Upload

Big Bang - Fantastic Baby MV [English subs + Romanization + Hangul] HD

by LoveKpopSubs8 • 1,055,888 views

This just blew my mind!!! xD This is actually my favourite song of the album..well one of my favourites.. i can't decide between this one, blue and alive lol Some points that got my attention: - GD...

ღ Viola ღ Shared on Google+ · 3 months ago
Big Bang - Fantastic Baby
Report spam or abuse
The group very handsome boys
Report spam or abuse
I was just able rap TOP's fast part in the rap, I feel accomplished! 
Report spam or abuse
well done!! I still need  to learn it :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Can someone tell me who is who? I know taeyang and g-dragon but i cant recognize the rest. Thank u!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Rin Neko Shared on Google+ · 3 months ago
Big Bang - Fantastic Baby
Report spam or abuse
I can watch this forever and never get bored of it. Btw, what is the name of the first one that sings?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
This is ze right one +Jellal Fernandes​!! Big Bang - Fantastic Baby MV [English subs + Roma…: http://youtu.be/9_kMBn9x8yk
Report spam or abuse
Report spam or abuse
saranghe taeyang oppa..
Report spam or abuse
I swear +Shimakaze Kancolle e you'll end up getting me addicted to this music OwO
Report spam or abuse
Report spam or abuse
well I have found one of my new favorite songs. On a different note I am only just getting into k-pop and are there any other groups that you guys recommend
Report spam or abuse
Well EXO- Wolf BigBang-Haru Haru BigBang-Lies BigBang-Tell me goodbye  2NE1-Come back home Super junior-opera  Orange Caramel- My copycat 
Report spam or abuse
Christina Davis Shared on Google+ · 3 months ago
Big Bang - Fantastic Baby
Report spam or abuse
Just so i dont forget whats all of there names
Report spam or abuse
The one with the blue hair oml
Report spam or abuse
the guy with the blue hair is sooo sexy and have a very good voice!
Report spam or abuse
No matter how many times I can watch this, whenever TOP starts I can't help but squeal. Someone pls help me ;u;
Report spam or abuse
Top 😍😍😍😍😍😍
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Leo Toledo Shared on Google+ · 3 months ago
Report spam or abuse
1:34 Woah, his hair tho man, damn
Report spam or abuse
HELP, IM EXTREMELY ATTRACTED TO KOREAN MEN AND CAN'T HELP IT!!!! - <3<3<3 drools
Report spam or abuse
Big Bang - Fantastic Baby MV [English subs + Romanization + Hangul] HD
Report spam or abuse
The fuck did I just watch
Report spam or abuse
Report spam or abuse
best thing ever ^_^
Report spam or abuse
Love It Love BIGBANG Forever
Report spam or abuse
I always wondered why TOP deosn't smile as much as the others...
Report spam or abuse
+Lola Star yeah that is actually very true
Report spam or abuse
He actually smiles a lot lol he is a dork and a little kid but not during videos or performances
Report spam or abuse
ruby, bagle ! Shared on Google+ · 4 months ago
This is ze right one +Jellal Fernandes​!! Big Bang - Fantastic Baby MV [English subs + Roma…: http://youtu.be/9_kMBn9x8yk
Report spam or abuse
I've hit replay at least ten times now XD
Report spam or abuse
My favorite guys are 1:30 1:32 there so cute irk there name but omg! !
Report spam or abuse
The second one is Daesung and the first one is Taeyang.
Report spam or abuse
This video is fucking awesome!!!
Report spam or abuse
I like GD with that hair style the best
Report spam or abuse
GD said in an interview that this hair style gives him neck ache heheee ^3^
Report spam or abuse
love this song!!! so much better then american pop music
Report spam or abuse
I like Daesung's voice the best but top is my favorite :3
Report spam or abuse
Chibisuke ninja Shared on Google+ · 4 months ago
This is ze right one +Jellal Fernandes​!! Big Bang - Fantastic Baby MV [English subs + Roma…: http://youtu.be/9_kMBn9x8yk
Report spam or abuse
daesung and taeyang my favsssss 
Report spam or abuse
So that's what they were saying...LOL 
Report spam or abuse
 I saw the song in Fine Bros Youtubers react and i liked it and i was looking for ever for a good english sub THX man +LoveKpopSubs8 
Report spam or abuse
I keep watching this video! I love the MV so much because they have a representation of their own styles and kingdom.
Report spam or abuse
Fuck this song is so fucking awesome. Oh my Fuck! BOOM PREGNANT
Report spam or abuse
This was the weirdest and best thing I have ever seen.  Thank you Big Bang.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
when i saw tae yang i was thinking about full metal alchemist because of his mechanical arm
Report spam or abuse
Report spam or abuse
That awkward moment when you realise that Taeyang is actually the winter soldier. (Captain America fans ..)
Report spam or abuse
Oh... 1:37 I always thought it was 'Comin for youuuuu' lol
Report spam or abuse
Thank you!!!!!! I always thought that too......and i was saying the wrong lyrics in front of my friends.....tsk
Report spam or abuse
lol i just tried singing along to this since i was so excited... only im sick... and i almost choked... oh well boom shakalaka!
Report spam or abuse
BOOM SHAKALAKA BOOM SHAKALAKA
Report spam or abuse
Big Bang  * o *  
Report spam or abuse
I flipping love big bang more than anything!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I just wana dance da da da dance 
Report spam or abuse
Aeriel zoe Shared on Google+ · 3 months ago
Big Bang - Fantastic Baby
Report spam or abuse
Wow.emo Koreans....great that's just what we need... Lol jk I love these guys
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I love the song and know it is about
Report spam or abuse
ITS BETTER THAN WHAT YOU COULD DO REAGAN!!!
Report spam or abuse
♡♡♡ ~Boom shakalaka~ ♡♡♡
Report spam or abuse
Report spam or abuse
what the fuck did i watch
Report spam or abuse
+Swadowstep That's not going to happen. He ALWAYS tries to get me to stop listening to Kpop and Jpop and listen to house.  And I clearly show him I will not stop listening to kpop and jpop and start listening to house.
Report spam or abuse
stupid brother if he is like that should respect you
Report spam or abuse
Esta cancion es genial, la escucho - la escicho y la escucho. Cada vez me parece mejor ;)
Report spam or abuse
No joke, I sware, music saved my life
Report spam or abuse
Most of us Americans are poor and thats why were greedy, just because we have a crap ton of millionaires and billionaires does not mean we are rich. For most of us music is what keeps us living.
Report spam or abuse
I am fallin inlove wid this song for some reason and +Marian Grace Lynch yes this video was shown in youtuber's react
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Sophia O.O I had no idea you'd listened to this? Da fuq? Just randomly found your comment scrolling through?
Report spam or abuse
Actually at 2:39 : This is my favorite outfit out of the whole M/V. Seriously, you can put G.D in anything and he'd still look so sexy and attractive O_O
Report spam or abuse
@Caroline Skogeng T.O.P is cosidered the only one in BIG BANG who can't dance,but everyone else are considered pros,so he doesn't get the fair of a chance...
Report spam or abuse
THANK YOU (if your right) iv been wanting to know What TOPS's name is for soooo long because he is my favorite
Report spam or abuse
Wow Koreans go all out in their music videos lol
Report spam or abuse
TOP's expression at 1:46 is tooooo good so sexy<3
Report spam or abuse
same here LOL i just LOVE LOVE LOVE this song and boys :P
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I agree they are awesome.. but WHAT!!!!!!! who cant dance??? they are fucking awesome in every mood!!!
Report spam or abuse
Der mit den blauen haaren ist der beste... O.o
Report spam or abuse
I can't even decide who's my favourite they're all so unique in their own ways aghhhjhhjjhfvloyrcnkk this song is amazing
Report spam or abuse
한국어 : 나는이 노래를 사랑 english : I love this song
Report spam or abuse
Report spam or abuse
catch me on fire!.. go T.O.P!.. ♥♥
Report spam or abuse
@ammar karaodžić haha me too
Report spam or abuse
Hetter1000 no GDragon is the starting guy and the blue haired guy is TOP
Report spam or abuse
I will come to your house and take your skin while you are sleeping. o_o
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Why does TOP barely open his mouth when he raps?
Report spam or abuse
I think I've found my new obsession
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Did you guys notice that on GD's shoulder it looks like he has a cookie tattoo at 1:49 ya know when he's like whooohooo!
Report spam or abuse
Try watching a live performance and then see if your opinion is still the same...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I love this Band! (Though SHINee is my favorite)<3 But seriusly, they can't dance! xD Their like totaly smexy until they start dancing, cause then I'm like: Ppppfftt XD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to