CO
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

funny cat machine gun

by dan udrea • 881,848 views

LOL OMG I LOST MY SHIT 😂😂😂😂😂😂😂
All cats are different, people, and good owners know exactly what the cat thinks is fun and ok and not. My cat thinks this is fun, he also likes being thrown out of a box and into the bed. (He jumps back up to do it one more time) Some cats hate it, some like it. It's about respecting your cats wishes :) 
That is possibly one of the most stupidest things I've ever heard.
Oh my god i lost my shit when it was meowing wobby xD
Well that gave me a good giggle
This is kinda mean because before he is doing that the cat sounds annoyed already.but it is still funny 😂😂😂😂😂😂
Pow pow pow bitches xD stay back pow pow pow
Reported for animal cruelty. ^^
You guys think its okay, that the cat has an opinion. Youre right, he or she does. LOOK AT IS POOR FACE, GUYS!!!
Yeah it may look cute or funny but just imagine how the cat feels😔 you wouldn't want to be held by both back and front legs and shooken up while ur already annoyed at somethin....poor cat.😔
Cats may be little jerks but that doesn't mean u be mean back just saying
Look at his face, he's really love his cat, why so serious?
omg lol that was adorable! -
Poor cat but it was pretty funny.
He's NOT harming the cat, you guys need to chill.
he is masturbating it, major clitoral orgasm
Funny as shit man keep up the funny videos
I love that weapon it has a bit of recoil and has to be reloaded alot but still a pretty good smg
the cat was looking at something an was mad at it thats how it meowed and thats how he made the cat gun sound
you guys suck you burn in **
i love this video! our cats have a high pitch meow so their ammo sounds hella funny!
HAHA IM GONNA DO THIS TO MY CAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I HATE MY CAT
What the hell did I just wash ???
ok, I did not type that comment, pretty weirded out right now... 
(Cracks up laughing on the floor) hahahaha Lolololololololololololololololo
Sebastian Duval Shared on Google+ · 10 months ago
Ariane Kok, I do this with my cat all the time.... and you know, kids watch theses videos, so lay off your shit, you 'sick fuck'. Your right, karma is a bitch. When you've done something wrong.
I am actually. It's hard to think of what to say, cuz I'm laughing way too much! :/ 
I laughed at this one CUZ I've never heard anyone say that... :)
haha my cat would be perfect at being a gun (she growls a lot)
This never gets old. xD
So when my cay jumps out and ambushes me and bites the shit out of me for no reason. Is that human abuse?  
+The Doctor and his TARDIS Well done. A great way to approach an argument, if you are 5 years old maybe. No you are 5!..... No you are 5!..... Ok we could go on for some time like this.
And if you don't believe in God, why are talking about Jesus, hmmm.......?
The Fallen Angle Shared on Google+ · 3 months ago
Future Cat Gun V.2
That's how Siamese cats play:rough.
Better get PETA cuz their gonna love this (joke) 
peta would just take the cat and kill it cause thats all they do.. kill animals. fucking hypocrites they are
buồn cười vãi :v
😂😂😂😂😂
Don't worry kitty, the mouse invasion doesn't stand a chance against us.
Im a she 😒+HairyHog77
People laugh my family did
Narr you need to chill he is hurting it 😡
So Cute but its sound like a gecko!!
What kind of species this cat?
Hahahahaha xD I can't stop laughing !!!
กูมาจากโหดสัส V.2 
So mean!!!!!!!!!!!! :-( :-( :-( :-( :-( :'( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
its funny but mean
My little spawn of the devil is the same way! But man, stormy is much more calm then when I got him
maybe kitty is used to it
The way he is holding that cat is kitty abuse
Meo-o-o-o-oo-o-o-o-o-ow
Its the cats meow but in this case pow
How does he meow like that?
that cat rocks.. that was so funny. he loves his cat and kisses his best friend..
why you had to add your stupid photo?
Duncan Whyte Shared on Google+ · 1 year ago
It might not be #caturday  but... It's thursday and that means there is  'Day' in the day...
Well, of all the funny cat videos you chose this one...mwah...or...meow!
if the nazi's thought of this they would've won the war !
No animals were harmed in the making of this movie.
valla, la tecnología a avanzado tanto que ahora las armas parecen animales jajajaja XD
" Jacob keep your shirt on" Nooo!!
I've had cats for 31 years and love them more than people. But I do have human friends. And just like human friends, you have to mess with them. That cat obviously has an attitude problem and should be messed with occasionally. Not injured in any way, just screwed with a little to let it know, just like a person, you shouldn't act like a jerk.
fake or not, at least it's funny to watch...
I saw this at school everyone thought it was funny except my teacher he said it was cruel.
haha hes like "fuck you dad....just fuck you" xD
No Kidding, thats a real Catashnikov 47... The best Gun i've ever seen. She shoots with Hairballs in different Caliber's...
That was the most beautiful thing i've ever seen..
Cat's aren't defenseless. If the cat was really in distress he/she would really let you know. Thrashing, screaming and so MUCH scratching. This cat doesn't look bothered enough to do that. :)
check out my new video with another cat. I'm a lil bit more peaceful in it. Trust me!
Oh my god, its a Catling Gun.. *-*
Show more Loading...
to add this to Watch Later

Add to