GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Double Loot Live - Dharoking Bandos - Dagannoth Kings

by RuneSharkVideos • 96,271 views

Hey guys, going to be live streaming as much as possible over the double loot period so feel free to check the channel if you want to tune in :) Thanks guys.

Yea, message me. I only correct people who are being assholes. You should be giving your b.s. to @A7LovesMeth. What person corrects someone so rudely? Not only that, but makes a mistake himself. I sent him that message 'cause he was being a douche. You clearly lack common sense. Are you raging on me because your punctuation is off? You clearly don't know how to use a comma. You made so many comma splice errors, it's pathetic. How you type/talk, represents your overall knowledge. drrrrr .
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Does James ever remember everything?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
35:40 I love it when Born squeals like that ^^ So hilarious :D
Report spam or abuse
would be epic if you would've written ''your a spastic'' :P
Report spam or abuse
Don't tell people how to spell, if you can't even spell don't, oh and by the way, it's don't not "dont", thanks.
Report spam or abuse
say it with a capital letter retard cock sucker
Report spam or abuse
gf runesharks :( motherfuker stop make vid :((( nah im joking your not a motherfucker
Report spam or abuse
Report spam or abuse
OMG!!! Kieran is Cleveland in familyguy!!!!!
Report spam or abuse
BTW that smokey kid is possible the best bosser in the game, with born and woox... who the fuck cares what he sounds like just watch his game play and mute the volume...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
umm, bandos was always like that. what do you think people used before chaotics, ovl, and turm?
Report spam or abuse
holy shit this videos longer then lord of the rings
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
it should be smokesta cause smokester is too long
Report spam or abuse
well shit that blows, he's got a youtube channel with 12k subs, so apparently 12,000 people disagree with you, rip!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
yeah the audio isnt in line with vid!!!!!!!
Report spam or abuse
i like how you guys always ignore the weird talking guy
Report spam or abuse
so original dhing bandos.............
Report spam or abuse
You seem to be going on about peoples spelling, well I shall correct you on yours. isn't* it's*. Hope you learn from your mistakes.<3
Report spam or abuse
QWhy disdnt u freaking eat at 36:00 u idiot?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
daamn 1157!!! thats high as shit
Report spam or abuse
black salamander event against kree'ara as next runeshark event!
Report spam or abuse
James I'm in the live stream and you are not that loud! =]....Oh wait...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i would *advise* you to spell *advice* well, and using the correct grammer along with that.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Spelled* Would you like me to take you back to the 1st grade?
Report spam or abuse
james you got 39 p coke!!!!!!!!!!!!!!!1 the ones where i live are 59 P thats what i get for being a londener :(
Report spam or abuse
Did anyone actually watch the whole thing I didn't
Report spam or abuse
He sounds like a" fegget" go l2spell before hatting on people kid.Your logic is soo retarded this is why u should go to school.
Report spam or abuse
i mean im not trying to be funny but he sounds like a kid to me rofl 15 years old. :/
Report spam or abuse
i'm sorry but this is just taking the piss now, a 4 minute advert....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
you do know that spelt and spelled are both legit words right? you can't correct him on that
Report spam or abuse
Please! What is that thing their using to lower their hp!? No one in the world seems to know...
Report spam or abuse
Yeah, advise is a verb to give advice, in your statement the proper work would be "advice", also, you're keyboard has an apostrophe key for a reason, so use it.
Report spam or abuse
learn howe to spell before you call someone a faggOt. go suck your dads dick or cry in some corner fuckin' 12 year old.
Report spam or abuse
Ha u died cusd u were being a jakass and didnt eat
Report spam or abuse
Seems like Smokey9112 just got his own little hater, for his display of supreme awesomeness!
Report spam or abuse
They are on this game 24/7 cause they are living off the payments they get from youtube... l0l
Report spam or abuse
1:29:00 haha! spiced nuts! a Poem xD
Report spam or abuse
Gets ready for Dks, Takes over half hour to gear up
Report spam or abuse
he ment to spell it that way dumb fuck. he was saying "advise" not advice. man people are such idiots
Report spam or abuse
Advise is the verb, advice is the noun, easy mistake to make :) /)
Report spam or abuse
Well it is annoying that half the people that are on youtube are partially retarded...
Report spam or abuse
If you weren't an immature, unintelligent, belligerent moron; you would realise that it's impossible to have two biological mothers.
Report spam or abuse
To be fair, you cant even spell faggot so your point is invalid
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Reminds me of that part in a smosh vid where Anthony heard the dogs thoughts while he was eating a hotdog. Gimme the hotdog!
Report spam or abuse
Wtf is wrong with you guys! You care more about the context of a word then defending an amazing Youtuber and Runescape player.
Report spam or abuse
You do realise the reason people listen to his advice is cuz he has comp cape and pretty much know everything
Report spam or abuse
nice teddy bear on your bed lmao
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Its spelt advice* btw. Learn to spell, you will thank me one day.
Report spam or abuse
Is a woman crying at 30:35? wtf!?!
Report spam or abuse
Did anyone watch the whole thing rofl
Report spam or abuse
anyone else notice the teddy bear at 4:03?
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to