GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

TROLOLOLOOLOLOLOLOLOLO

by MaximusBlack • 67,727 views

Sour about that troll

wow nice moves, and nice tactic
Report spam or abuse
Just saw the prologue from "The Last of us"  and this really helped on the mood.
Report spam or abuse
love revisiting this.
Report spam or abuse
How do you know wtf I just did ? :D #BOUSE
Report spam or abuse
lol.. I am soo glad I decided to look at your older videos.. ( Was only subbed to the main channel you and Nova have. ) This was too funny.
Report spam or abuse
lol i wonder if this is why he kept goin on about his wife. XD
Report spam or abuse
this is the Wii Shop Channel theme for those wondering
Report spam or abuse
how does done get pinkeye from a farty pillow?
Report spam or abuse
i watch this to analyze the gameplay over and over BUT MY EYES KEEP DRIFTING TO THAT BOTTOM RIGHT CORNER
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I looked at the bottom right-hand corner of the screen for the entire video lol. Making up lyrics to a tune is the best.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
actually a catchy song ! LOL what's it called?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
After this Desrow might actualy shit in your bed...
Report spam or abuse
i think if this happened to me, if i was terran, i would have just sent my marines to attack his base and make him split his forces or have to make units back at his base instead of warping in on mine. not enough video to see if this would work or not, but, i think thats what i would have tried to counter with.
Report spam or abuse
This would have been absolutely hilarious if Desrow wasn't even phased by it. Like completely "no fucks given" mode.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I love the wii shop music!!! :D
Report spam or abuse
Could you post the whole game? I think I saw my new PvT build.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
i really enjoyed your stream keep up the good work!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Cracking up so hard on this video
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Desrow, do you have any dick4 I can borrow?
Report spam or abuse
From the bacteria and crap that comes out when you fart.
Report spam or abuse
I'm glad you're taking your training so seriously. =P
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Hope this will make all the "terran is imba" trolls STFU. Imba player is imba, all hail desrow.
Report spam or abuse
I remember watching this on the stream. Initially, I thought to myself: "What the fuck Jeff." Then that WTF turned into a LOL
Report spam or abuse
post the whole game plz ;D that game looked awesome
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Whats the name of the song btw ? im looking for it in the interenet but no results, its from mario wii theme song ? wich one ? its in my head all day !
Report spam or abuse
WHICH MENU IS THIS IN? it is killing me, literally
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Hey death counter guy this goes to you: "You are remembered"
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
hahaha i wast jammin out to the wii shop just before i watched this vid. EPIC BEATZ
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Needs a "Guile's Theme goes with Everything" version, IMO.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Dat background dance, gets me everytime...
Report spam or abuse
mental training boot camp gotta be able to play under all conditions, part of being a pro
Report spam or abuse
does anyone have the link to this song?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
you need to send this link to the guy you played
Report spam or abuse
too far behind/not enough units. by the time he gets there, desrow could have put up a few cannons, a few sentries to buy time for all the stalkers to come back. then he would have went to collosus and would be GG anyways.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
somebody please make this into a full song
Report spam or abuse
Then you have a base race that your opponent already has the lead on. The Terran pretty much lost when he dropped those units on his base and was force fielded from his base
Report spam or abuse
Ok what mario game this from? driving me crazy! lol
Report spam or abuse
it looks like Jeff is a bit bored when Desrow is playing :)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Can someone link me to the full video of this play. That would be greatly appreciated!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Tomorrow they set up the computer in a live minefield.
Report spam or abuse
Im gonna fart on your pillow and give you pink eye. hahahahahah
Report spam or abuse
/watch?v=VcLvr6Bub6A oh yeah ^^
Report spam or abuse
Report spam or abuse
New Novawar says. Elevator Music. Must play a game with cranked up annoying music or repeatable music.
Report spam or abuse
I bet any money that Jeff just clears the dance floor in the club
Report spam or abuse
Report spam or abuse
ROFLMFAOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
When Jeff started turning up the volume my only thought was "oh that's just mean!". But that was a good laugh. Nice to see Desrow being a good sport and I love that both Desrow and Jeff started laughing at the same time :)
Report spam or abuse
Why have I watched this at least 15 times... Lol
Report spam or abuse
pretty sure he would have. killed of more than half the workers and a significant amount of army taking no hit to production...well...assuming he ever stopped laughing
Report spam or abuse
You got it! Thanks, would never have thought of that. lol
Report spam or abuse
It actually is nintendo shop music.
Report spam or abuse
Hahahaha, Maximus got some moves!
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...