CO
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Ocean's 11-Year-Olds

by SecretSauceTV • 128,821 views

Watch as three boys attempt the heist of their lifetime. A Short Film Written & Directed by ANDY SIGNORE of SecretSauce.TV This video had over 600,000+ views on our Old Channel

Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
omg i know justing he is so hilarious!!!
Report spam or abuse
Friggin Brilliant....these young actors did a really good job, DP shot a great short....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Yes we are teaching kids this, and what's wrong with porn? You find me a person who doesn't like porn I shall show you a person who is a 40 year old virgin. I think it was cool, there smart.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
the clerk must have felt like a dumbass.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@RatedPi ironic how you think white guys cant rob stores and how "the laws of anatomy"stop white people from doing what black people do
Report spam or abuse
I love it when a plan comes together!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this inspires me.................
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Really great done, those three are really good ;D but i´m still waiting for "Ocean´s 12-Year-Olds" xD
Report spam or abuse
Once it hit the chase, I was thinking two things: 1)"Go little dude, go!!!" and 2)"Good luck outrunning a black guy!"
Report spam or abuse
@RatedPi how racist of you to say a negro cant have a job
Report spam or abuse
Report spam or abuse
ummmm, i would assume it they were using that in order to imply "Playboy" duh.
Report spam or abuse
I thought it was going to be stupid, but it was actually pretty cool
Report spam or abuse
in my town, if a black adult began to chase a little white boy, bad things would happen.
Report spam or abuse
lets face it an 11 yr old wouldnt outrun a black guy
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Me and my friends are gonna do this but with beer instead of porn
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
WHAT ARE YOU GUYS DOING TO THESE KIDS! YOUR CORRUPTING THERE MINDS SO Bad!
Report spam or abuse
Lol, I'm an adult and know how this goes down.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@AceOfROMs mabye their parents have settings lol
Report spam or abuse
cant they just use the internet? o.o
Report spam or abuse
Those are some cute kids :] This is exactly something I'd do..
Report spam or abuse
These kid could of just watched the pics online.. But this is much more entertaining :D
Report spam or abuse
Haha, funny video. The boys do a good job on acting as well
Report spam or abuse
Report spam or abuse
haha saw it comin. I enjoyed that :)
Report spam or abuse
"Do supermodels have superpowers?" sounds like something an 11 year old would ask.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
BRAVO! One of the best youtube vids I've seen in a minute.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
awesome... best wishes from Jordan keep up the good work guys :)
Report spam or abuse
@DauntaQue sorry i agree that was a fucking stupid comment i apoligize :/
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i thought black people could run fast
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
it's the McGuffin like the diamond in Snatch or the briefcase in Pulp Fiction.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
This seemed like a South Park plot. Lol, this was funny haha. Those little 11 year olds are classy! They know how to get the job done haha rofl.
Report spam or abuse
This is like ur only decent video (secretsauce).
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i remember how horny i was when i was 11
Report spam or abuse
lolz WTH they got the candy too XDDDDDDDD i did somthin like this once....it had a buldozer, a bunny....and a raincoat. sigh g00d times
Report spam or abuse
um the kids didnt make and edit this movie, they just acted in it
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Im gonna tell my kids that porn is good for you. That should keep them away.
Report spam or abuse
This video should be so much more popular than it is.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@RickkShaw clearly your 7 year olds are Fked up.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
nice shop lifting tutorial....
Report spam or abuse
Lollll, I tried something like this. Get a friend to pretend their shoplifting so they watch that person, and then go for it. It doesn't work. I got caught, ahahahahaha.
Report spam or abuse
ahaha i remember when i was like this...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Play Toy lol Good vid. Funny stuff.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Exactly what you'd expect eleven-year olds to care about: cans and candy. Cleverly pulled off, too.
Report spam or abuse
"but I had to go to the bathroom." Haha.
Report spam or abuse
@RatedPi ur the one who is racist. what would ACTUALLY be ironic is if it was a WHITE store owner, an some ghetto black kids stone the magainze. STUPID!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Show more Loading...
Sign in to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...