Upload

StarKid presents APOCALYPTOUR

by Team StarKid • 175,521 views

Get tickets here: http://www.teamstarkid.com/apocalyptour.html It's 2012, and the end is near! Come see your favorite StarKids perform live in concert before it's too late! See them perform music...

1:02 - 1:16  Lauren!!! You seriously kill me! I love you sooooo much! 
Report spam or abuse
Lauren in the greatest ever.
Report spam or abuse
Omg Lauren- words cannot describe how amazing she is
Report spam or abuse
Julia- Brian Rosenthal, who's amazing. Me- I whole heartedly agree!
Report spam or abuse
Why can't they come to Australia?! One day...
Report spam or abuse
Please tell me other people noticed that the drumming in the beginning and the clapping at the beginning/end is from Let the Games Begin...
Report spam or abuse
1:03 for a moment I thought Lauren was Gollum, and I was all "whaaaaaaat!?"
Report spam or abuse
look it up, they are APPARENTLY going to some time this year
Report spam or abuse
Citu nearest me? Melbourne, Australia! So come on down to Aus and give us a show!! Pleeeeaaaassse!
Report spam or abuse
Wish I could go to the show tonight. Oh well. The time will come along with June 2nd
Report spam or abuse
Great....the moment I hear about this, is on June 12th. FUCK.
Report spam or abuse
who thinks that they should keep this tour going till Dec. 20? just to be safe and all ;)
Report spam or abuse
WAHH!!! I can't go. TT.TT And Lauren at 1:03 XD hahahahaha!!!!!
Report spam or abuse
Yeah the times are off for Denver... more than a little irritated.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Come to london (and bring Darren <3) XD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
When they say end all tours, they don`t mean.......that there isn`t going to be another starkid musical?
Report spam or abuse
thumbs up if you would kill to see these guys in england.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Yum!! Brian, Brian, Joe & Joey:p why did she say 'we've got new cast members we've got jim & brian Rosenthal...' when they're not new! Jim has been there since Little White Lies and Brian Rosenthal was there in avpm&avps
Report spam or abuse
Report spam or abuse
only if darren can find the time, cuz they want the same cast. so if they cant find a time by the end of the year, theyre gonna get rid of it D: its all written too... :/
Report spam or abuse
damnn did anyone else see Joe's muscles? lol
Report spam or abuse
yea i was wondering about that when they said it :/ idk, i reeeeally want them to do it. but it wouldnt be the same without bonnie as herm-i-one.
Report spam or abuse
So a question for the people who have already been to Apocalyptour. I have tickets for the may 29th show and im just wondering, are there a lot of fans dressed up as AVPM characters?
Report spam or abuse
OKAY BUT REALLY LAUREN JUMPING LIKE WHY YOU SO CUTE LOLO
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I've never been to a Starkids show before, but I'll be going to this in NYC. One question though. What's the male-female ratio at these shows? I'm assuming its a lot more girls, but how much so? Thanks.
Report spam or abuse
BUT, @StarKidPotter , if the end is coming December 21st 2012, then why do you publish The Bully Book December 26th??
Report spam or abuse
SAW THE SHOW LAST NIGHT... It was Boss
Report spam or abuse
Is this they're last tour?!!!! I never got to see them it's the number one thing on my bucket list to meet at least one of them! I'm gonna cry:**(
Report spam or abuse
Please will you come to Little Rock, ARKANSAS!! :D :D Please!! :D :D It would make my life :D :D
Report spam or abuse
anyone else notice they used the 'Let The Games Begin' music at the beginning?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
So no more tours after this right? So does that mean no more musicals??? SOMEONE PLEASE TELL ME!!!!!
Report spam or abuse
Crying because I live in England so I couldn't go to this :(
Report spam or abuse
Wish I could be at the show tonight in Chicago! Sigh... it's a school night :(
Report spam or abuse
SOOO EXCITED........ Kinda wish Jeff was gonna b in it....oh well :)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Please tell me you guys are going on tour next year so I can actually go!! -3
Report spam or abuse
JOE WALKER'S ARMS ARE BREATH-TAKING!!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
no chance you would come to Sri Lanka huh??...yeah no way.. its ok why don't we meet half way in UK...please :) love you guys....sucks to be missing all of this...
Report spam or abuse
I just realized they perform in Denver. I live there...and I missed it. Excuse me while I bash my head against a wall.
Report spam or abuse
wanna make it out here to hawaii? maui, in particular?
Report spam or abuse
Starkid is one of those things I will always want to be a part of, but probably never will have the chance :)
Report spam or abuse
No, I think "to end all tours" was to make it seem like the awesomest tour in the world while playing up the "Apocalypse" theme. 'Cause in the story of Apocalyptour, they decide to quit singing and dancing until the Mayan god shows up, and at the end of the concert, Joe specifically says "Maybe we SHOULDN'T quit singing and dancing!" So it's really only the beginning, :)
Report spam or abuse
I'm waiting like a tool. Is Starkid going to do a Europe tour now? No? OK. Now? What about now? Well, always! Always forever like a tool!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Did anyone else die of laughter when Lauren started to jump just so she could get into the camera shot?
Report spam or abuse
Just saw it in Kansas City. I can die in peace now, just knowing that the Starkids actually exist, and that they aren't jsut a figment of my imagination. Thank you for the best night ever! (I also like to think that I made eye contant with some of them, but I probably didn't....)
Report spam or abuse
Lauren while Joey's talking, "HI!, DOWN HERE HELLO!"
Report spam or abuse
Report spam or abuse
1:29 my god joe, your biceps O.O
Report spam or abuse
Meredith and Dylan. Photo-bombing at it's best -3
Report spam or abuse
OMG YOU LUCKY @$#%(&*(*! Darren is going to be there. You are going to be in the same room as Darren freaking Criss. OH MY GOD JEALOUSY. I went to the one at Ann Arbor, which is a college town so the streets are tiny and theres a lot of people and UUGH it was horrible. GOOD LUCK.
Report spam or abuse
Dammit, why is Ireland not on that list?!?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Why yall hatin on ATL? Georgia loves Starkid too!!!
Report spam or abuse
oh yeah I live in Czech - really unterstand your problem :D
Report spam or abuse
Do you know where to? Can't find it on twitter...
Report spam or abuse
@choccyis4me lol! My thoughts exactly.
Report spam or abuse
i wanted to go to the one in sd but i missed it i swear to dead god i will see their next tour!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Pleaseeeeeee come to the UK next time:))))))
Report spam or abuse
Lol at Lauren when Joey was talking.
Report spam or abuse
LISNFVCLINERCIOUESRHMFODGXTWFTIU. If you didn't catch it from that, it was AMAZING. It was so funny and the singing was amazing and I'm still fangirling over it, even though it was a week ago. XD
Report spam or abuse
I know! I keep hoping they'll come here, and I always end up disappointed.
Report spam or abuse
Dylan at 1:14 man you're amazing :)
Report spam or abuse
I'm not exactly sure but I think that 'to end all tours' is a reference to the name of the tour 'apocalyptour' which is a reference to 2012 aka 'the end of the world' (wow so many references) but I could be wrong
Report spam or abuse
Oh my god i posted a comment agggeees ago and i only realise its the 2nd top comment !!!
Report spam or abuse
i think the tower theatre (going from the concert pages available off their website) hope that helps :) (and yep, thats lauren jumping crazily)
Report spam or abuse
@biancxislikecool If your talking about the actual tour its gonna be out on. Dvd around october !!!!!!!
Report spam or abuse
**please thumbs up if you want to know if starkid is going to make a VERY POTTER THREEQUAL? LET THEM SEE THIS COMMENT so that they will finally answer the universal question!
Report spam or abuse
Thumbs up to all the Starkids last night!!! We rocked Vancouver in the "haunted" Vogue theatre!!! And Dylan if you are reading this I LOVE your Vancouver shirt!!! I told you that last night after the show on the balcony!!! Love you Starkid!!! Last night was the best night of my life!!!
Report spam or abuse
Meeting Clark and Walker was literally the best thing ever.
Report spam or abuse
Yeah, but if they must have the same cast for it to happen, then it's not happening. Bonnie is bumming around in some mountain cabin in the Himalayas.
Report spam or abuse
OMG When Lauren keeps on jumping in front of the camera :)
Report spam or abuse
Now imagine how it would feel if you lived in New Zealand.
Report spam or abuse
It's official...I've seen all 170 of their videos...Proud of myself. Starkid for life.
Report spam or abuse
People who don't live in the United States and can't see it
Report spam or abuse
*sOuthern accent* Here's a wild ideyah! Why don't y'all come to Uteyah!? *Accent gone* But seriously, you should come to utah, cause... that'd be totally awesome. And because you inherited enough money to buy out NASA when your parents died... so you know you could afford that. And because I drink juice boxes, and make them motts goddammit! :P How can you refuse to a request like that?
Report spam or abuse
How 'bout Edmonton, Alberta? Come ooooon, us Albertans party hard!
Report spam or abuse
Who the Hell would dislike this video!!! >:
Report spam or abuse
OMG! I just realised that the music is the Quidditch-playing song from AVPS!
Report spam or abuse
I wish they would put this up on youtube
Report spam or abuse
'In a city near you' Thats bullshit *Said in a snape way* you didn't come to the UK so you clearly didn't :) BTW you guys are AMAZING
Report spam or abuse
I for one would definitely consider planning a trip if they ever do a European tour.
Report spam or abuse
I'm going to the NYC and I am so excited!! It's literally the only thing I can think about!! The only problem is that the Puerto Rican day parade is the same day like 2 blocks away and traffic is going to STINK
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Oh my god, lauren jumping when Joey is speaking, love it
Report spam or abuse
sigh.... Joe Walker kicked me in the face with a beach ball... best moment of the concert on Wednesday. :D
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to