GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Nas - The Don (Explicit)

by NasVEVO • 7,753,039 views

Music video by Nas performing The Don (Explicit). 2012 The Island Def Jam Music Group

I don't lean: no codeine , promethazine  I just blow green  and pick which bitch to bless the king. 
Report spam or abuse
Report spam or abuse
new york girl them are mad overweight
Report spam or abuse
+Brendon Jones Ha Oh ok man sorry about that ^^ and you are right! xD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Bianca Black Shared on Google+ · 1 week ago
Report spam or abuse
Nas has to be New Yorks greatest rapper of all time
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Why always comparing and shit they all dope as fuck, just enjoy the music.
Report spam or abuse
Bianca Black Shared on Google+ · 1 week ago
Report spam or abuse
Top 5 Rappers 1Nas 2 Eminem 3 T.I. 4 Kendrick Lamar 5 The Game no disrespect to the old skool Rappers Im sayin they mastered everything from skill, flow, lyrics, storytelling, these guys kill mics and smash on any other rappers from today
Report spam or abuse
+Alan Rendón Jay better than Nas? Lol
Report spam or abuse
+RaphDae This is a good list but you just said they are all better than all the rappers named on this thread. +Kevin Dwi Prananda Had a really good list with Big L and Big Pun on it. Those rappers you mentioned are really good and way better than Ti and Drake and Eminem, but they aint fucking with Big L and Pun.
Report spam or abuse
Nas = one of the last great rappers left.
Report spam or abuse
+xatonyHD Since when has someone who hasn't made a good album in over a decade , can be considered on of the best ? 
Report spam or abuse
+IlikeBball234 marshal mathers lp 2? the songs weren't the most catchy but lyrically?
Report spam or abuse
Bianca Black Shared on Google+ · 1 week ago
Run dis again , ,,,,
Report spam or abuse
First off Im white. Eminem was better on the drugs. period. He can rap. but a top 5 is hard, cuz a lot of you must be young. I mean Rakim? Fiend of a Mic...and yea Big L, what about Gangstarr? top 5 is tough. you gotta have BIG and Pac in there. Jay Z black album and before yeah.... NAS def in there tho. Lost respect for Jay Z personally. He's not hungry anymore.  What about Redman? Meth? WU? Inspectah Deck is underrated in my opinion. as for new school, Kendrick flows sick on freestyles, but runs mainstream shit for the radio. Kanye sucks, Ross sucks, its flooded with fakes and bullshit now.  My opinion real enough?
Report spam or abuse
+Garrett Leong yeah my point exactly. LOX still make music...wheres it at? Youtube. Not radio. shit is better than whats "hot" now tho. 
Report spam or abuse
Report spam or abuse
NEW YORK GIRLS DEM A MAD OVER-WEIGHT 
Report spam or abuse
nas will rip eminem man you guys are crazy i'm a fan of both and i know nas will rip him maybe not eminem in his prime
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Nas - The Don (Explicit)
Report spam or abuse
This is one of many favorites, Nas from day one killed it with his flow.
Report spam or abuse
Call me Chris on my cell
Report spam or abuse
Report spam or abuse
and fuk Gay Z hes wack as fuck like Nas say but not only for that...he aint got shit to say!!!!!!! REALIVANT 
Report spam or abuse
Why is it that everyone jumps to conclusions saying Nas is the best on the East Coast. Have you forgot about Pun, Mobb Deep? What about the legend that no one remembers, Big L?
Report spam or abuse
Anyone know the instrumental from 2:08 to 2:18?
Report spam or abuse
+malcolmXanaX I WANT U TO LOOP THAT SHIT PRONTO B, FORREAL NFS
Report spam or abuse
yep it Might be Ghost Town DJ's- My Boo like the other guy suggested but with higher pitch and sped up
Report spam or abuse
0:01 Knew your girl and my mada flew way.
Report spam or abuse
Nas is the competition in the game right now! Such genius.
Report spam or abuse
Nas - The Don (Explicit): http://youtu.be/E3wIJ774gJs Bang out!!!
Report spam or abuse
Dunno, this song seems like Nas has sold him self... It's just my opinion.
Report spam or abuse
+Guhsteh Yeah I know what you mean, but this doesn't have that nostalgic feel like his past stuff,  and this feels like what almost every rapper today is rapping about
Report spam or abuse
+walter collins I can see where you're coming from, but the rest of the album sounds different. Listen to A Queen's Story, Stay, World's An Addiction etc..
Report spam or abuse
swift and easy kill...art of war indeed
Report spam or abuse
here is a list of mc's that can kill you in 8 bars: 50, uhm.. jay-z and nas, imma say this shit now and never again ;)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
To hear it, and say his opinion fuckhead.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Why is Nas good? What makes him good? Or matter of fact what makes him and Jay-Z some of the most celebrated rappers in history?
Report spam or abuse
Am I the only one that sawll cyn from love and hip hop
Report spam or abuse
'Twenty years in this game, looking seventeen' 👏👌 BEST VERSE!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
The duck is this shit,what happeneed to real nas
Report spam or abuse
Nhlanhla Mngadi Shared on Google+ · 3 months ago
.\hhhmmmm, this beat doe!!!!! ... versatile on the flow too, salute Nasir ...
Report spam or abuse
New York girls them are mad overweight.
Report spam or abuse
I don't even listen to this song the same anymore. I find myself laughing lol.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Nas - The Don (Explicit): http://youtu.be/E3wIJ774gJs This is my shit!!!
Report spam or abuse
Nas is good, but not the best.
Report spam or abuse
+else3573 When i said " Nas and Big L was(in my opinion) way better rappers then Biggie." i talked about their technical skill, not their message.
Report spam or abuse
I didn't know what you were talkin bout duke, but it doesn't matter, just a misunderstanding. I figured since you separated em, you meant Big L HAD messages, or Nas DIDN'T (of course Nas does).
Report spam or abuse
indeed nas is the DON
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Nas = True rap god
Report spam or abuse
+Brentjr94 my bad bro lol actually it was for that asshole sorry was just so pissed what he said i send it to the wrong person lol
Report spam or abuse
Rakim is the true Rag God, but Nas is way better than Eminem.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
GOD.. this track.. SO SICK. Shit never gets old to me.
Report spam or abuse
Eminem kills Nas the ugly MF, TUPAKI, Fat Flabby Biggy & Soulja Boy the human napkin
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
did he sample a part from kill bill?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Love it nas is the great one who ever did it fan for life
Report spam or abuse
Cyn Santana thou YALL peeped
Report spam or abuse
Sabrina Holmes Shared on Google+ · 5 days ago
Report spam or abuse
Nas is one of the last of a dying breed in hiphop....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
1:43 the girl from work out? Ironic cus nas HATED that j.cole made that song
Report spam or abuse
my favoriet songs by nas 1. ny state of mind 2. it aint hard to tell 3. the don. 4.if i ruled the world
Report spam or abuse
Report spam or abuse
What about Queens get the Money and Nasty?
Report spam or abuse
This isn't exactly ny state of mind ( the best song ever) but is still great, big up on of the longest standing rap icons
Report spam or abuse
i like how he subtle calls out lil gane by saying he dont need promethazine 
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Nice buy mi tape or you Knowles
Report spam or abuse
Why people comparing this to eminem? I don't see why. Does it have to do with the video?
Report spam or abuse
+Varun Subramanyan Maybe I'm thinking of the wrong pair. 
Report spam or abuse
+Don AGL Eminem is trash now
Report spam or abuse
I mean I'm just asking? Where is all that fire @?
Report spam or abuse
Did yall peep "Cyn" from love and hip hop @1:54
Report spam or abuse
20 years in this game, lookin seventeen  HAHAHA
Report spam or abuse
450~691~7487 halex tell em i étant. Mixât pré ans gibe à guet
Report spam or abuse
Nas Eminem and Biggie tho
Report spam or abuse
As awesome a track this is, and i do dig this beat, the beat is too busy for Nas' lyricism to be fully appreciated.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Heavy D was a good beat maker. Nice of Nas to give a shout out! :)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Eminem is shit compared to nas
Report spam or abuse
Nas The Don... Bless King...
Report spam or abuse
Definitely top five. Lyrical beast!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
least favorite single from this album
Report spam or abuse
My opinion in no order: 1. Big Daddy Kane 2. Kool G Rap  3. Scarface  4. Nasty Nas 5. Rakim  6. Eminem  7. Big L 8. KRS ONE
Report spam or abuse
lol this video doesnt have anything to do with eminem. so many random haters
Report spam or abuse
whatever i cant spell but i know good music!
Report spam or abuse
The speed and flow nas raps at it's almost like another instrument, it;s fuckin crazy on this song.
Report spam or abuse
nas big & pac!! the greatest
Report spam or abuse
super cat sample, he killed it #NYRAP#
Report spam or abuse
@2:07, is there an actual song to the beat change? PLEASE HELP
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
New york girls are way ovar weight
Report spam or abuse
like English gyals, after 18, they obese lol
Report spam or abuse
Report spam or abuse
1. Nas 2. Biggie 3. Tupac 4. Jay Z 5. Rakim
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Didn't know "Da Internz" made this beat.
Report spam or abuse
And heavy d contributed before he died
Report spam or abuse
LET ME ASK YOU SOMETHING... Who are the 5 best rappers of all time? Dylan, Dylan, Dylan, Dylan,Dylan Because i spit hot fire
Report spam or abuse
Report spam or abuse
2:08 should have been the whole instrumental >_> if only I could find it
Report spam or abuse
2pac Nas Big pun Big l B.i.g
Report spam or abuse
Big L?...SMH....he is good but not top 4 good.
Report spam or abuse
Nas is the new king of NYC fuck off big
Report spam or abuse
2:20 what religion is he? i really don't care because no matter what religion he is a great guy and a veteran rapper but its really bugging me?
Report spam or abuse
It Is Also Called The Nation Of Gods And Earths,Women Are Called Earths While Men Are Called Gods.The Organization Is And Was Most Influental Among Poor Black Youths Residing All Aroun The East Coast.The 5 Percenter Term Comes From Their Belief That They Are The Only 5 Percent That Has The Knowledge Of Self And The Truth Of The World,While 85 Percent Are Ignorant Of This.The Other 10 Know The Truth But Choose To Use it To Spread Lie To The 85 Percent,The 5 Percenters Believe It Is Their Job To Drop The Knowledge Of Self,And How The System Of The World Really Is To The 85 Percent.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Terrible beat this shit is wack
Report spam or abuse
who else can say he a don n everyone be like "wassuh don
Report spam or abuse
Report spam or abuse
How long has it been since slim shady has came out with some knew shit?... Are you guys waiting on an expected album or mix tape???
Report spam or abuse
and 2 chainz get more views !! da fuck is wrong wit you
Report spam or abuse
Is NAS Muslim. Not that I have a problem with it, just want to know
Report spam or abuse
Hes kind of all over the place. Hes a muslim/free mason/% 7/God Body/christian......if that made any kind of sense lol
Report spam or abuse
I was on/in this video.  good times.
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to