GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Michael Guthrie - Triple Cork combo 5-27-12

by flashpop69 • 10,585 views

Mike told me not to post this, because he messed up on the flic flack (however you spell it) but I thought it was dope to post for you guys :)

Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
=D so thats where she was!!!!! my long lost mum!!!!! ^_^ can i get a contact number for her? :D
Report spam or abuse
and I hope this sampler will be with hardcore track .
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Mike should've gone to vegas and destroyed trutricks
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Is this the footage you was talking about letting us see? or is there more befor the sampler???
Report spam or abuse
mike gets cleaner and smoother every time i watch him.
Report spam or abuse
okay Cole you tell mike to train hard because I honestly think is the only person that can pull of a cartwheel double frontflip......... Convince him now!!!!!!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Why so many dislike? He did triple cork from a combo and didn't get so much speed but still landed it.
Report spam or abuse
I cannot wait , like omg it's gonna be crazy! I'm sure it's going to set the bar for tricking like he did for his 2010 sampler.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Mike my idol can't wait to your next video <3 <3 <3
Report spam or abuse
that triple cork was soooo easy :o
Report spam or abuse
Report spam or abuse
There is a little difference between them. Flik-flak should have 3 frontkicks like some sort of a scissor kick from swingthru when s/t feilong supposed to have an outside crescent in the middle. Something like that, the difference is very small between them but ppl aren't usually doing s/t feilongs in these days anymore.I think.
Report spam or abuse
aw man... somethin tells me Guthrie is gunna be unleashed with more insanity than we've ever seen before.
Report spam or abuse
I wonder what he could do on a trampoline......
Report spam or abuse
bahaha ever seen Vivien Youlou? you wouldn't be the only one and you have no tricking videos.
Report spam or abuse
I heard there will be a td raiz valdez quadfull in it. Damn I cant wait for it anymore I bet his 2012 sampler will literally fuck the limits of tricking again :D
Report spam or abuse
Mike is getting stronger. It's dat puberty.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
jessssus. can't decide if i liked the rodeo or the triple more ahahaha
Report spam or abuse
0:17 camera was like 0_0 WTF OMG CAN'T HANDLE BEASTNESS *breaks*
Report spam or abuse
Dope combo! can't wait for 2012 sampler! what was the song in the background?
Report spam or abuse
haha so beast <3 im just practising triple corks on trampoline and he is spamming triple corks onspring floor <3<3<3<3<3
Report spam or abuse
Michael Guthrie is getting JACKED
Report spam or abuse
I didn't see "in" lol, sorry about that, but that would probably be insanely sick!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Of course I did, and I meant it like if he can spam triple corks out the ass he could prob triple s/t cork in on trampoline.
Report spam or abuse
he looks so much older all of a sudden! xD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
seen him combo 2 triple-corks, and stuff, but dont know where thoose vids are from, since you havent uploaded stuff like that. - when is there a sampler coming?
Report spam or abuse
Or well not frontkicks, club540 says that flik-flak is gainer tripleflash from the side.
Report spam or abuse
all i know is that it was said by nick vail that..."Mike's new sampler has more quads than Riyanto Mijnals." ahaha
Report spam or abuse
why would you give a shit about his skills on a trampoline?! did you even watch the video?
Report spam or abuse
when will we be able to see Mike`s 2012 sampler?
Report spam or abuse
Holy moly he moves so fast it looks fake. Thats sick!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Go Michael Guthrie!!! Freaking AWESOME! :D
Report spam or abuse
Michael Guthrie 2012 sampler out on 21st of December.
Report spam or abuse
yea but they would not let him win....no matter what he throws...those fools set up everyone!! and spent it in LA
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
He's already landed that on ground, but I know what you mean. He'd be boss on tramp as well.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
when i read the description i thought: "lolwut the flic-flac was the coolest move in this combo"
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Holy crap that rodeo cork was so floaty and the triples come naturally . Does anyone know where I could get that no bad sessions sleeveless by the way ?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Michael Guthrie - Sampler 2012 PLEASEEEEEEEEEEE !! (LL)
Report spam or abuse
Haha srsly? Vivien Youlou did it already and did a cartwheel full in ;)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
lol man =D nothing else ... but i think mike guthrie is soooo much better than vellu and phil gibbs ;) with all the respect i have for them
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
hey mike i want to give you an advice to your tricking..... huuuu no , i have nothing to say, you are the BEST TRICKER ON THIS WORD *-*
Report spam or abuse
Sign in to add this to Watch Later

Add to