GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Public Trollin: Beach Day!

by makemebad35 • 816,974 views

Subscribe for more! http://bit.ly/14Zit0v Check out Me falling with JSTUstudios http://www.youtube.com/watch?v=VABYgtms3fo My FB: http://on.fb.me/oULT4r. Instagram- (Makemebad3535) Taking my public...

Damian servers as one of my role models because he doesn't give a fuck about what people think of him and he has the guts to do all of these random shenanigans. I wish at some point, I can be the same way.
Report spam or abuse
+Malakai The Swan Same here... I wish I could be as insane as Damian and not care about what other people think.
Report spam or abuse
Are you just never embarrassed, jeez xD I feel like you've lost a lot of dignity.
Report spam or abuse
imqgine how many places this guy has been kicked out of
Report spam or abuse
YES! YEEESSS! I LOVE MUSIC! I FUCKING LOVE MUSIC!!!!! YEAAAHHHHSSSSSS!!!
Report spam or abuse
+marino4691  I would, but I'm just too pro. I could 360 noscope you across the map whilst I spin in a circle. I been playing the "Call Of Shit" for years, canine! Get on my area of elevation!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
LOVE MUSIC!!!!!!!!!!!!!! :D
Report spam or abuse
3:14 IS THAT THE GUY FROM STORAGE WARS?
Report spam or abuse
you have the largest balls a man could have
Report spam or abuse
Funny as fucking hell!!!!!!!!!
Report spam or abuse
tried to do this at the phone one at the beach all I got was a purple eye
Report spam or abuse
Am I a female or a male here's a clue it starts with m and an a and a l and an e
Report spam or abuse
Your so funny I can't get over it....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Spaghetti!!!!!!! And MUUUUUSSSIIIIC!!!! YEAH FUCKIN LOVE IT TOO!!!!!!
Report spam or abuse
Awesome! LOL! There is cussing, but I don't care! So hilarious.
Report spam or abuse
they probably think your mentally challenged XD
Report spam or abuse
Fuck you Jimmy, I'm subscribing to you. :D
Report spam or abuse
+Xan Kriegor I call him jimmy, because he looks like a jimmy and he has a character named Jimmy.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
You are sooooo crazy and funny lol in a good way :)
Report spam or abuse
We  definitely have alot in common
Report spam or abuse
We should all go to other channels and randomly comment BATH SALTS BITCH! in honor of this epic moment. Who's in? XD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
BATH SALTS BIIIITHCHHH
Report spam or abuse
this kid insane I love him
Report spam or abuse
How do u have the self confidence to do all this?
Report spam or abuse
How the hell do you get the courage for this?! XD
Report spam or abuse
u should do no eyes at the beach
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Im dead im dead AHOY AHOY MUSIC YASS YAS YAS I LIVE MUSIC DONT YOU JUST LOVE THE BEACH DID YOU CATCH A WALRUS HOLY FÜCK THATS A BIG WALRUS OH NOPE ITS A BIIG FÜCKING FISH
Report spam or abuse
Lol Damian me and you have the same sense of humor my friend
Report spam or abuse
How do you not get your ass kicked or arrested Or yelled at by parents
Report spam or abuse
I think thats Huntington Beach. 
Report spam or abuse
3þý tfgğðęŗþž Æßþvbgğ
Report spam or abuse
+Trinity elrod wowy これを行うのはなぜ..あなたが言って何見当がつかない!?  Kore o okonau no wa naze.. Anata ga itte nan kentōgatsukanai!?
Report spam or abuse
At 3:12-3:15 that is Darrell Sheets from storage wars!! 
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
If this irritating ass guy came up to me like that. I'll knock his ass out. It will relieve the stress i endure from work
Report spam or abuse
Then i'd roll up and kick your teeth down your throat ,, Fuckn Jreals .. FAG fukn youtube tough guy fag BOW TO MAKEMEBAD!!!
Report spam or abuse
That chick at 3:20... Goddamn....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
BATH SALTS BITCH I SEE YOU what do you see man? YOUR FUCKING INSIDES THEY LOOK DELICIOUS IM GOING TO GET SOME MUCH EYE GERMS FROM THIS
Report spam or abuse
This guy is awesome! Someone has to have to have balls to do that in front of so many people! I'm subscribing
Report spam or abuse
I FUCKING LOVE UUUUUUUUUU
Report spam or abuse
Report spam or abuse
is he dead ?! he had not been doing public trollin's :/
Report spam or abuse
Its so funny but sometimes so cringing aswell but I love these public trolling videos
Report spam or abuse
(Read 537 more lines)
Report spam or abuse
What is the song name at 4:20? if you say darude sandstorm you're really funny and original
Report spam or abuse
damn i wis h i could do that shit with them it looks so fun
Report spam or abuse
Best answer to "we have girl time here" would be " oh, PMS? that sucks "
Report spam or abuse
WHAA-HOOO!!! I CAN  SEE THE FUTURE!
Report spam or abuse
i don't speak English and i don't speakl die Deutsche
Report spam or abuse
Is that Hunington Beach?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Lol you makemebad35
Report spam or abuse
i have no ass.....u dont neeed one lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this guy has the biggest balls in the world
Report spam or abuse
its funny, im having spagetti for dinner today.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Damian is way funnier
Report spam or abuse
Lmfao that was funny man lol keep up the good work your doing great
Report spam or abuse
dude u scare me...but im still subscribing
Report spam or abuse
I weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed my pants
Report spam or abuse
Do you want to be at the beach
Report spam or abuse
Report spam or abuse
way to crash a councert
Report spam or abuse
Man you have the balls to go on that guys phone xD and when you went WOOOOOOO down that guys back I laughed so hard ma cat farted LOL
Report spam or abuse
Visit México men  estan padres tus videos :)
Report spam or abuse
guys i made a channel where ill be doing Pranks/Trolls
Report spam or abuse
The surface of mars isn't hot.
Report spam or abuse
At 3:13. is that that guy named Daryll off of Storage Hunters? 
Report spam or abuse
it's a fuckin walrus lmfao that was crazy shit
Report spam or abuse
those stuck up girls are having girl time? pfft narcissistic sluts are not better then anyone tbh.
Report spam or abuse
You attract a lot of attention you know that! I'm too shy to do that kinda stuff! XD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
ITS A WALRUS!!! oh its a fish XD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Lol i did the one at 2:51 when i saw a guy catching a 9 inch fish
Report spam or abuse
i could never do that in public but thats awsooome
Report spam or abuse
Damian make a public trollin video where u go to stores and ask the most RANDOM stuff ;)
Report spam or abuse
lolololololollllllllllllllllooooooooooooooool
Report spam or abuse
Report spam or abuse
LLLLLLLOOOOOOOOLLLLLLL SO FUNNY YOUR SO FUCKING FUNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Report spam or abuse
The surface of mars is cold...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
"ITS A BIG FUCKING FISH" made me subscribe lmao
Report spam or abuse
Where's the funny bit?
Report spam or abuse
hahahahahaha dude haha xD u genious :D i love your vids :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
OK OK OK , AM I THE ONLY FUCKING ONE WHO SAW DARRELL SHEETS FROM STORAGE WARS AT 3:13 ?!?!?
Report spam or abuse
i just cleaned an xbox game with my dick...
Report spam or abuse
How in the fucking world dies this guy not get embarrassed holy shit he is a GOD . If I did that I would be so fucking embarrassed
Report spam or abuse
+Demetrius Hullum  you dont have a link do you ? C: :D
Report spam or abuse
+Selinaa Soora just search makmebad35 carnival
Report spam or abuse
Funnyest sh*t what i ever see xD
Report spam or abuse
AHOYYYY!!!!!!!! Couldnt stop fucking laughing
Report spam or abuse
im surprised no one punched him. lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
The surface of mars is hot? Its -28C to -50C on the equator
Report spam or abuse
He might've been funny if I were 12
Report spam or abuse
I feel bad for everyone at the beach xD
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to