CO
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

THE LEGEND OF ZELDA RAP [MUSIC VIDEO]

by Smosh • 59,782,856 views

WATCH BLOOPERS & MORE: http://bit.ly/ZELDAxtras DOWNLOAD THE SONG ON ITUNES: http://smo.sh/13NrBp8 DOWNLOAD UNCENSORED SONG: http://smo.sh/WMYpsf GET LEGEND OF SMOSH TEE: http://smo.sh/XkYJ7y...

The first smosh video i ever watched
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Best. Smosh. Song. Ever.
Report spam or abuse
+Paloma Dove (Paloma Segovia) same
Report spam or abuse
I can't stop hearing/watching THIS video TOO!!
Report spam or abuse
If only defeating Ganondorf was that easy in the actual game. I wouldn't have died 600 times from a slightly mistimed swing.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
haha yeah that would be to easy
Report spam or abuse
Who else thought Zelda was hot as fuck
Report spam or abuse
+ChristianGuyGaming she is a whore :P
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
THE LEGEND OF LINK ! BITCH !
Report spam or abuse
cheat OK? the légend of Zelda ok
Report spam or abuse
HOLY FUCK THIS WAS FROM 2011?!
Report spam or abuse
Yup. Feel old yet?
Report spam or abuse
After four years of listening, i saw for the first time the molester moon at 0:49 ! Who saw it too?
Report spam or abuse
Its the moon from majoras mask
Report spam or abuse
Report spam or abuse
raping the replay button xD!
Report spam or abuse
What the actual frick
Report spam or abuse
This whas my first smosh video
Report spam or abuse
+Jalen “RedMushroomToad” Copeland me too
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
┏━━━┳━┓┏━┳━━━┳━━━┳┓┏┳┓ ┃┏━┓┃┃┗┛┃┃┏━┓┃┏━┓┃┃┃┃┃ ┃┗━━┫┏┓┏┓┃┃┃┃┗━━┫┗━┛┃┃ ┗━━┓┃┃┃┃┃┃┃┃┣━━┓┃┏━┓┣┛ ┃┗━┛┃┃┃┃┃┃┗━┛┃┗━┛┃┃┃┣┓ ┗━━━┻┛┗┛┗┻━━━┻━━━┻┛┗┻┛  I AM THE COPY PASTE MASTER!!!
Report spam or abuse
+Noel The Wich (Bonnie The Kawaii Bunny) We all know it
Report spam or abuse
Report spam or abuse
La seule fois que elle ma aidé c'était dans le temple de feu car j'étais paumé Et aussi pour savoir où aller un moment
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Zelda is hot in this video Zelda's the green one right?
Report spam or abuse
+TheProudProcrastinator No, that's Rosalina. Zelda's the big fire breathing turtle.
Report spam or abuse
No, that's the pink one. The princess. I haven't even ever played Legend of Zelda.
Report spam or abuse
Whoever singed this is good
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I still don't understand why people hate Navi so much. If it wasn't for her, your ass would have no clue where the fuck to go in Ocarina of Time. Hate all you want, but that adorable little fairy has been a big help throughout the entire game.
Report spam or abuse
+Link Hylian Even though i havent played OOT, i still think that Navi is not annoying. Or perhaps its just because of ephixas zelda step
Report spam or abuse
She's just annoying when your going to the same location she wants you to. And she says it 10 times going to the location
Report spam or abuse
Cause hes the L-I-N-K wheres tights everyday dont give a damn what you say got bigger balls than evilkenevil and he aint gonna stop till the world is free from evil!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
+TheCrazyGamer Cause instead of its and its balls not balss and there is no than after balls
Report spam or abuse
Its someone elses voice tho 😩
Report spam or abuse
When Smosh was still good... :(
Report spam or abuse
Report spam or abuse
THE LEGEND OF ZELDA RAP [MUSIC VIDEO]: https://youtu.be/mO1QBTG6EXs i do like this song though
Report spam or abuse
This is so funny I can't get enough
Report spam or abuse
"I've got the Tiforce of courage,BITCH! So you better listen!"😂👏👏👊👊
Report spam or abuse
EH! BOUM!Dans ta gueule Navi!😂👊👊👊
Report spam or abuse
Dat use of my favorite Zelda game dou. (its twilight princess)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
+Link -The Hero of Time ME TOO
Report spam or abuse
+Link -The Hero of Time i like both but tbh theres no beating egorapters mad flow
Report spam or abuse
Report spam or abuse
can u get the legend of Zelda on ps3
Report spam or abuse
No. Only Nintendo systems (Wii, DS etc)
Report spam or abuse
My name is Link, y'all, I'm straight outta Hyrule Been on the force o' good since 1986, old school I'm bringin' you a laid-back summertime jam [Old Man Sexbang:] Hold on a minute Link! [Link:] Hey, what's up old man? [Old Man:] I see that you're embarkin' on another epic quest You're gonna use your ocarina to rescue the princess But you'll need a magic weapon that'll never ever miss It's dangerous to go alone, take this [Link:] Oh, thanks Old Man, that is really very nice I can always count on you for helpful, friendly advice Though I've never seen a sword of quite that shape or size Oh god, that's not a sword! It's your dick in disguise.
Report spam or abuse
+GeekieGummie Z  The old man had some epic music and voice behind him, but the lyrics are simply too juvenile. It's out of control. I can only take so much. If it was about an epic journey and not some old hobo's quest to get that ass, I would have it favorited. That first solo by the old man [see nojatha's first reply] was accompanied by some of the best music I've heard on Youtube... But look at those damn lyrics. No way, no how, not giving any respect.
Report spam or abuse
я пересмотрел 100 раз подряд
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
all the ocd people be like fake link is left handed
Report spam or abuse
Anyone else notice the moon in the backround?
Report spam or abuse
That's the moon that Link stopped from falling towards Earth in Legend of Zelda Majora's mask, another good ol' Zelda reference..
Report spam or abuse
yup :).I was hyped when it was re-released on the 3ds.
Report spam or abuse
ya me suscribi y no gane un puto corazon!! :(
Report spam or abuse
"its that damn lie u told on zelda cuz she loves my 'master sword'
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Beat is better than the lyrics.
Report spam or abuse
Legend of Zelda? SCREW THAT! Legend of Link!  Best line :D
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Yeah my name is link man I'm well more known than lil Wayne oh you thought my name was Zelda that's a fucking girls named saved the day like 15 times and I do it all alone with no help and no advice.he look you can,shut up you annoying little fairy it's time I got some recognition don't you think legend of Zelda screw that legend of link.cause he's the l to the I to the n to the k where's tights everyday don't give a damn what you say got bigger ball than evil kenivel and he ain't gonna stop till the world is free of Evil.i break all your pots and I bets not here your Bitchin I got tri force of courage BITCH so you better listen that's right I'm called the bush wackier and my bank accounts maxed now got 999 rupees and my leather wallets packed now can't back don't won't slack down the world needs me to attack now gotta force to pay of that ass for these bombs in castle town just give me some heart containers and let me spit on my ocarina so I can kick that dumb ass Gannon all the way to Argentina.cause he's the l to the I to the n to the where's tights every day don't give a damn what you say got bigger balls than evil kenivel and he ain't gonna stop till the world is free from evil.yo you roll like elf need a ride up to the North Pole santas gotta thing for elves getting his marriage enrolled you really thing saving the princess will Convince me your straight haha those uggs and skirt is so 2008.oh snap its gannondorf tryin to jack on my style bat mans cape Lincoln beard were you dressed by a child your a ginger with no sole and you look like a fucking troll isn't kidnapping helpless girls getting a little bit old.you think Zelda stupid enough to get kidnapped so often she runs of my castle my room and begs to get locked in yeah she's sick of your little deku nuts and your girly fairy face.you shoulda been aborted just like the jersey shore it's a damn lie you told on Zelda because she loves my master sword it's a shame your whole life's been a waste tryin rule hyrule because the day will be known as the day you got schooled.cause he's the l to the I to the n to the k wears tights every day don't give a damn what you say got bigger balls than evil kenivel and he ain't gonna stop till the world is free of evil.
Report spam or abuse
Don't worry we know the lyrics ._.
Report spam or abuse
lets see if this works yeah my name is Link man(you continue)
Report spam or abuse
+Silvy “ⓍProxyⓍ” Madny screw that bitches. Im not continue....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Wait link is Zelda and Zelda is link WTF I DONT GET THIS ANYMORE
Report spam or abuse
The princess is Zelda, and the hero, the one in green, is Link. I used to be confused about this too, I hope I helped.
Report spam or abuse
0:48 AMAZING !!!!!!! deserves more views !!!!!!
Report spam or abuse
u guys r awesome poiewufbhqijrenfp XD
Report spam or abuse
59m views... holy fuck
Report spam or abuse
epico! adoro sta canzone! XD e sopratutto adoro il gioco! +Super Mario RPG 
Report spam or abuse
ci credo zelda é una serie cosi importante che non posso dire niente se non.... UUUUUHHHH
Report spam or abuse
OK this Link should be young, why becouse there is in the back Majoras Moon.
Report spam or abuse
no i dont think so i'm right handed but i play Twilligt Princess and Skyword Sword with the left hand, yes it was at the beginning hard but time to time it was going easier with it
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
2:43 thats when i realized link is 12 years old xD
Report spam or abuse
imagine if zelda was not puzzle based and it was like like more realistic and was like an rpg like fallout or skyrim. that would be awesome
Report spam or abuse
Not really. It'd lose all of it's originality.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Anthony is boss as Ganondorf
Report spam or abuse
I know keith wasn't nearly as good! I edited a video. It is on youtube
Report spam or abuse
Pause at 00:48 and look at the sky like I don't know if that's part of the game but....
Report spam or abuse
The moon is from majora's mask✌️
Report spam or abuse
my first one was just like link! 😄
Report spam or abuse
0:48 The moon from Majora's Mask is in the sky
Report spam or abuse
Lol I didn't realize that
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
+Jane The Killer I knew I'd find another Creepypsta fan here xDDD Hello, Jane.
Report spam or abuse
Did anyone else notice when Santa pointed at Link's name right under his name was Anthony's name.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Man smosh u have come a long way
Report spam or abuse
── ── ── ── ── ── ── ██ ██ ██ ██ ── ██ ██ ██ ── ── ── ── ── ── ██ ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ░░ ░░ ░░ ██ ── ── ── ── ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ░░ ░░ ░░ ██ ── ── ── ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ░░ ░░ ██ ── ── ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ░░ ██ ── ── ██ ▓▓ ██ ██ ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ ██ ██ ██ ── ── ██ ██ ██ ██ ░░ ░░ ░░ ██ ░░ ██ ░░ ██ ▓▓ ▓▓ ██ ── ██ ░░ ██ ██ ░░ ░░ ░░ ██ ░░ ██ ░░ ██ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ░░ ░░ ██ ██ ██ ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ ██ ▓▓ ██ ██ ░░ ░░ ░░ ██ ░░ ░░ ██ ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ ██ ▓▓ ██ ── ██ ░░ ░░ ░░ ░░ ██ ██ ██ ██ ░░ ░░ ██ ██ ██ ── ── ── ██ ██ ░░ ░░ ░░ ░░ ██ ██ ██ ██ ██ ▓▓ ██ ── ── ── ── ██ ██ ██ ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ ██ ▓▓ ▓▓ ██ ── ── ░░ ██ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ▓▓ ██ ── ── ── ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ░░ ░░ ░░ ██ ██ ── ── ── ██ ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ ██ ── ── ── ██ ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ░░ ░░ ░░ ░░ ░░ ██ ── ── ── ██ ██ ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ░░ ░░ ░░ ██ ██ ██ ██ ── ── ██ ██ ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ── ── ── ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ▓▓ ▓▓ ██ ── ██ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ██ ▓▓ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ██ ▓▓ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ██ ██ ██ ── ── ── ██ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ██ ▓▓ ▓▓ ██ ██ ── ── ── ── ── ── ── ██ ██ ██ ── ── ██ ██ ── ── ── ── ── ── ── ── ── ── ── ── ── How to Do this! Download Special Keyboard Try Fail! Notice this is Mario Try Again Fail Copy and Paste
Report spam or abuse
YEAH MY NAME IS LINK MAN.          (KEEP IT GOING)
Report spam or abuse
"sometimes i knead them in the balls"
Report spam or abuse
Then check out the new shirt and get the song on iTunes!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Did anybody knowtice the major as moon in the background near the start
Report spam or abuse
0:48 Moon from Majora's mask.
Report spam or abuse
the first smosh video I saw was Pokemon in real life
Report spam or abuse
I think I'm going to make a beat remix to this once I get an MP3 player.
Report spam or abuse
+Rapp Tappnique No, I am. Your account is dead. XD (Wow, I talk to myself online, too?) But really, once I get an of those players, nothing can stop me from making a remix to this. It's been on my hit list for a very long time, but I lacked the tools to do it. Now, I think it is very doable.
Report spam or abuse
YEAH! HE EVEN BEAT CLOUD! xD
Report spam or abuse
+Smosh stop cursing! Seiriously it makes it less entertaining.
Report spam or abuse
+Stone Fight They just have to deal with it lol.
Report spam or abuse
Are you a 10 year old?
Report spam or abuse
smosh- 20 mil subscribers, amazing views on videos, active, funny youtube channel. pewdiepie- 35 mil subscribers, weird videos with him sticking his tounge out, 998 thousand views - 2 million views on video. who is better?
Report spam or abuse
Everything else but pewDiepie
Report spam or abuse
The master sword looks heavy
Report spam or abuse
Best Ocarina Player !
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
My first smosh video was good vs surprisingly good
Report spam or abuse
9 9 9 9 9 9 9 9 5 9 5 5 5 5 5 5 5 9 5 9 9 9 9 9 9 9 5 9 9 9 9 9 9 9 9 5 9 5 5 5 5 9 9 5 5 5 5 5 5 5 5 9 9 5 5 5 5 5 9 9 5 9 5 5 5 5 5 9 5 9 5 5 5 5 5 5 5 5 9 5 5 5 5 9 9 5 5 5 5 5 5 5 5 9 5 9 5 5 5 9 5 9 5 9 5 5 5 5 5 9 5 9 5 5 5 5 5 5 5 5 9 5 5 5 5 9 9 9 9 9 9 9 9 9 5 9 5 5 9 5 9 5 5 9 5 9 5 5 5 5 5 9 5 9 9 9 9 9 9 9 9 5 9 9 9 9 9 9 5 5 5 5 5 5 5 9 5 9 5 5 5 9 5 5 5 9 5 9 5 5 5 5 5 9 5 5 5 5 5 5 5 5 9 5 9 5 5 5 5 9 5 5 5 5 5 5 5 9 5 9 5 5 5 5 5 5 5 9 5 9 5 5 5 5 5 9 5 5 5 5 5 5 5 5 9 5 9 5 5 5 5 9 9 9 9 9 9 9 9 9 5 9 5 5 5 5 5 5 5 9 5 9 9 9 9 9 9 9 5 9 9 9 9 9 9 9 9 5 9 5 5 5 5 9 1. Highlight the numbers. 2. Press Command + F. 3. Press 9. 4 Tell me what you see.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
I wish they still put the lyrics in the description
Report spam or abuse
Okay I'm gonna start this this time Yeah my name is link man (Go on)
Report spam or abuse
woah woah woah 51 million viewers? well no surprise since the song is nice and AWWWWWEEEEESUMMMM
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Мда они слишком страшные чтобы эльфов изображать.
Report spam or abuse
+Sam Rijners Я не говорю на вашем варварском языке.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Fucking english i,m not understand
Report spam or abuse
fucken englis y it so dumm
Report spam or abuse
fuken narutho it fuken bed
Report spam or abuse
Report spam or abuse
What song is this a parody of?
Report spam or abuse
+Kick Start Gaming Well Legend of Zelda is a video game and they used the main theme song of the game for the chorus. That's what they meant by "parody"
Report spam or abuse
Wait did it just say bigger ball?
Report spam or abuse
Meet to say bigger balls
Report spam or abuse
Ian in my inpion I say u really look like link
Report spam or abuse
Oh by the have you played Hyrule Warriors.😑
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Hey smosh can I make the same video but with kids version I know it says adult stuff but its like 13 or 12 year olds but I would like u guys 2 be part of it love this video signed by Daniel Padilla also known as infinity ultron21
Report spam or abuse
You can do a kid version, it's not the same as this :-)
Report spam or abuse
Report spam or abuse
sing along  yeah my name is link man
Report spam or abuse
Moon man, moon man, can't you see?
Report spam or abuse
00:46 omfg that moon.... is awesome.
Report spam or abuse
That is the moon from Majora's Mask...
Report spam or abuse
it cant be a smosh vid without a scary molester moon in the background at 0:47
Report spam or abuse
+Jakob Diedrich that's majora's moon from legend of zelda majora's mask
Report spam or abuse
+Jakob Diedrich guys hes a lil kid leave em alone lol
Report spam or abuse
Someone help , what's the name of the background song?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Letz make the lyrics! YEAH MY NAME IS LINK MAN
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Did anyone else see the moon from majora's mask at 0:47?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Lets start a chain. Yeah my name is link
Report spam or abuse
And killed Ganon over 50 times. BECAUSE ITS THE L TO THE I TO THE N TO THE K WEARS TIGHTS EVERYDAY BECAUSE HES SECRETLY GAY HAS BIGGER BALLS THAN JUSTIN BEIBER AND WON'T STOP KICKING ASS TILL HE HAS A NASTY FEVER.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Anyone notice on Santas list it says Anthony Padilla, Ian Hecox, and Tiger Woods? :P
Report spam or abuse
Also William Clinton
Report spam or abuse
Its so catchy i could 8sing it all DAY LIKE OMG SO GOOOOOOOD!
Report spam or abuse
SHUT. UP.!!!!!!! never gets old ;)
Report spam or abuse
Omg this is so hilarious and Anthony u look perfect in that Tingle costume!
Report spam or abuse
He looks perfect in that Ganondorf costume too
Report spam or abuse
so got to get an app that I can get this on
Report spam or abuse
from the age of 4 to 7 i ALWAYS called link zelda XD that part made me laugh because i called link zelda for like 3 years!
Report spam or abuse
+QwertyuiopProdz Be nice and stop flaming for no actual reason. Also, even if she is 9 or older, you still don't have the right to flame and tell her to shut the ** up. It seems like you're the kid here who is flaming and just wants attention.
Report spam or abuse
uh I am turning 12 like tomorrow...
Report spam or abuse
Report spam or abuse
whispers you know that's not real right
Report spam or abuse
+Shadow Music whispers You shouldn't have done that... XD
Report spam or abuse
Report spam or abuse
<3 The Legend Of Zelda is life....and love <333
Report spam or abuse
Report spam or abuse
pause at 47seconds wtf is that in the top left corner
Report spam or abuse
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to

Loading playlists...