Upload

B.o.B aka Bobby Ray Talks About Lil Wayne Going To Prison

by djvlad • 211,197 views

Check out http://VladTV.com - Check out http://VladTV.com - B.o.B aka Bobby Ray gives his opinions on exactly why rappers such as Lil Wayne & T.I. go to prison.

the thing is, with lil wayne and bobby ray, lil wayne gives trash to people an dthey eat it and they start saying money is everything but it isnt, the difference between lil wayne and bobby ray is, bobby ray has music that you can follow through and understand that theyre is a great amount of meaning in it, but with lil wayne if you try and follow through his music for meaning you get lost within his first 10 words, its not hard to compare them.
Report spam or abuse
@tdottchickk Gnostic religion uses elements of other obscure religions and preaches having external knowledge of times present and future created by a deity instead of God, which is actually blasphemous in Christianity. The pendant that BoB is wearing expresses his faith in Gnosticism.
Report spam or abuse
HipHop Is Dead i meen look at B.O.B'S FUCKIN GLASSES! HOW THE FUCK IS THAT GANGSTA OR FOR A RAPPER HIPHOP IS TURNING TO THE WRONG TYPE OF LYRICS AND IT SUCKS!!!!!!!!
Report spam or abuse
@MoneyMarshall did u just compared prescription pills to guns? LMAO OK
Report spam or abuse
@Tacom4ster lol....I knew someone was gona say something stupid......u are a dumbass lets just leave it at that...
Report spam or abuse
I hope B.o.B and Kudi change rap from what shit like young money turned it in to...
Report spam or abuse
type in "ceej in for the kill" by chrisstylez music the kid is killing it!!!!
Report spam or abuse
Besides the weird argument did u see him lick his lips wit that sexy country boy accent
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@7ExaltingroguE It's not satanism per se, but it is an un-christian like religion. Gnostic religion uses elements of other obscure religions and preaches having external knowledge of times present and future created by a deity instead of God, which is actually blasphemous in Christianity. The pendant that BoB is wearing expresses his faith in Gnosticism.
Report spam or abuse
i want them 2 cut his dreads off an his hair neva grow bac!!!! i dont lyke lil wayne that much his music is wake his flow wake his lyrics make no since!!! wtf i mean who talks about smokin all the time....i think a crack head!!!
Report spam or abuse
@boarderdude6092 OH don't get me started on that one!! LOL! The government is slowly starting the process to legalizing marijuana anyway,& it took long enough. America is FULL of stupid ppl,that hardly every realize the TRUTH about anything. The fucking constitution was written on WEED!!!! The majority of Americans think bass-ackwards!LMAO
Report spam or abuse
@SirYoungSwagger HAHAHAH one of the best rappers?? he is not a rapper he is a pop artist there is nothing Hip Hop with that dude....and I did not now my comment had so many thumbs up I guess everyone agrres with me so YOU stop hating on me dickrider
Report spam or abuse
If you ask me lil wayne knew what he was getting himself into so when he got caught deep down he knew it would it was going to happen sooner or later. So yes he did deserve it. Just cause he's a famous artist doesnt give him the to do what ever the fuck he wants.
Report spam or abuse
It is funny that he mentions negative force against hip hop. Look at all the hater comments.
Report spam or abuse
B.o.B is trying to say that lil wayne went to jail cause he talkshitted the government and the government was trying to take him down, so they put him to jail and invented some stupid ass reason. Same as T.I !............. listen to "drop the world" with the lyrics
Report spam or abuse
@VSuria12 Really? Get some spelling lessons yourself It's YOU not U It's KNOW not KNO It's WHAT not WAT It's BE not B It's DON'T not DNT Stupid fool
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@TheHernandezNerd The Metal Gods will smite you as well as the rappers it said so on my Manowar album
Report spam or abuse
B.O.B please take out the illuminati
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Im not black and not into rap but im pretty sure lil wayne invented rap all over again and is definetly the dominating artist, thumbs up if your agree
Report spam or abuse
@whalecrackers soo big? maybe in america but not where I am living. And you have to check the dude music histori. He got to mainstream after 4 ALBUMS!! now only that have to show my opinion that he sux.
Report spam or abuse
@Haseeebo So what your sayin is that in Wayne's whole music career he never made one good song and/or said some sick ass verses?
Report spam or abuse
Why was wayne carrying a gun anway?....he's an idiot, he went downhill man and NO Im NOT bashing against Hip-Hop. In fact the only Hip-Hop artists I respect and listen to are Lupe Fiasco, B.o.B, Kid Cudi, and Common.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
You are the shite clinging o the back wheels of the train that is YouTube. Do the decent thing and roll onto the side of the tracks :)
Report spam or abuse
@VSuria12 Yo dude you got told hard haha. Failure
Report spam or abuse
I mean for the people saying wayne shuda gat lockd up or he shudnt have had an illegal weapon, we really dont know what behind it or their reason for doing it. Until you get put in a situation, you cant judge it. Thats why B.O.B. says stay strong because for that brother to have them weapons, he could have been put in a situation to need them. Thats why we just pray for them. We aren't God. Only he has the right to judge
Report spam or abuse
hey im a 14 year old chick whole does rapping for fun but if it can get me discovered then i would consider it for sure but for now i focus on being an actress but can you guys check me out please. help spread me around pretty please and subcribe if you like.
Report spam or abuse
@Hiperpiper456 it means uve killed sum 1 I THINK.. i also belive its got somthing to do with the bloods I THINK :P... the games got the same tatto though
Report spam or abuse
@donatshabani ur a fuckin hater lil wayne one of the best rappers u just haten mothafucker
Report spam or abuse
@MrDudeguy88 Lol, I agree with him. Lil wayne is whack. His music is complete bullshit, lyrics are god awful, make no fucking sense. The only good song lil wayne has ever done was My Life and was with Drake. So basically Lil waynes music is terrible.
Report spam or abuse
@donatshabani u gonna wish prison on somebody thats doin it cause u aint??? I think that makes you a hater
Report spam or abuse
@RedSkullthagreat yea but there going to arrest anyone if they are growing marijuana...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@VSuria12 Girl shut The Hell Up im just sayin What it Is simple Fact of The matter is cortez Was on the bus And Stated on national tv That it was his either Way It go He in Jail For A crime that HE didnt commit it was A crime it just wasnt is but ion care leave me alone!!!!!!!!!
Report spam or abuse
@boarderdude6092 they attacked nwa they didnt break no laws they just expressing what happened and what the felt
Report spam or abuse
u kno wat go get. some manners and some spelling lessons idiot. and stop sucking weezy's dick and u wanna be left alone then how about u don't write stupid shit to me and if u really wanna b left alone dnt write back @TokioDiiva
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@hco323 Yeah I did..I think that he didn't want to offend wayne...and I love B.o.B. too, the fact that he didn't say anything negative made it even better :)
Report spam or abuse
ill be in the sky is a good song but uses to many sexual words and talk about gun and drugs
Report spam or abuse
@cookiesncream. You are retarted. Wayne pleaded guilty. Meanings hes addmitting he had the guns and drugs
Report spam or abuse
You people are fucking ridiculous. Seriously, having e-arugements. WTF is up? This is why Mary Jane should be legalized, so you people can calm you fucking titties, and learn that everybody has their own opinions. Just because they are stating them doesn't mean they wanna pick a fight. DEUCE (:
Report spam or abuse
I don't think he give a shit. look up b.o.b - autotune. he makes fun of lil faggot so much
Report spam or abuse
@SanFranMAN85 Basically! Idle talk. Basically, the realist I've heard was from 8 Ball "Rappers Trying To Live Out Their Rap Lyrics" Steven King can make as many horror movies as he wants, but want he tries to act them out, then there's a problem. I think too many rappers are trying to impress the next person and are trying to live out what they see in the movies.
Report spam or abuse
@RonaldEFCyak that was dumb cuz T.I and Lil wayne are close ass friends so what u talkin bout willis
Report spam or abuse
@Babysgracegirls really? i actually find him attractive...i guess beauty is in the eyes of the beholder then, cos i really thought he was cute
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@RonaldEFCyak Since when does T.I. dislikes Lil Wayne? He visited Wayne in prison first off, and on his last mixtape, he had a song with Lil Wayne on there. Tip & Weezy are friends, Just saying.
Report spam or abuse
man give those glasses back to teh 80 year old women you took em from man
Report spam or abuse
@RonaldEFCyak You're retarded. Wayne and T.I. are on VERY good terms. Listen to "Yeah" on T.I.'s Fuck a Mixtape.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@assassins08 your a Dummy, Well fuckin duh they will but its not like there making a positive message in their music so that people in general... These fake ass rappers say they from hoods but not doing shit to help the ghetto or making positive music. So to me u sound like a follower
Report spam or abuse
@MrShadowfoxx72 the only reason why you think he is one of the best is because of the money he makes and the albums he sells. He goes the easy way out he doesnt make real hip hop he makes catchy shitty songs that get played millions of times a week so everyone just knows him. Also he knows how to use the negative attention such as this and turn it into positive money making attention. He is a business man before a hip hop artist now and thats why so many people hate him.
Report spam or abuse
@donatshabani yeah i just realized, after that song he did wit tpain he hasnt looked back from that auto tune haha, kid cudi barely uses it, but he blows tpain wayne n all of them outta the water!
Report spam or abuse
I just made a B.o.B fan page on Facebook, soo if you're a fan then go like it. He's an awesome artist and deserves much more attention.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@FLballa10 You need to listen to Megadeth, it has deep political messages Listen to the song Holy Wars and witness Dave Mustaine's genius
Report spam or abuse
@TokioDiiva umm actually according to the law it is illegal to have a gun that is not registared to u.... so i think he wud have went to jail whether it was his or not...but u kno if he aint kill no one or was planning to then... ehhh why send him to jaill..... DONT CURSE AT ME EVERYONE JUST SAYING >_<
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@donatshabani yo mothafucker hes a fuckin rapper there buddy do the math fuckin faget
Report spam or abuse
@tallguy4490 catchy,and that's it,just catchy,you cant even call it rap how catchy it is
Report spam or abuse
@CanY0uResist2ClickMe: If you knew anything about hip hop, you would know that BBoys were wearing those type of glasses back in the 80's. Remember hip hop consists of the 4 elements...
Report spam or abuse
What brand of Dork glasses are those?
Report spam or abuse
@josephlafaele you look to much into this and so do the people who post up those riduclious iluminoity videos... if u go thru every lil thing in this world with a magnifying glass ur gonna find some bad stuff or odd things...honestly some one watched a jay z video after probably doing some shrooms and saw a bunch hilucinations and decide that the devil was trying to take over the world.. pardon my spelling please&thankyou!
Report spam or abuse
he might have money, but dam he got ugly glases xD monney ain't style!
Report spam or abuse
@RoXSaNgnOiRz Agreed but never mind just B.O.B and Kudi, as long as any rapper steps up an changes shit im happey.
Report spam or abuse
@mlcurcio89 Actually The Gun HE Got Busted For Wasnt His So When You Want To Talk Shit Know What The Fuck You Tawkin Bout So Now You Shut The Fuck Up!!!!!!
Report spam or abuse
Just Because You Like One Artist Doesnt Mean You Have To Dis The Other
Report spam or abuse
@donatshabani thats not a nice thing to say what if someone said that to u gosh people this days
Report spam or abuse
@MrShadowfoxx72 the only reason people "troll" on lil wayne is cuz he sucks ass. Why would you hate someone who is genuinely good? You wouldn't. Eminem doesn't have haters like Lil Gayne. Kayne doesn't even have haters like Wayne. Why? cuz weezy f cock sucker, sucks at rap. His old shit was decent, but everything after carter 1 was trash.
Report spam or abuse
Somebody knows the song where B.o. B is in featuring with a rock musician ? I forgot the title!! Just like dance...or Something near. Please help me !!!
Report spam or abuse
Okay this jus might be me or the world goin crazy... LIL WAYNE IS TRASH?!? first of all... Wayne is one of the most gifted lyrists of our time. literally. I don't understand the hate from people cuz they listen to Immortal Technique or Skyzoo or Wale (not sayin they trash so all you trollers can cool it) But Wayne worked his way to the top. Hard work and somebody that dedicated to hip hop should not be called trash. He say hot ass stuff if you actually listen instead of trollin ultra hard as so
Report spam or abuse
Report spam or abuse
B.o.B. knows hes better than lil wayne haha
Report spam or abuse
tryn to attack that?he broke the fuckin law brah
Report spam or abuse
@ChargedUpEnt Conspiracy if it was that they would keep him in for longer than 4 months haha he got arrested for Possession of a fire arm in Public hahaha he gets out on 4th of November
Report spam or abuse
I hope lil wayne gets 3 more years.....That dude have no flow, lyrics or nothing. He just put that auto-tune t-pian thought him and hopes that his fans are going to like it.
Report spam or abuse
T.I and B.o.B looks much alike......i love them both and their song....AWESOME's
Report spam or abuse
@sgarlan3 And how long is wayne in the game? How many albums has he released? After the next 3 B.o.b albums, nobody is gonna give a shit about wayne
Report spam or abuse
uhh what was the question again??
Report spam or abuse
@idkfoo123 wayne hard jus he has to keep up wit wat yall think is hot so he can sell tracks wayne is nice and i dont understand why people is hatin on the man i guess their are other people that couldve been higher up on the list but all the rappers that you like like wayne on you can take that to the bank
Report spam or abuse
Report spam or abuse
That pendant he wearing around his neck is Gnostic.....but that dont matter to yall right?
Report spam or abuse
@Babysgracegirls looool im a guy and im saying your blind.....what type do you go for.....gangster ogs????
Report spam or abuse
@BiggzPackinThaHeat Lmao, I know yeah. I did further a investigation after the video and turns out T.I. looked after Weezy's kid when he went to prison. I suppose my other points are good though...
Report spam or abuse
man fuck all y'all sayin lil wayne deserved to go to jail how r u gonna disrespect the best rapper alive weezy f babyyyy
Report spam or abuse
@IChuckNorrisl Yeah, people hate hitler but that doesn't make him the best human that's ever lived. On topic, B.o.B clearly shows he didn't give a shit about weezy going to prison and so he shouldn't, we've got the impression the T.I. doesn't like Lil Wayne and B.o.B and T.I. are tight so they'll have the same opinions. People need to stop going on like thing such as "He has more money than you so you can't hate him", Money doesn't make happiness, there's more things to life than money, period
Report spam or abuse
Like plexiglass taking his gun and shootin himself, wtf? why are you gonna do somethin as that simple when your rich? Legally own a gun, if you cant, hire bodyguards, dont want to? Then stash em where the police cant find em, i mean do something, shit.
Report spam or abuse
I just lost a lot of respect for B.o.B. Fuck Lil' Wayne. He's the worst rapper, came up with no record raps about the shit and then carries a gun to boost his image. Pure fucking bitch right there.
Report spam or abuse
Follow his fanpage on Twitter! @BoBFanPage
Report spam or abuse
@biafra83 I know but this dude gone so far that not only he but even people think that this dude is the best rapper alive and that he is better than pac,biggie jay and nas you now all the legends.
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to