Upload

Sherlock•셜록 (Clue+ Note)_키가 보내는 메시지(Message from Key)

by SMTOWN • 230,394 views

♬ Download on iTunes : http://itunes.apple.com/us/album/sherlock/id511290379 몇 시간 뒤의 음원공개를 앞두고 샤이니의 음악을 기다리고 있는 여러분들을 위해 멤버 키가 짧은 메시지를 남겼습니다. Key left a short message for those who have been...

I think I've just fallen in love with him.......AGAIN. 
Report spam or abuse
Does anyone else think he looks like an Asian Benedict Cumberbatch here? Lol
Report spam or abuse
OH MY GOD. His "Annyeong" and smile at the end was beyond cute!!!!! (: KEYYYYYYYYY♥
Report spam or abuse
Report spam or abuse
If Onew does not appear, I'll feel a bit sad. =( Is the video supposed to be posted today?
Report spam or abuse
Key the most handsome and cute guy in the world! ^^ i love you <3
Report spam or abuse
i love key when he always keep smiling !
Report spam or abuse
Report spam or abuse
HOLY SHIT HE'S FUCKING SEXY I DONT CARE IF MY PARENTS SEE THIS OK OK I SORRY IM MOVING TO KOREA SEXY VOICE SEXY HAIR AND LIPS UR JUST AN ANGEL FROM ABOVE:')
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Shinee key nice handsome♥♥♥♥
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Jinki baby y u no post your vid
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
So when is the music video coming out?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
*after spazzing... RAPES THE REPLAY BUTTON*
Report spam or abuse
Report spam or abuse
KEYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY U DRIVE ME CRAZYYYY AHH <33333
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Umma ...! ~ Miss u Please Bring SHINee Concert to Hanoi- Vienam please !~~
Report spam or abuse
Those were the best 20 seconds of my life.
Report spam or abuse
@CleanSkittles Oh... eeekkksss I was just understanding based on syllabic presentation coz the word is pretty obvious - then just presume and my english translations were kinda long.. ahhahahah yeah... i like Key's facial features... from the eyes..cute button nose and the special ever rare lips... and of course his well define jawline.. how about that..
Report spam or abuse
No clue what he's saying cos I don't understand Korean but I LOVE YOU KEY!!!!
Report spam or abuse
he's just so gorgeeeeeeeeooooouuuuuuuus <3
Report spam or abuse
he looks so thin....fighting key you're so so so awesome and i adore you!! <3
Report spam or abuse
So cute...ur sexiest man alive <3 :)
Report spam or abuse
KEY I FUCKING LOVE YOU FOREVERRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD <33333333333333333 FJALDSKJFAKSDJFLSDJFLSDJLKFD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
IM A LOCKET<3 OH MY KEY.. IS GROWING UP :')
Report spam or abuse
the only thing I understand is " Hi everybody this is SHINee key".....and Sherlock = =
Report spam or abuse
SOOO CUUUUTE!!! and i didnt even understand a word of it =P LOL
Report spam or abuse
key your smile :) i can't even blink my eyes not to see it <3 fighting!
Report spam or abuse
awwhhh~~~! Key oppa you have the cutest smile and sexiest lips ( i want them ) <3
Report spam or abuse
Onew's video message :(( I've been looking for it!!! :(( Onew </3
Report spam or abuse
you never fail to be touching your hair key
Report spam or abuse
Kkkkkk' Key: A maior diva fofa, linda e perfeita que existe *0* KKk' O nosso sorvete brasileiro (as shawols brasileira entendem =^.^=) Brazil is Shawol U.U'
Report spam or abuse
OH MY....sadfhjaedeGHKEGDFLHKFKLSCNX,\Nldksgkldfhgbkldfnbkzla......he is soooooooooooooo beautiful...and sexy....and cute...and...and.... *.*
Report spam or abuse
I love how he calls himself Kim.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I think I just died.. he's so adorable <3
Report spam or abuse
Trying to hold in all my spasms...
Report spam or abuse
OH MY GOD... HIS SMILE JUST MELTS ME. ARRRGGHHHH <3
Report spam or abuse
aww that eyesmile.^^ love you key!
Report spam or abuse
omg key your voice/look/being is freaking key-licious on the stranger performance on M! Countdown..
Report spam or abuse
i stared so intently at key and giggling that my dad came by and was like. your face is like touching your itouch. oh he be the funny!x3 KEYYYYY
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
5% talking 95% checking himself out in the camera ;)
Report spam or abuse
i have no idea what he just said, but he was still adorable saying it! :)
Report spam or abuse
KEY SOOOO CCUUUTTTEEEEEE *passed out*
Report spam or abuse
God, his voice is sexy Key, say more words
Report spam or abuse
Report spam or abuse
95% of the video is key looking at himself. lol ahh gotta love him <3
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I Love everything about Key: his ever changing hair styles/colors, his freakin' adorable smile, and that sexy voice of his.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Ifdsfjffjdksjlks his "annyeong" is addictive I can't stop replaying the end of this video ;__; ♥
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Key: Annyeong jskgduasgsiasuj SHINee safga KEY sashgadjsgdjghejfeyegfhgwqheqiohiosahsagdgasgakjshkajhdghksjagksjgasjgakjshdssdahsdgakjsajhsakjsahjshadkjgjsj AH.. de saghdsahtusaguagsajghj*SMILES* Me: OH MY BIAS.. YOU ARE SO CUTE, SO ADORABLE, SO EVERYTHING, MARRY ME, YOU DONT KNOW HOW SEXY YOU HEARD EVEN TOUGH I DIDN'T UNDERSTAND YOU BUT I FELT IT IN MY HEART
Report spam or abuse
Report spam or abuse
oh my god...HE IS SO FREAKIN' ADORABLE!!! :P
Report spam or abuse
Pinayzonfire no thats not really a probelm if ure a trainee u will be trained to speak korean until u master it then if u been trained enough ready to debut then go ahhead n debutt i wanna go to sm audition to i wanna be a kpop idol cuz my friend told me go ahead to kpop star audition cuz she said my voice is good n bro told me dancing is good so my friend n my bro tell me to go ahead try it ure talented n blahh blahh so i was like ok ok ill try lol!XD
Report spam or abuse
press '9' for a adorable key smile XDD
Report spam or abuse
my oppa key is so thin.. TT__TT WHY SM,?! IF YOU ARE THREATING BAD MY KEY I WILL TAKE HIM AND DONT WILL GIVE US ANYMORE
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Can't even understand what he's saying. Does that stop me from watching the video? Heck, no!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
샤이니 키사랑 <3 <3 ,3 <3 <3
Report spam or abuse
He is too cutee!! Shouldnt there be a law that says you cant be that cute! ;) I will always love you Key!! SHINee Fighting!! :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Key, you are as adorable as ever! ^^
Report spam or abuse
:10 did anyone else notice his eye, it was kinda like a derp face...but dont get me wrong i LOVE key XD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Aaah my baby bf he freaking cuteeeee handsome n hot i love his killing smile so much *blush melts dies*
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
key is soooo handsomeeeeeeeeeeee n cuteeee
Report spam or abuse
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh~ So cute ~~~~~~~~~ <3<3<3<3
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Where's Onew? ;_; I hope he is fine <33
Report spam or abuse
Well ... No. They'll just teach you to speak Korean if you end up being chosen lol.
Report spam or abuse
That laugh and smile at the end. But mostly, that short, sweet laugh...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I Love How Your So Shy Like Me And Your :3 Smile <3 I love My Bias <3
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to