YouTube home #DearMe
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

16 Year old BOY crying over Justin Bieber

by MrBJStudios • 3,337,902 views

16 Year old BOY crying over Justin Bieber Check out all sorts of Justin Bieber stuff on here: http://amzn.to/1sTFCSH Our spoof of the 3 Year old crying over Justin Bieber And by the way we didn't...

WTFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
is this guy guy are is this a joke
Guys,it says it's a spoof in the description .3. So yus it's fake
sooooo hard not to say bad shit...argh , must fight da rage , mustn't say faagg...nooo must fight rage , not say pusss...aargh
Alright then...X Snaps Neck X
Im simply one hell of a butler
uh ok. I like that this dude is trying to funny show about him wanting to be with Justin Bieber, but it's just plain wrong.
Chrys Butler my niggi your right jb is fucking gay
What the hell! Is this real?
Hahahaha!!!! Lol tht is da funniest thing eva
What is wrong with you guyssss!!!!!he is not gay!!!!!!!!!!!!!!!!!
gay ass niggi and justin bieber is gay to
Watch your mouth cuz
Got a girlfriend man!"!""
Is that real do u mean it if so YOUR GAY. LOL
I bet the blonde dude would say what am I chopped liver XD
LOL. Best satirical piece XD
phone rings.... Mom is it Justin Beiber?! Is this Justin Beiber? 'Aww'): LOL
LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LO
Thanks for coping what I have shown you but its a Yolo
I can't be1ieve it! Justin Fucks like a horse with Sel3na Gomez now at Bieber33.got.to Go and see what she's G0T!
I'm sorry to say this, but this is pathetic.
while I'd like to see Selena Gomez naked and getting drilled, in no way, shape or form would I watch a girl like Beiber do it.
This Is The Funniest Thing I've Seen All Day!
That was so fake and copyed by amother video
God, L00K what I just SAW! Jus. Bieber Getting H0t Sex with His Girlfriend now here at BieberFass.way.to This is so Cool! Check it out!
0H my G0SH! Jus. Bieber Bangs His crazy GF here at Biever111.way.to MY GOD! YOU MUST SEE THAT SHIT!
what a pussy he wants to bang jb have sex with him so gay im 8 its like that vido 3 year old
G0D! Biever Justin Bangs like a man GF here at bit.ly\Y1hNsP You should check it out!
0H my G0SH! Juztin Bieber B@ngs Biggest slut Selena Gomez now here at Bieber23.got.to Have a Seat and enjoy it!
God, L00K what I just SAW! Jusstin Bieber Fucks like a horse with Her GF here at Bieber66.up.to G0 F0R it N0W! See link with pleasure!
G0D, Look what I just saw! Biever Justin Puts his dick in Biggest slut Selena Gomez now at BieberFail.way.to Must See! Check link out!
I can't believe It! Just. Bieber Bangs His crazy GF now here at Bieber94.got.to Must See! Check link out!
Can't Believe it! Justin Bieber Having Fun with GF's pussy here at BieberCum.up.to It's Unreal!
Bring this channel back to life pls
doesnt he talk to himself on his facebook walls
Can't Believe it! Juztin Bieber Puts his dick in Selena Gomez now here at bit.ly\/11nRxEq Go for it! WATCH!
OH my Gosh! Biever Justin Gets Laid with Selena G0MEZ here at BieverHookup.way.to Go for it! WATCH!
he punkey he looks like a sucker ha ha
Hahaha thats a parody on the guy that loves selena lol
It'z Unreal! Justin Bieber Having Fun with His native GF's pussy at BieberSwag.way.to Must See! Check link out!
He sings like a girl and he said he will marry a 3 year old......
i knowwwww this boy ain't acting up over a boyy
OMG! J. Bieber Puts his dick in Biggest slut Selena Gomez now here at Biever22.up.to Have a Seat and enjoy it!
This is Soooooo.... Fake! Stupuid and Pathetic! They do not even belong on You Tube! And he is Freaken Gay!!!
You two guys make a cute couple.
G0SH! L. Gaga Gets hot SEX with Her GF tight pussy now here at GagaEx.up.to Go for it! WATCH it N0W!
OMG! Justin Bieber Puts his small tiny d-i-c-k in Selena Gomez here at Bieber55.up.to Go and see what she's G0T!
My G0SH! It's Unreal! Jus. Bieber Having Sex with Her GF now at bit.ly\11mhQMT Must See! Check link out!
yu copyed it ffrom the lil girl , but it was funny i could just tell i seen his smile at 3:03 but funny
3 years later and this is still hilarious
0H my G0SH! J. Bieber Puts his small tiny d-i-c-k in His native GF's pussy at BieverLoop.got.to You should check it out!
judtinis also gay....well known secret dude ;P
It's Unreal! Just. Bieber Bangs Biggest slut Selena Gomez at BieberKarma.way.to 0MG! This is so Crazy!
AHHHHHHHHHHHHHH CODY SIMPSON WAS PLAYING IN THE ADVERTISMENT!!!!!! OH AND BTW CODY SIMPSON IS SOOOOOOOO MUCH FUCKING BETTER!!!!!!!!!!!!!! DUAAAAAAAAA AUSTRALIAN!!!!!!! AND WAS THAT REAL OR ACTING???????
My G0D, I can't belive it! Justin Getting H0t Sex with Sel3na Gomez at Bieber7.got.to This is so Cool! Check it out!
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to