GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Ultimate Skate Girl 2008

by ambrinh • 189,710 views

Well basically i got really bored the other day so i decided to take up skateboarding, obviously, i have a natural talent, peace ;)

Report spam or abuse
Report spam or abuse
que estúpido jajaja
Report spam or abuse
I have been watching youtube videos for about 10 years now...this is by far the WORST video i have ever seen! Congrats
Report spam or abuse
UR SO DUMB I WANT TO HIT YOU WHIT YOU'RE RADIATOR DATE DRACU
Report spam or abuse
why are all you girls dissing her... we should stick together ... you guys are a fail! :(
Report spam or abuse
she doesnt even look that good, and she sucks
Report spam or abuse
Another World Industry wasted, I bet she doesn't even know what that is.
Report spam or abuse
This girl and and skate hhhmmm not good !!!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
At least you can push right and not fall down!! lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Well... at least she doesn't push mongo.
Report spam or abuse
I can tell you rubbed ur griptape all over your snatch
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Hahahahha, as stupid as it looks, Its as funny as fuck.. an it looked like ya had fun. Funny as !
Report spam or abuse
and emily garcia fuck u u cant spell shit its skateboard bitch learn your vocabulary
Report spam or abuse
Report spam or abuse
thats y im a pro and i went to the couch tour for skateboarders so yeah
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Obviously it's a damn joke. Ppl calm the fuck down
Report spam or abuse
OH LEAVE HER ALONE u cant even ride a skateboard if u can do a video to prove thats right u cant
Report spam or abuse
and 1 more thing shes just doing a trick dont take it so serious
Report spam or abuse
my deck does not bend when i jump on it!
Report spam or abuse
you shouldn't be ridding that kind of wood
Report spam or abuse
Report spam or abuse
You can't skate. But I'd still bone you anyways.
Report spam or abuse
She is bad but at least she's hot
Report spam or abuse
...best skater in the world.. are you sponsored?
Report spam or abuse
maybe if you try practicing outside the house?
Report spam or abuse
watch?v=3EnMp5PDCQI&feature=related .. this girl has natural talent
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
You got that board from agros? as in agro joes?!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@MrTxFEAR ye exaclty ! what a debby downer that other person is x
Report spam or abuse
How Much Does A Kitchen Skate Park Cost?
Report spam or abuse
where did you got your skateboard?
Report spam or abuse
dam your so sexy! love this vid. keep sk8ing girl lol :)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
at least you put effort in,,most lasses wouldnt dare :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
shes not an attention whore you pathetic little dirtbag. Its called sarcasm. this whole entire video was made with sarcasm and was intened to make people. show some respect and get smarter
Report spam or abuse
FAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAILFAIL
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I hate fake skater girls so much. It pisses me off. I can't tell if this was a joke or not but yeah you suck at skating and don't eveer skate again. :) Haha. I'm a girl skater btw.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
esteeeeeeeee.... echale ganas hahaha
Report spam or abuse
$6.99 skateboard? damn ur cheap i got a 145$ skateboard
Report spam or abuse
I think a lack of respect for people who are passionate about the sk8, do not understand why a video so sarcastic, mocking the sk8 if you spent doing silly and a half and lost time doing it, please stop being so stupid a person and go to school to at least learn something .......
Report spam or abuse
wtf? this is so pointless and shit, grow up
Report spam or abuse
lol, this is a joke right? xDDDDD
Report spam or abuse
If you want to board just wear some good shoes that grip the board :-)
Report spam or abuse
@ambrinh haha looks like you were having loads of fun :D But the plywood on that boaard is thick and weak
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I wish I could drop in on stairs.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I should kick you in the mouth for being so stupid -_-
Report spam or abuse
hey noobface1000 leave my brother hes a pro unlike so yeah plzz we dont wanna start trouble hes just backing her up ppl need to b nice sometimes..... thnx :)
Report spam or abuse
OMG cant u guys take a funny video! shes just having fun!!
Report spam or abuse
thumbs up if your'e watching in 2011
Report spam or abuse
this is such a useless, stupid, out-of-boredom video that somehow i kind of enjoyed it.
Report spam or abuse
So your mom does not love you .D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
yehaa yehaa jajajajajaja eso es perder para aprender jajajaa..!!
Report spam or abuse
i was gonna say thats a fucken $20 supermarket deck, then i see its only 7 pounds. they shouldnt even make such a thing. man get a proper deck n u'll be like woah this is soooo much easier to ride. man i threw my deck as hard as i could yesterday n im still ridin.
Report spam or abuse
I don't know what's worse the song or the video.
Report spam or abuse
and i know that you are not a proffesional because all proffesionals have a skate profile, big or small. and you do not, it gets updated every day. and IF you were a pro you would know that this is not skateboarding its some girl thinking shes the shit cause she can stand on a skateboard.
Report spam or abuse
que pena de chica..... ni darse pata sabe....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Where did you buy those gray sweats?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i am not loser bat you lloooooooosssssseerrr
Report spam or abuse
Report spam or abuse
if im a loser how come im better then u in sk8ng even my 6 yr old lil cuzin can ollie and manual while ridding for 20 seconds. EAT IT!!!!
Report spam or abuse
Sponsored by sketchers shape ups...skill age in the village :O ooooh
Report spam or abuse
Bitch i will soon post a video to u of me skatin better than u and then honey i am a lot looot younger than you so see ya later (; :midfing:
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Que? yo se mas que tu :p (igualeschevereelskate)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I like your shoes, they're fresh!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...