Upload

TKD Remix on Britain's Got Talent 2011 Week 3

by SpiritmanProductions • 136,792 views

TKD Remix auditioning on Britain's Got Talent 2011 with a strange Tae Kwon Do and dancing act.

me gusta el taekwondo pero eso fue paupérrimo 
Report spam or abuse
Shut the fuk up he's my teacher
Report spam or abuse
the fat one cant even move i can do better than him what a boring holly shi......... act no offence
Report spam or abuse
LOL i love it when you get the 1 random twat that has nothing to say and comments 'fuckin paki's' ... what a fuckin dick LOL
Report spam or abuse
al final el waton se tiro un pedo !
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i suppose the guy in the middle tied his belt properly..
Report spam or abuse
Obviously the judge doesn't know what a remix is.....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
DAFUCK IS THIS SHIT ?! That's not taekwondo, that's kung fu panda show...
Report spam or abuse
please please please can someone tell me the name of the song at 1:16, i would love you foreverrrr
Report spam or abuse
the end song is from bend it like beckham <3
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@JKL09KL gotta agree :p no disrespect of his size, but damn that fast moving of such a little chubby man hehe but damn i laughed my ass of when they just started dancing hehe :D
Report spam or abuse
the little boy on the right went to my primary school
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lolz i have the same dobok as the fat one :)
Report spam or abuse
if somebody knows the name of the second song?can you hit me up please
Report spam or abuse
Wasn't there like really good 3 black singers and Michael said they were shit aswell ? lol watch his face when a coloured person comes on the stage I think he might be racist as well lol
Report spam or abuse
lmao the boards arent that hard to break, ant proved it!!! lmao
Report spam or abuse
(dyslexic) wtf..i have trained tae kwon do for many years and this was horrible to watch....terrible
Report spam or abuse
Terrible demonstration of Taekwondo.Embarrassment to the Kukkiwon.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
PMSL. thats all i've got to say.
Report spam or abuse
....in all honesty they were some people doiin karate (which i do) whilst copying signature halfway through it - Micheal has my support for this one!
Report spam or abuse
lol the strenght of wood is used for breaking test for woman and children.
Report spam or abuse
They were awesome, but Ant beat them by a clear mile!
Report spam or abuse
@MsPolymaster There wasn't nothing racist about what Micheal said.
Report spam or abuse
@sGxMilLHouSe mate its taekwondo and they did every move correctly in that video!!! why do u think its karate??? this a korean sport -_-
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this kind of rubbish is bad for TKD, they were terrible
Report spam or abuse
Report spam or abuse
fake karate shit little curry munchin pricks YOUR SHIT
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@MsHamooda post a video then breaking a board with ur first
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Am better then the fat man -.- and am Red Belt Taekwondo
Report spam or abuse
Report spam or abuse
TKD TO WIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Report spam or abuse
why was the fat man on the middle?
Report spam or abuse
the first judge guy is just loaded with excuses. no respect for the stage? sorry, were they suppose to wax it after they were done as well? i do agree that martial arts meant for fighting shouldn't be confused for most performances you see, but what he said otherwise was groundless. "I DON'T KNOW WHAT THEY'RE DOING!" yes you do...you're simply jealous. as for the actual act; it was nothing special, but the indian-esque dancing in the middle really brought the performance to life.
Report spam or abuse
@goldenboy1877 yay! i will love you forever! thanks :)
Report spam or abuse
Total rubbish the only people who can do TKD are the koreans look how fat that guy is. As for the wood breaking its already broken its one of those boards that slide together nothing impressive about this just total garbage
Report spam or abuse
i train taekwondo... and this is not very good..
Report spam or abuse
GO AHEAD BIG BOY!!!!!!! THAT WAS THE SHIT!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
0:39, if that leg hit you it would quite happily brake a rib, and at his height, that's probably were it would hit.
Report spam or abuse
the guy on the left is in my class at school
Report spam or abuse
it's a shame they're all wearing the same dobok (tkd costume) as me :( cause they suck!
Report spam or abuse
i like that dancing but stop doing tkd
Report spam or abuse
The Song is "Mundian to bach ke"
Report spam or abuse
It seems like they are tryna be signiture? might just be me lol..
Report spam or abuse
@thachotoivn have you seen the bruce sistaz they're superb, i was also wondering if they're related to chloe bruce :/ but yes these people are terrible
Report spam or abuse
I like their passion and heart but no offense but they deffo aren't skilled enough yet to be doing a performance to the Queen... they won't get past semis
Report spam or abuse
Report spam or abuse
and do another routine if your doing that again ....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
It doesn't really seem good enough to go through. It's not difficult to break a piece of Balsa wood as Ant and Dec proved and as for dancing, it didn't exactly take any talent :S It had an entertainment value but just not good enough to compare to other acts. I see why Michael said no.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i think the big one had a hard time
Report spam or abuse
fucking bull shit, better if they will just dance, but not show to people what is TKD
Report spam or abuse
That was stupid. Straight up, if you want to do a dance-martial arts cross do capoeira.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
does anyone konw that the song is called when there dancein ?
Report spam or abuse
.... I'm going to punch a cat.
Report spam or abuse
ant: "i did it, i did it, i did it" <3
Report spam or abuse
@am8o2 Yeah you are right I been at Tae Kwon Do for 6 years and I'm only 13 and I'm 1st dan Black Belt at Tae Kwon Do and the people on this video are acting like they are good but they are not good I'm better they them by a lot
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i Like The Dance .. But The Karate Show It's Not a Talent Everybody Can do it
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Wtf is that ? XTREM TKD like the f*t guy said ? Hes fucking bad omg, no backflips, no 540, 360(with technique....) Is low tkd not xtrem Do
Report spam or abuse
Oh, Bollywood. I see what you did there...
Report spam or abuse
My palm was holding my face, leaving a small opening through my fingers while watching the entire video.
Report spam or abuse
am british indian and i think this is shit act
Report spam or abuse
Que atroz yo practico taekwondo y soy cinturon negro tambien ademas soy mujer.................... y puedo hacer una exhibicion mucho mejor de lo que ellos hicieron.............Ademas que quede claro el arte marcial nos es para ir a exhibirse en cualquier parte uno tiene que ser humilde y recatado en esto!!!! =(
Report spam or abuse
So stooopid...its funny how the fat guy thought 40% + 40% + 60% = 100 % EPIC FAIL MY ASIAN BROTHERS...GOTA BE REALISTIC IN LIFE !! PERIOD !!
Report spam or abuse
maybe not the best TKD, but when they started to dance i literally fell of my chair
Report spam or abuse
First judge = Dumb Ass. That was very entertaining. They just need to get a little more creative with it.
Report spam or abuse
omg taekwondo was ruined by these indians yh i m racist hurray
Report spam or abuse
@am8o2 Yeah you are right I been at Tae Kwon Do for 6 years and I'm only 13 and I'm 1st dan Black Belt at Tae Kwon Do
Report spam or abuse
TKD = Tai Kwon Do Remix THERE IS MUSIC OF COUSE
Report spam or abuse
Taekwondo with banghra dancing? Funny, but awesome!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
they dance better than they fight :)
Report spam or abuse
I wonder what Simon will say when he sees this?How is Michael Rasist by the wayy??Hehehe ;)
Report spam or abuse
did someone knows the music tittles
Report spam or abuse
MOORTALLLLL KOMBAAAAAAATTTTTT!
Report spam or abuse
@MissWillows it's not punjabi mc...it's b21, darshan. you'll find it on the bend it like beckham soundtrack
Report spam or abuse
Pretty lame. I take taekwondo and I've seen much better performances at various tournaments and the dance thing was just stupid. It's a no for me =)
Report spam or abuse
@MsHamooda Dude Get Your Fact's Right It TKD Not Karate It Even Say's In Up There -__-
Report spam or abuse
that's a poor presentation of tkd tbh.. i know cuz im a black belt and trained in korea.. compared to a korean tkd presentations this is smth their 7 y/os would be doing
Report spam or abuse
they were fucking shit they they guy in the middle cant even lift his leg higher then his manboob's what the fuck is that dancing michael was right
Report spam or abuse
@ogicabp4u WTF did I mention it being poor form uh nope and i'm not wrong on my point of view this is absolutly crap and if the koreans paid you to teach them then it goes to show that TKD is nothing more than a Karate rip off
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to