GB
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Maroon 5 - Lucky Strike - Drum Cover (Drew)

by DrummerCentral β€’ 15,643 views

Hey I'm Drew (16) and I've been playing drums for 2 years now. This is my Drum Cover / Remix of " Lucky Strike " by Maroon 5 I had a lot of fun with this one! It has a sick groove. I thank my...

Report spam or abuse
Loved the drumming when I first heard this song on the album. You do it justice if you have only been playing for two years. Great job!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
do you take a drum lessons? you're a good musician dude
Report spam or abuse
It's so cool, I play drum too and I will try of playing this because it's really great ! (sorry for my english I'm french) bravo !
Report spam or abuse
U r really good for a 16 year old if u live in Allentown I would soo like u to give me drum lessons
Report spam or abuse
hey very coll cover how do you record it ? :D
Report spam or abuse
oh my god you're soooooo gooood! ahhh fdajfkjdshfsj you're amazing!! :) you're super talented!
Report spam or abuse
damn bro urs pretty damn good man
Report spam or abuse
Thanks so much sammy! Please subscribe, it helps me alot =]
Report spam or abuse
Dude you can really drum! Great job! This was so cool
Report spam or abuse
hahaha hell yeah man keep it up! after this cover makes me wonder ;]
Report spam or abuse
Hey check out my drum cover of this song :)
Report spam or abuse
Finally so one did a good cover well done man
Report spam or abuse
Report spam or abuse
aww, I appreciate that! =] Please subscribe. It helps me a lot!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
dislike because of the faggot tom brady poster
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
ohhhhhhhhhhh 1:18 I was waiting for this part and it was awesomeee! Good job ;)
Report spam or abuse
Holy shizz I wish I had those skills AWESOMEπŸ˜‹!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Thanks. I recorded it by running my mixer into my computer software "Mixcraft"
Report spam or abuse
Report spam or abuse
the bass drum is quite its so quite u cant even hear it over the song apart from bass only parts and the cymbals were a little too quite but yeah your mix is getting a lot better and your snare sounds awesome what mics u got and what EQ settings u got on your snare?
Report spam or abuse
The kit you see there is the kit I started out with. It hasn't changed yet. It's a CB Drumset, my uncle lets me use it lol. As for the cymbals...I first started out with my uncle's cymbals that came with the set when he let me borrow it. You can see exactly what they were by watching my first drum cover, Misery Business by Paramore
Report spam or abuse
Now do through the fire an flames
Report spam or abuse
wow, thanks so much! Please subscribe if you'd like...and nah, i'm single atm ;) haha
Report spam or abuse
thanks very much! Please subscribe for more videos :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Ever hear of tinnitus?? Use ear protection dude! :) Otherwise awesome drum cover! :)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
kk, ill be more careful. Thanks :) Please subscribe to if you would like :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
aww, thanks so much! :D Please Subscribe for more videos! (=
Report spam or abuse
Report spam or abuse
You are awsome Drew, I Really Like that song :D
Report spam or abuse
Thanks man. I use Cad Pro 7 mics. As for the EQ, on my snare's channel on the mixer, I have my mids all the way down and my low's turned about 3/4 of the way down. Then my high's are boosted about 4/5. In my mixing software (Mixcraft 4) I have an Eq effect on my whole kit. So I just recorded a beat and messed with some high's mid's and low's until i got a good sound.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I've never taken dry lessons a day in my life! and thanks!! :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
this is my favorite cover by him XD
Report spam or abuse
My favorite song from their new album and you killed this song!!! Amazing job :D
Report spam or abuse
well, i couldn't subscribe...it would be unfair to others...but i sure can like your video to send my subscribers over :D
Report spam or abuse
you've been playing only for 2 yeears?! daaaamn you're awesome
Report spam or abuse
Subcribed and I am buisy sellng it in Musica
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
for only playing for two years man your unreal! love the showmanship too brother! rock on
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
oh my gosh this is so good and youre so hot(: so loving this
Report spam or abuse
that makes sense... who would subscribe the moment before? O.o
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
γ‚Ήγƒ†γ‚£γƒƒγ‚―ε›žγ—γŒγ‚γ‚Œγ γ‘γ©γ€γ‚γ£γ‘γ‚ƒγ‚«γƒƒγ‚³γ„γ„οΌοΌ
Report spam or abuse
yeah, i can subscribe!:) Can u subscribe me then?:)^^
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
how can people dislike this video?!?!?! DREW YOU DID AWESOME! :D Subscribed, liked!!
Report spam or abuse
Hey, Thanks a bunch Ivan. Please Subscribe if you would like ;D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Omg, i'm in love with this song... And your soooo good! I suscribed :) I covered it, and it would really mean the world to me if you guys checked it out at /watch?v=UPG4DIlbcGc Maroon 5 FOR THE WIN! <3
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
What kit and cymbals did you start out with?
Report spam or abuse
Thanks a lot man. I've spent hours messing with it! haha
Report spam or abuse
Wow, I'm very thankful that you enjoyed the cover and subscribed. I checked your cover out too, your pretty good [=
Report spam or abuse
Yeah i will subscribe, can you subscribe me?:) ^^
Report spam or abuse
You look like the time cop from in time :0
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
:06 - :11 is the best dance freaking ever gj man
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to