GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Achievement Hunter Weekly Update #75 (Week of August 15th, 2011)

by Rooster Teeth • 497,595 views

Jack, Michael and Joel bring you a delicious batch of gaming news, information and more. Who will survive in this week's AHWU?

when michael just started at achievement hunter OMFGGGGGGG
Report spam or abuse
Jack looks like a stereotypical dad.
Report spam or abuse
More like a pedophile
Report spam or abuse
WERE YOU BROUGHT HERE BY MICHAEL'S TWITTER?
Report spam or abuse
Did no one notice that dude was at a Metallica concert in the beginning.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Fetus Michael and Jack
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Michael was so cute and he still is
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I've only been so fan of RT for 2 years so I never saw these guys when AH started out and jacks voice does not fit his old body and face and it creeps me the fuck out
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Awh Michael's so adorable xD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Thats probably the only time Michael's been told he's not loud enough in all of AH 
Report spam or abuse
When Jack wasn't morbidly obese and needed a beard to cover up his seven chins. 
Report spam or abuse
When Jack does whatever he wants because he's Jack fucking Pattillo.
Report spam or abuse
Geez watching these old videos/shorts you realize how skinny both Jack and Kerry were.
Report spam or abuse
Happy 3rd, Michael!
Report spam or abuse
Jack is so skinny in this video.
Report spam or abuse
Keep pressing 7 michael is fucking jack
Report spam or abuse
Gotta love the Rainbow dash reference shirt!
Report spam or abuse
OMG Jack looks so thin!
Report spam or abuse
I think michael is a sleeper agent and when someone says "You're not loud enough" he's gonna be awakened and become very louder...est
Report spam or abuse
Jesus Michael is so young
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Wrangle up monkeies = masturbate
Report spam or abuse
This had to be before Rage Quit was created right? Michael is so quiet its adorable!
Report spam or abuse
nah rage quit was the reason he got hired. 
Report spam or abuse
damn, ive been watching Roosterteeth for a looooonnng time lol
Report spam or abuse
Jack look so different
Report spam or abuse
damn Michael looking goooooodddd af
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lol its funny how the gives him a chip and touches and feels his face 1:52
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Jesus Christ.....a half fucking hour just looking for someone else to appear on AHWU....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
If you said the Spanish in the intro with the kid you went into Dora mode
Report spam or abuse
Joel makes everything better xD
Report spam or abuse
Joel reminds me of Squirt (think thats the little turtles name) from Finding Nemo!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Man...its been that long since toy soldiers cold war? I still play that lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Michael has a Rainbow Dash shirt. REPRESENTING 4 THE BRONIES!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
michael is adorable! Joel is hiarious! I love it!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Michael sent me here! Happy 2 year Anniversary! Long live Mogar!
Report spam or abuse
I didn't come to see dora. 0:37
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
No caus Gav did videos on Saints row 2 a while ago.
Report spam or abuse
Wow. He looks so young look at him now
Report spam or abuse
Is Caboose shouting in the background?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
*Small* Soldiers, Michael. *sigh* -_-
Report spam or abuse
holy shit, clip #2 was at a metallica concert, kirk was about to rip out his solo
Report spam or abuse
When I saw your profile pic for a second it looked like a 50 year old (Sleepy as hell btw) and it looked creepy but he is hotter with straightened hair in podcast 193
Report spam or abuse
Michael should have that haircut again
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
0:30 thats dedication, throwing an intro from a Metallica concert :P
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I was at that sonisphere, good grief
Report spam or abuse
can they bring back joel to replace caleb, i think everyone would like that
Report spam or abuse
"Toy Soldiers isn't Chip Hasard in that" LMFAO
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I love how Michael keeps getting on his tippy toes so he won't be as short
Report spam or abuse
yeeahhhh, that guy in the metallica concert!!!
Report spam or abuse
Looks a little bit like Geoff's hoodie though (the sleeve)
Report spam or abuse
damn baby michael is fiiine... 10/10 would smash
Report spam or abuse
It feels weird looking at Michael when he had short hair
Report spam or abuse
oooh joel, this is why people love you. :3
Report spam or abuse
how do those games on the wall stay like that?
Report spam or abuse
No me digas ni?o que seventy five es setenta y cinco
Report spam or abuse
I saw Micheal and Joel in the thumbnail so i had to watch this
Report spam or abuse
michael looks alot like that sum 41 guy in this.
Report spam or abuse
Hey Joel!! I saw you on the plane in Friends last night!! Well not last night.. Five months ago.
Report spam or abuse
I think mycoo is gonna be good
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...