CO
Upload
You're viewing YouTube in English (US).
Switch to another language: | View all
You're viewing YouTube in English.
Switch to another language: | View all

Mary J Blige Band GMA.mov

by Rexsell Hardy Jr. • 162,318 views

Mary J. Blige Band rehearsing for Good Morning America 2011

thank you.i needed them words cause man i been stressin.but hearin your words i feel better thanks bruh.
Report spam or abuse
where's that S.I.R Studios?
Report spam or abuse
Rest in Peace Day Day!!!!!!
Report spam or abuse
They're killin at 3:23!! Somebody post that song and performance. I'm stuck on that small clip.lol
Report spam or abuse
That's what it's all about, Rex! Just like you said. Keep grinding it out. Inspiring!!!!!!!!!!
Report spam or abuse
Great encouraging words rex. I ben a fan man wayyyyy , b4 the Mary gig. My homie Phil from chi town use to take me to see you and few other kats from n the Chi area. Keep grooving homie. Your a great inspiration
Report spam or abuse
Musicians always have terrible style lmao
Report spam or abuse
They got that quartet down fr u know they came from the church
Report spam or abuse
Report spam or abuse
The quartet bump in the bac though.....
Report spam or abuse
"Sup Bruce??...{silence}..thanks man" LMAO LOL
Report spam or abuse
Hey bro, I thank God for how He has elevated you in this season of your life.. We met around 2000-2001 in Chicago when I was on the road as the keyboardist for Jimmy Sommers(Saxophonist) at the Green Dolphin Club, you sat in with us on 2 songs I believe.... You sounded amazing then and you even more polished now. May God Continue To Take You To New Heights!
Report spam or abuse
Bruce Lee Sr......I'm done
Report spam or abuse
inspiring quick story oh hail up james martin for me we met at jamaica jazz and blues
Report spam or abuse
Thanks for that message bruh I needed to hear it. Keep going. Never stop.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
now see you said "whats up bruce" if he would have said "whats up kunta" we would have had a brawl LOL
Report spam or abuse
Report spam or abuse
REX..Great inspiration Bro...Keep da fire burning..Speak on it..Mad LOve.G$
Report spam or abuse
4:34 "This Niggas strings glow in the dark.........but 2moro's a morning show -__- so it doesn's matter" LOLOLOL
Report spam or abuse
Report spam or abuse
thanks for the post! you da man.
Report spam or abuse
making fun of the driver because he is from other race is not very christian,they are great musicians,but as human beings.....
Report spam or abuse
Thank you for this video needed that.. I am about to attend musicians institute in October and kinda nervous that nothing will work out! Any advice??
Report spam or abuse
thanks man youre advice gave me hope 4 the future..!
Report spam or abuse
whats up bruce lol !!!!!!! thanks B L. LMAO REX IS CRAZY
Report spam or abuse
Report spam or abuse
BEST PART OF THIS WHEN THE DRUMMER GIVE IS PART LOVE THAT...THANKS FOR THAT BROTHER...
Report spam or abuse
whats the song on 3:11 ? when Eric Walls talks..SOMEONE ?
Report spam or abuse
I'm 17 years old guitarist and would LOVE to play with someones live band as a living but I don't know what steps to take. Please help cause this video looks like the life I want to live
Report spam or abuse
That's all you got from this video? lol smh.....
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
his inspirational speech starting at 6:13 to 9:17 really inspired me to never give up.
Report spam or abuse
they took it to church for a min
Report spam or abuse
@michaelvidales90 Be Happy (My Life Album - Mary J Blige)
Report spam or abuse
Thanks for sharing Rex, love the story of how you got started with Mary & your telling others who think it won't happen for them to just hang on their chance is coming :)
Report spam or abuse
How come they are all black ??
Report spam or abuse
@Fenderbaby94 Im in the same position. I don't know what country you live in, but im heading off to college in October to study drums, and i'll learn all about the various steps needed to get to whatever stage i want to be at, as well as learning my trade and honing my skills. The really get behind you too, and if you're good any work they find that would you suit you, the get you involved. Look around for courses/contacts like that, but don't give up. Chase your dream!
Report spam or abuse
Theseb guys are legends. so Funny
Report spam or abuse
The GREAT OMAR EDWARDS!!!! IM A huge fan of philly heavy hitters....
Report spam or abuse
YO THANKS FOR THE MUCH NEEDED INSPIRATION!!! HAPPY FOR YOU AND YOU SOUND GREAT. CREATOR BLESS...
Report spam or abuse
Whats the song at the end?? that they are playing at GMA
Report spam or abuse
Report spam or abuse
What kind of camrea do you use?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
@keyballa Not a dude, and it didn't look like the guy was laughing.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Your right brother.U never know when ,u gotta be ready .Much love S.Ortiz
Report spam or abuse
yes sir you said it at the end man, i been going through that it in atl getting let down but im not giving up yet, i've come too far as a musician to give up...thanks for the words of encouragement...
Report spam or abuse
Great words of encouragement. Preciate the post.
Report spam or abuse
Report spam or abuse
orange striiiingggsss!!!!!??? :O
Report spam or abuse
Thanx I needed tht cause a bro struggling trying to get on!!!! But I haven't given up!!!
Report spam or abuse
All I can say is thank you bro....#inspired
Report spam or abuse
I watch this video a lot just to listen to the encouraging words!!
Report spam or abuse
its a blessing to see someone the came from the bottom and now at the top,i play but i gave up on my dream and started driving trucks and this makes me want to stop driving trucks and get back into music!thanks for the clip bro god bless
Report spam or abuse
Report spam or abuse
This is so cool, behind-the-scenes stuff! Loving Rex's drum kit, and the way they tossed the gospel flavor in there. I thought it was immature that the Asian man was called Bruce Lee just because he was Chinese.....otherwise I liked this.
Report spam or abuse
whats that story with this fucked up faux-western-toothpicks ???
Report spam or abuse
man rex really enjoy these vids u post..so insperrational.keep um comming big dog!!
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Man Thanks Rex! The vids of your musical fam are mad funny! But out of every vid I've watched so far the words of encouragement meant a lot too an up and come drummer as myself. Those words hit deep, much needed this mornin. Thanks Ray Vick Twitter: @rawv85
Report spam or abuse
Nice words,bro! Hit me up when you're in Europe!
Report spam or abuse
man i love the story... i stay having dreams that i could make it one day... im def gonna stay inspired and stay hungry, most of all ima try and be a cool dude to people because nobody likes to a bad attitude. Hey Thanks REX!
Report spam or abuse
5:58-9:18... Made my day... Much appreciated, Rex! -B
Report spam or abuse
This man catchphrase. lol. 4:40 "So it doesn't matter"
Report spam or abuse
great story bro. thanks for those words 9:04.
Report spam or abuse
what is the intro song called?
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Nice little kick of inspiration at the end bro. Needed that. cheers
Report spam or abuse
Whats that song from 2:48 to 3:20?
Report spam or abuse
Thanks Rex bro,I just shoot my first music video in stduio 4....one day ill be on my way to studio 1
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Report spam or abuse
..."what up Bruce".......BWAHAHAHA!!!!! #Dead
Report spam or abuse
JJ bass strings glow in the dark.. but that wont really matter cuz the show will be in the morning ! lol !!!
Report spam or abuse
5:13-5:36 DaDa went quartet! LoL! Yall are Crazy!!!
Report spam or abuse
WOW THAT DEFINITELY HELPS TO KEEP THE FAITH!! FROM 6:00 ON GOING...WOW!!!!
Report spam or abuse
5:37 - 6:00 is so damn clean. Nice intro and transition back to the song. Love it. Grooves.
Report spam or abuse
love how you and Marcus are such good friends
Report spam or abuse
Report spam or abuse
Man, that was a good word of inspiration forreal.
Report spam or abuse
I wonder what heads Rex use on his drums
Report spam or abuse
@hotdrumchick dude it was just a joke lol...have a sense of humor
Report spam or abuse
@spenceman62 yo i feel the same way, man idk even know if i will get in.
Report spam or abuse
Love the encouragement and thats true sometimes i feel like nothing ever Gonna happen if it does then it do and if i don't then it wasn't Gods plan for my Life MY LIFE MY LIFE MY LIFE Lol
Report spam or abuse
Sign in to add this to Watch Later

Add to