GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Ratchet Girl Anthem (SHE RACHEEET!) - Emmanuel and Phillip Hudson

by Emmanuel N Phillip Hudson • 44,519,296 views

Ratchet Girl Anthem is a video created to show some women that the way that they carry themselves isn't always cute. Ratchet Girl Anthem - The Single w/ Lyrics in The Description Now Available on...

Comment failed to post.
Don't care how long it's been, I still laugh in 2015
Report spam or abuse
3 years later and this is still hilarious, lol!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
This song is called "ratchet girls" not black... Any person can be ratchet ,black,white , Asian, Spanish
Report spam or abuse
+Donkey Face you just said only black girls. Make up your mind are you arguing with us or yourself
Report spam or abuse
0:42 Um Is It Just Me Or Did Anyone Hear That Oh Yeah In The Background
Report spam or abuse
Thumbs up if you Watching this in 2015, needed a laugh.
Report spam or abuse
IF THIS HAPPENED TO MY kid and soon to be kid I would have ran up to that break dancer and I would just start punching kicking biting swearing I would have took out my pocket knife and stabbed him in the leg like you can't hurt anybody now with that leg can ya
Report spam or abuse
Latrel Mitchum Shared on Google+ · 1 month ago
Report spam or abuse
LOL THE BEGINNING OF THE ERA OF RATCHETENESS  #teamhepaying   !!! 2 chain is my future baby daddy :"))))))
Report spam or abuse
Lol how am I just now seeing this. This is great.
Report spam or abuse
These two deserve acting carriers...😆😆😆😆😆😆 literally(NOT BEING RACIST) but a lot of african american girls(AGAIN NOT BEING RACIST) in my school grade i see and over hear them ALLLL talking like this but a good amount of them dont so thats good right?? But im probaly gonna get hate for this comment so sorry if i affended you in any way( even tho i dont know how)
Report spam or abuse
hahahahahahahahahahaha yes yes yes that is how they act nice hahahahahahahah
Report spam or abuse
44 million views thats crazy
Report spam or abuse
Omg what do she have on!???!!!
Report spam or abuse
wow just seen this for the first time... hilarious
Report spam or abuse
Shantel A. Mitchell Shared on Google+ · 4 months ago
She Racheet!!!! lmao..^_^
Report spam or abuse
Report spam or abuse
In the description box
Report spam or abuse
I think I saw this on agt or something like that
Report spam or abuse
Erykah Dunigan Shared on Google+ · 1 month ago
Ratchet Girl Anthem (SHE RACHEEET!) - Emmanuel an…: https://youtu.be/9oBlnb5orJo
Report spam or abuse
OHHHH SHEE RACHEETT!! 😘😝😔😝
Report spam or abuse
Streets, cuss you out if you don't respond to their advances cause you trying to get to work, kiss the white mans ass while swooning over any non black women cause they think it makes them a success. Have a seat please! Black men most hated and oppressed. Not all black real men like my son
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Madison Mckenninss Shared on Google+ · 1 month ago
this is reallly weird to me i guess
Report spam or abuse
kkandy panity Shared on Google+ · 3 months ago
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Phillips faces are too Damn funny 😱😭😂😂
Report spam or abuse
franchell reese Shared on Google+ · 1 month ago
Check out this video on YouTube:
Report spam or abuse
To fags be the glory!!! Lol
Report spam or abuse
This is still funny lol and Emmanuel got some nice lips
Report spam or abuse
mad ting love the video den
Report spam or abuse
That was good and phillp how he had his face
Report spam or abuse
The dude in the left looked like a side hoe, always this made my day! ❤️😂
Report spam or abuse
I know uneducated black men when I hear these fools. I'm not go in say all black men but a large amount is uneducated and think that's cool, they are walking around but hangen out, using the N word like its going out of style. Having babies mommas 8 of em, and no means to support them, they hate their moms, daughters, nieces, sisters family and friends hence why they slaughter each other like ox and fill the streets with their brothers blood, sell drugs to buy rims, always in the club in the
Report spam or abuse
the guy with dreads on wild n out with nick cannon got more money than you
Report spam or abuse
The one with the dreads (Emmanual Hudson) is on a T.V show called wildin out on mtv with nick cannon, mariah carries ex husband, and famous comedians, TV stars, and viners. He could buy your fucking LIFE. Bitch bye.
Report spam or abuse
This act on Americas got talents funny
Report spam or abuse
Omg this is too funny
Report spam or abuse
lmfao. this wont ever get old. that damn Phillip. His adlibs are hilarious.
Report spam or abuse
They should go on Americas got talent
Report spam or abuse
Report spam or abuse
+arab money but they went on americas go talent tho..
Report spam or abuse
I don't know why I think 1:10 is funny
Report spam or abuse
aint dat eminem beat lol? still too funny doe
Report spam or abuse
lollllllllllllllllllllllllllllllllllllll
Report spam or abuse
"$95 for this weave + tax BOW!!"
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Sounds a lot like Forgot About Dre
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I was doing the nae nae to this beat :P
Report spam or abuse
juliakik lover Shared on Google+ · 5 months ago
saniyah isn't this true cause we act like this in school
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I remember this when I was 5
Report spam or abuse
Omg just watching this and is making me choke! Halarious. Nice job on making me laugh
Report spam or abuse
Great job! Really enjoyed your video and AGT show! Wish you all the best. I for one learned about Rachet from you, dictionary style.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I have a crush on Emmanuel's brother he sexy
Report spam or abuse
Donkey face i'm sorry but u need too shut up i'm black and I'm not rachet
Report spam or abuse
Shanny Jackson Shared on Google+ · 7 months ago
Ratchet Girl Anthem (SHE RACHEEET!)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Too funny this is still funny I remember me singing this in middle school and now I look back and still laugh lol
Report spam or abuse
Oooohhh I just wanna punch her in her face.....
Report spam or abuse
Weave. $95 + tax. 😂
Report spam or abuse
Lol u guys flipn out lol loved the vid Gud soh
Report spam or abuse
lol I remember watching this years ago in Job Corp. My homies and me laughed at this.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I think these two are really gay tho, do real! They Racheeeeeet!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Lol I still love this video
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Nowadays everybody wanna talk like they got somethin to say but nothing comes out when they move their lips its a bunch of jibberish now mutha fuckas act like they forgot about dre!!!
Report spam or abuse
Emmanuel Hudson just thinks the funniest stuff I think he needs a check
Report spam or abuse
Didn't really listen to the lyrics, mostly watched their expressions. These guys should be actors and writers of comedy skits, they'd have very lucrative careers. I know talent when I see it.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Omg they so funny lol
Report spam or abuse
OMG LOL My nihga dis sht was funny
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Omg this song is litterally my mom XD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I had to keep pausing this to laugh. I literally just can't. LOL!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
You got the golden buzzer on agt!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I love this video sooooooooooooooooooooooooo much
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
+The Swegodelic Commenter ( ͠° ͟ʖ ͡°) Niggur plzzzzzzz
Report spam or abuse
Report spam or abuse
People this song shud tell all those girls to shut up!!! I mean really they talk really stupid ( Not being rasicsit) its the truth they have right to play this song and its still funny
Report spam or abuse
Sorry im not a native english speaker, what it means racheeeet?
Report spam or abuse
+ricardo zepeda when someone acts rude, or publicly humiliates themselves. They talk loud and dress slutty and look for fights. Thats how i see it. Dont know if this helped
Report spam or abuse
It help me lot! thank you so much! maybe you can help me to improve my english. :D have a nice day, by the way where are you from?
Report spam or abuse
bbbbbbbbbbbbbbbbbrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh#lol
Report spam or abuse
Eddie Walker Jr Shared on Google+ · 2 months ago
Report spam or abuse
Men acting like two grown bitches...wtf
Report spam or abuse
+bajan madridista They are grown. They're not acting. And did you even bother to read the description? I think not
Report spam or abuse
Lol you didn't read the description they were trying to show some women how they act and that this is unacceptable and not cute. It's ratchet....
Report spam or abuse
I've literally been watching this since 2012.. Its 2015 now
Report spam or abuse
Ooh kill em instrumental
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...