GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

World Of Dance Dallas 2010: ILLOVATION

by Airjsen23 • 2,413 views

World Of Dance Dallas 2010 Presented By: Access Dallas ILLOVATION

Comment failed to post.
@scruz670 thanks man thats a really good song lol
Report spam or abuse
These guys got 1st place. Congrats!!
Report spam or abuse
so they gonna try out for the next abdc?
Report spam or abuse
@FiyahArrow appreciate it..you guys KILLED IT :].. i never seen you guys perform b4 and damnnn i love it
Report spam or abuse
what is the name of the first song?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@dancinbrandon that a good ass questino bro, haha i wish i knew the song lol..sound pretty dopee
Report spam or abuse
@Airjsen23 Song is called "I can take you there" by JoJo....thanks for posting!!
Report spam or abuse
@JdotJuhng HELL YEAH THEY DID A DOPEASS PERFORMANCES
Report spam or abuse
@kingdavidhtown ..thanks bro, even though that cameraman was in the way lol. fckk
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this is s great angle! ILLLLLLLL -kd
Report spam or abuse
Report spam or abuse
yo this wus sick as hell, yall are beastly, keep it goin .........
Report spam or abuse
Wow, this is a good angle of our set. :]
Report spam or abuse
I'd love a songlist. I know the first one is 'Stylo' by Gorillaz and at one point it's 'Milkshake', but the rest I'm less clear on. Can anyone tell me?
Report spam or abuse
this was really good in person im glad i got to see it lol whatis the name of the song at 2:15?
Report spam or abuse
@Airjsen23 yeah it is a dope song i like that beat! lol
Report spam or abuse
THIS IS THE CREW THAT WON.......whack
Report spam or abuse
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...