Upload
6:00 look at the donk on that girl
Report spam or abuse
Haha Fergie looks pissed that Josh didn't win!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Ashton Kuchter beeest ,thank u Men
Report spam or abuse
@SugarRush59 I think because she's dating or whatever Josh Duhamel. The other nominee
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
whats with the hobo fashion kutcher? B.T.W Ian ..... you're hot <3
Report spam or abuse
hey nina hey babe! Hi paul rawrr
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
who knows the song when will.i.am appeared ? plss tell me ..
Report spam or abuse
one word... ASHTON ! HAHAHAHAHAHAHHA <3
Report spam or abuse
Hi there, Mi name is MiSS Mia, im12 year old, and i LOVE to sing and play piano. I would really appreciate it if u guys watched some of my covers:) I cover songs by various artists...from LADY GAGA to TAYLOR SWIFT ..and toms more artists. Please check it out Thanks for reading this, MiSS Mia<3
Report spam or abuse
the lady in the background is fergie i don't know why she is doing that but i think that she mean oh my good please kill me why ashton kutcher ???? maybe or maybe she wants to say oh ashton youre dead because i'm gonna kill you or something like that :Dand sorry for my english i'm from germany
Report spam or abuse
Did you guys see what Fergie did at 10:39 when she saw Ashton?
Report spam or abuse
My heart melts when the guy at the beginning says "Ian Somerhalder" <33
Report spam or abuse
ashton is so fucking amazing and naturally funny guy, even Ian is stunned :D he could totally learn something from his awesomeness°!!!!
Report spam or abuse
omg paul and nina they are so perfect together i love stelena and i love when paul is rawrr :D <3<3<3
Report spam or abuse
Thumbs up if the only reason you clicked on this video was because the thumbnail was TVD cast.
Report spam or abuse
Maybe she wanted josh to win instead of ashton! lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Tyler Posey I love him and I love teen wolf so much! <3
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Can u believe that after these guys get the awards the go and if they dont they just move out and before they get nominated they dont come in.They dont support others so not cool.
Report spam or abuse
i seriously dont like the kardasians buy anyway the awards were cool.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
LOL she`s MAD because Josh Duhamel (Her husband) didn`t win ;)
Report spam or abuse
What the heck is Fergie's problem?!? And Ashton was kinda awkward....
Report spam or abuse
hi nina grrrrrrrawrrrrr fjkhakdjfhaskjfhasjkfh
Report spam or abuse
dylan is so funny actung goffy with taylor!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Someone doesn't like Ashton @1:39
Report spam or abuse
Fergy doesn't seems happy with Ashton Kucher! HAHAHA! (':
Report spam or abuse
.. but I want Paul to meow at me :')
Report spam or abuse
In 7:28 i would actually say The Vampire Diaries :D
Report spam or abuse
That a shame it 2013 and im still watchin this
Report spam or abuse
Taylooor hahaha Ashton is so funny
Report spam or abuse
"hey nina, hey baby" "hi paul..." lol love them;D
Report spam or abuse
LOL Producers were like "OMFG GET ASHTON OFF THE STAGE! NOW! NOW! NOW! ABORT MISSION!" lmfao!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
did she thin that Tyler was a average teen? awkward! hahahha he is so not!
Report spam or abuse
I swear I wouldn't look at Ashton Kutcher if I hadn't had sex for 50 years! and please don't sing - ever. Ian & Paul rawrrr!
Report spam or abuse
because he won the award of the category that her fiance was in.
Report spam or abuse
I like how the two youngest Kardashian sister's in the family are either taller or the same height as their older sisters.
Report spam or abuse
AAAAAAHHHH u can see Allstar Weekend behind Tyler Posey!!!!!
Report spam or abuse
i love when Paul tell to nina: hey nina, hey babe grrr! He so sexyyy *_*
Report spam or abuse
Report spam or abuse
can someone upload teen choice awards 2012 plzzzz
Report spam or abuse
Report spam or abuse
"You just have to look at her and make her feel like she is the only woman in the room... ..hey nina!" I love that... so cute <3
Report spam or abuse
Hahahahahahah Ashton is so funny!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
favorite show make it or break it wrong bitch teen wolf smallville and vampire diaries
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
LOOK PAUL! LIKE IT IS GALANT!HIM TAKE HAND OF NINA! FOR IT NOT TO FALL! PAUL I LOVE YOU! YOU ARE THE BEST
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
10:40 Russian Mafia ! kill the bastard xD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@saallyy13 IKR lol LOOKS LIKE SHE DOESNT LIKE ASHTON KUTCHER :O lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
cant wait for this years teen choice awards! like if you are watching it this sunday!
Report spam or abuse
God I love Kaley Cuoco she's amazing! ^^
Report spam or abuse
Fergie was pissed that Josh didn't win...... too funny
Report spam or abuse
Aww Nina dobrev and Ian somerhalder look so sweet tgt ! Are they dating ? :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Demiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Report spam or abuse
Report spam or abuse
13:40 paul holds ninas hand to help her down the stairs.. d'aww
Report spam or abuse
dafuck Kendall Jenner is really tall she's like only 15 ;o
Report spam or abuse
Ian Somerhalder makes me melt xx he is so gorgeous xx nina he you won't have him I definitely will xx
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I am literally on my knees.. please upload the TCA 2012!
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to