YouTube home #DearMe
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Yogscast Top 5 - 18/06/12

by YOGSCAST Lewis & Simon • 1,104,028 views

Here's the top 5 for the last couple of weeks! Vote for the next few weeks top 5 here: https://yogscast.com/showthread.php?68724-Yogscast-Top-5-19-06-12-to-02-07-12 #5: Duncan tackles a Portal 2...

the good old days
Lewis's glasses are still at the bottom of the lake ahahahaha
And that's what happens when Simon loses his wifi. Or when anyone loses their wifi XD
When u look back, you realise how much Lewis has put up with
Omg when simon looses wifi youd better run
lol laughed for at least an hour after watching him push Lewis off he boat
1 was the best i was absolutely crying of laughter sooooo funny
You two are being Pedro's at number 2!
Now tell me 1 time when simon didnt push/punch lewis in a hole or of a cliff, tower, buildings?
HahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahHahah I'm losing my fucking wifi connection fuck you hahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha
3:55 Oh that just looks wrong... xD
"Lewis! Lewis! I'm sorry Lewis!!!"
Hannah was like "did somebody jump in?" But Lewis was right in front of her
I lost the wifi connection I DIED! were is the f-ing wifi connection I DIED!!!!! FUK U!!!!!!
Simon:Lewis the fucking wi-fi conection Lewis: Its alright Simon:I just died. I just died. Fuck u lol
im loosing the fucking wfi connection! lolololol
It was he lost Internet connection not die
thank you!! I just torrented the whole discography to try and find it, you saved me alot of searching :) <3
was that duncan driving the boat?
haha this happened on the day after my birthday thnx for the birthday present guys :P
Serches for that video, Remembers it was in a Top 5, Searches "Yogscast Top 5" on youtube, First Video, This Comment. I FOUND IT!
IM LOOSING THE FUCKING WI FI CONNECTION!!@!@ FUCCK YOU
I lost the fucking wifi connection!!!
Simon once again pushes Lewis off of something
@joalex47 1 was actually funny.
the 1st was real LEGIT simon has a voilent side
that was not hannah, she didn't go with them that time
oh yah guys... reaaaaaaal original... oh who am i kidding... BAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! this is one of few to make it to my favs. congrats :D
Lewis lost his glasses in the water Lol
fucking funny!!!! Simon: I got a leak LEWIS! LEWIS!! LEWIS!!! Lewis : Hang on...... Simon: Oh God. Lewis: tjeers SIMON: Whats going on?! WHERE IS THE FUCKING WI FI!!! Lewis: It's alright. Simon: I JUST FUCKING DIED!!!! Lewis: WHat? SIMON: FUCK YOU!!! (and pushes him in the water) HAHAHA so EPIC FUN
I wonder if Lewis found his glasses.
How does Lewis put up with Simon sometimes
wait a sec... did lewis lose his glasses?
Number 1 was so funny WHERE'S THE FUCKING WIFI I JUST DIED!!!!!!!!!!
THATS RIGHT MOTHERFUCKER HER I COME!!!!!!!!!!
This is the best top 5 EVER! SOS Lewis ;()
It's more like the beard kissed Lewis in the 1st
Simon:Whats..Whats going on..IM LOSING THE FUCKING WIFI CONNECTION Lewis:Its..Its alright-lewis walk towards Simon- Simon: FUCK YOU
XD Thats the best way to show a friend that you mean buisness with your internet life. B) #1
Im Losing the fucking wifi connection! Fuck you
What is the game where you get killed on a bike
No 1 is just typically and Wat I would do
I think they put themselves at number one is for (no offence or intention to be rude) for bragging rights
*watches this video Loses Wi-Fi connection I lost my fing Wi-Fi connection! *Dad comes up: it's ok *me: FU Pushes Dad out window
Sorry I was literally laughing too hard and I hit the dislike button.LOL
Lesson learned... Don't take away Simon's Wifi.... EVER!
They should have called the last one nerdrage :)
The music isn't Cryosleep >:| It's Winterstorm... FIX IT!
Hold the fucking phone and get London down here cause we've got a Sherlock on the loose!
More like how does Simon put up with Lewis.
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to