out there to film with you? joey hilbert?
Reppin for MA and Solstice out there in cali thats what i like to see
Ive seen this kid at Skaters Edge indoor skatepark in Taunton. This kid is crazy. Somebody get him sponsered
switch tailslide switch gazelle heel out
whats the song at the end calledd?
sickest part ever!!!!!!!!!!!!!!!!!
sorry that hes my good friend in real life you faggot your just an inconciderate fag
no he can just magically slow down his board mid air...
i like the way he wears his hat...
sooooo fucking good! tooo sick! nice filming till, usually I'd prefer vx1mk1 over dvx but it worked really well. Props
AY AY AY 1 DISLIKE I HOPE YOU GET YUR NUTZ CUTOFF LIL NIGGA
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to