GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

VGHS Behind the Scenes - Ep. 5

by BrandonJLa • 509,070 views

WATCH EPISODE 6 NOW! http://bit.ly/VGHS_ep6 The fifth BTS for our feature length web series, Video Game High School. Get an inside look of the more traditional approach that we took to producing...

ENGAGING THE ENEMY..... LITERALLY XD
That engaging the enemy XD LOL
Lol Frenchman with the rocket launcher!
"HE'S ENGAGING THE ENEMY!"  Oh God, that got me laughing for a while. 
The 5 second film Oh my god You owe me new sides guys
Cool... 1000th comment!!! :)
1,001st comment on the best seires on youtube!!!
I wish field of fire and the quest game were real games
MAKE FIELD OF FIRE A GAME! I WANT IT!
het brandon where is the rocket jump place wanna work there im gonna be big and continue vghs with the same actors plz tell me send it by email
What is Jenny's real name
0:24 guy picking his nose in the background :D
+Mrbest0121 I think you should stop kidding around :D
dat razer sweet of Freddie Wong xD
the gun throw that Law does at 5:05 is sick xD
can you make field of fire a video game on ps3. or is it too hard
hahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahahaha
Um World War II they got their own beach in the invasion of Normandy...
I can't get enough of that 5 second clip haha
3:21 and the following infos about that location got me like :OOOO
@ 0:23 the guy is picking his nose in the backround!!!
you laughed your ass off at a guy picking his nose? god, i bet you will explode if you watch a rage video o_O
0:23 somebody picking his Bulgars
anyone know what they did for the displays used for the gaming scenes? I mean the screens that shows the gameplay.
ENGAGING THE ENEMY LMAFOIMFEAON
1:44 uh................um........wha?......
god engaging the enimy was funny
its not like he didnt understand her point jackass. hes pointing out the fact that theres always a dumb bitch saying "hey i like this....AND IM A GIRL!" no one gives a shit
THE GUY IN THE END HAS A TARDIS TSHIRT ON!!
0:23 The guy in the background is picking his nose!!
Canada vs Mexico, Who'da thought that would happen?
HAHA cant believe that 5sf was filmed during vghs. man thats awesome
I LOVED those 5 seconds at 5:08.
is Teddy Wong like Freddie's brother or something
We lost a good man today. Best scene EVAH!
you are speaking about something that was true for like 2 or 3 years ago, nowadays people might joke about that no girls play games but everyone knows that alot of girls plays video games, however adding something that tells people that your a girl right after your comment will give you both hate and spam
The five second film is hilarious!
I want vghs season to with josh and johanna
I went to that school. It's so cool to see all the classrooms and stuff. I wish I was still going there when they were filming so I could meet him. That would've been awesome.
Freddie, I want your hoodie. I will kill for it. -_- I'm being serious
Really, Emma Watson has little boobs too. Yet everyone is CRAZY about here.
2:23 picking bugers and check out my channel
Lol Rouss ran Jon straight into the wall for that one part haha
at 0:23 jumpingjax is picking his nose
(french accent) "atv this is? Exibit a, exibit b, exibit c, jenny get blown up, its cool
The Chinese guy ride on his bike, in the middle of the meeting. Hahahaha
Third person down at 0:24 , exploring his nose !
If your clouds are green and blue, you should get off the fucking crack.
hahahaha, engaging the enemy. Awesome
3:18 top gear went there no joke.
bei ca. 0:20 popelt einer extrem =DD
world of warcraft is awesome!!!!!
HOLY SHIT!!! I ACTUALLY SAW THAT WHEN IT RELEASED AND I NEVER REALIZED THAT THAT WAS THE LAW!!! /HOLY SHIT!!!
that was un-called for. you just look like an idiot now, and yes.. they are 200% better. its just when girls say they play video games guys think that they suck okay? so im just letting people know that there are girls out there that play! like how victordegrote replyed to your comment and said your a girl? some people dont reealize that girls play out there.... so just ignore the dam comment
i want that razer jacket freddie is wearing
ENGAGING THE ENEMY! 5 second pun movie
nice, I saw that 5sf when it first came out. Awesome to know it was made while doing this
Last 5 minutes was the best 5 minutes! ...ask... Oh Brandon..
Some people don't know that 5secondfilms is real, should look them up, they are awesome.
Jimmy is actualy very good at playing the guitar irl lol
I hat e to correct you bro, but totally destroying film take a lot of effort. Totally destroy digital take cmd [backspace], clear trash.
just want to let u know that all of us in australia support u so keep up the good work
HAHAHAH xDD look behind brandon jumping jacks doing something in hes nose xD at 0:23
we lost a good man today that part killed me :D
I want that Razer jacket, Freddie!
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to