GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Conor Maynard - Vegas Girl (Official Video)

by Conor Maynard • 21,977,786 views

Animal featuring Wiley OUT NOW buy it here: http://smarturl.it/conoranimalep Click to buy Conor's album Contrast http://bit.ly/1nA4Ksj Mayniacs, make sure you subscribe to Conor's official channel...

This is like Alex From Target except in girl form lolol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Someone tell me why he's so perfect <3
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
how did all that happen in less than a day?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
looking back, this reminds me of alex from target except this girl got no where..
Report spam or abuse
+XJENNAX This was long before Alex from Target.
Report spam or abuse
So when you accidentally bump into someone, you take a random photo of them?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I did that tho to one of the guy I liked
Report spam or abuse
Like if you are watching in 2015
Report spam or abuse
Am I the only one who wonders what's the physics behind British people losing their accents when singing?
Report spam or abuse
No bruh, not at all. I wonder the same thing 😂
Report spam or abuse
+randomkenyan254 Not just British, Australians, New Zealanders, Irish, Scottish...it's weird but it just happens. I'm Sri Lankan and I've sung a couple times and people wonder why my accent disappears when I sing too lol
Report spam or abuse
Can't believe it's been 3 years
Report spam or abuse
I know i have been a huge fan since then
Report spam or abuse
he can have my number any day
Report spam or abuse
But you must crash him on the street first, it's very important :D
Report spam or abuse
At the end he shoulda been like "can i get your number now?"
Report spam or abuse
I like to think sometimes, this song is about me..
Report spam or abuse
Who the hell asks a random stranger for a picture . Creeeppppyyyy !!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
who the hell allows a random stranger to take their picture? XD
Report spam or abuse
Okay...would nobody be creeped out if some guy took your picture then spread it all over twitter? I wouldn't be pleased, I'd be creeped. Still love the song!
Report spam or abuse
My friend actually did this...she saw an attractive boy running in the park,she chased him,said "hi",took his picture and got a date with him..so yeah.. :p
Report spam or abuse
Alex from target because famous that way
Report spam or abuse
Report spam or abuse
She wouldn't give him her number but she would let him take a picture? Ahhh ok.
Report spam or abuse
NILL Vassallo Shared on Google+ · 2 weeks ago
Conor Maynard - Vegas Girl
Report spam or abuse
who else just went on a throwback trip and realized how perverted the first part of the video is...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
HOW ABOUT A PICTURE WTF THAT's so creepy
Report spam or abuse
Have You Seen This Girl? #VEGASGIRL
Report spam or abuse
Something about him is so attractive but it's not his face..
Report spam or abuse
I know what you mean :o
Report spam or abuse
Report spam or abuse
This is my favourite of his songs. It's catchy. This kind of music matched him, his style and his voice.
Report spam or abuse
I guess your saying this because of his terrible new single
Report spam or abuse
lol she didn't even smile in that pic
Report spam or abuse
Exactly 3 years ago. Happy birthday to me!
Report spam or abuse
BEST CASE SCENARIO THEY BUMP TO EACH OTHER CONOR : oh sorry the girl : CREEEEEP .. FUCK OFF
Report spam or abuse
okay i like this song. but imagine if u remove all the help scenes from the people. it would just be Conor dancing and not doing anything to find her xD hahaha
Report spam or abuse
what is the name of that vergas girl
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i once did this... nobody responded...
Report spam or abuse
song s vry gud...but found an Indian music beat copied in this...d beat s copied  from a.r.rehman...1:31
Report spam or abuse
Love u too much for a boy.
Report spam or abuse
He's so cute and awesome I love him and his music videos 😘😍🙋🙌👯👸👰👱💖💟💝💞💝💗💘👍✌👊👌👏
Report spam or abuse
This is just a modern day cinderella story really...he's just trying to figure out if the shoe fits (in a sense) :/ 
Report spam or abuse
Stalker level: 100
Report spam or abuse
I love him because hes so cute and he looks like my older brother
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Dat shit is Sikh So let's get things straight here You're in love with your brother where I come from that could be classed as incest .
Report spam or abuse
griselda barradas Shared on Google+ · 2 months ago
Report spam or abuse
hell no you cannot take a random picture of me sir, I need to facetune and filter and then I`ll send you the damn picture.
Report spam or abuse
i think that when you bump into someone ho is beautiful like she you will ask her for a number  to know her well
Report spam or abuse
Michie Warrioh Shared on Google+ · 3 months ago
Cool n he looks like my childhood Fren Conor Maynard - Vegas Girl (Official Video): https://youtu.be/uMTGcwZxdGg
Report spam or abuse
Got to say I have no idea why, but honesty he makes my heart melt <3 Got to be that voice tbh
Report spam or abuse
it is proven that he is not successful she asked him his name at starting.......
Report spam or abuse
I love you co nor kiss me bleeez
Report spam or abuse
Report spam or abuse
That moment u realize your name is in the video ..."Alaura" 😬😬😬
Report spam or abuse
conor do you want to cooperate
Report spam or abuse
lol is it me or the vegas girl chick is damn hot
Report spam or abuse
Still love your music
Report spam or abuse
what is the name of that girl in real life
Report spam or abuse
0:23- I don't know about my number jusjahahaha...?
Report spam or abuse
Why couldn't he made the music video in Vegas?😁 (I live in Vegas lol)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
why was this in my mix ;s very shit piece of music.
Report spam or abuse
if you dont like it enough already... 1.25 speed it and it still sounds pretty good
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I'M MEXICAN GIRL... <3
Report spam or abuse
Report spam or abuse
media is sick i got problems ..........men are ..............he's basic
Report spam or abuse
hahaha and then she'd be like "sorry I got a boyfriend! :/ "
Report spam or abuse
looking back, this reminds me of alex from target except this girl got no where..
Report spam or abuse
Best best my favorite song
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
"whats your number, i know some good..... massage techniques...
Report spam or abuse
Besides Drake - Own It, this will forever be my favorite song dedicated to me.! #beenredy #kysses
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Where did I end up on YouTube???
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i love it how I knew him when he was younger before he was famous and i know his grandad
Report spam or abuse
Report spam or abuse
OMG i remember when this and Cant say no came out i was like 13!!!! Wowww love conor maynard :) <3
Report spam or abuse
He reminds me of Isac Eliot.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
At the beginning it just looks like conor is a creepy stalker who wants a picture...😓
Report spam or abuse
she told him her name so why is he hashtagging  vegas girl?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
its creepier to take a picture than to take a number
Report spam or abuse
Report spam or abuse
UK version of a shitty bieber
Report spam or abuse
Epic😀😀😀😀😀😀😀😀😀
Report spam or abuse
If I was vagus girl I would die love u Conor x
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Conor Maynard is a vegas girl
Report spam or abuse
horrible acting haha really awkward
Report spam or abuse
i mean the begin of the video
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Not good mattyb is better and mattyb knows me. And I know mattyb likes me so much
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Anybody else thinks Conor looks different back in 2012 and right now??
Report spam or abuse
Report spam or abuse
la verdad es GENIAL CONOR
Report spam or abuse
Report spam or abuse
that at vegas My girl in Morocco  :) 
Report spam or abuse
what is the name of the girl co-star?
Report spam or abuse
if i had a recording company, i'd sign you tbh
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...