Upload

Loading icon Loading...

This video is unavailable.

Cassie's therapy video

Sign in to YouTube

Sign in with your Google Account (YouTube, Google+, Gmail, Orkut, Picasa, or Chrome) to like mari bree's video.

Sign in to YouTube

Sign in with your Google Account (YouTube, Google+, Gmail, Orkut, Picasa, or Chrome) to dislike mari bree's video.

Sign in to YouTube

Sign in with your Google Account (YouTube, Google+, Gmail, Orkut, Picasa, or Chrome) to add mari bree's video to your playlist.

Published on Feb 25, 2011

If you're watching this, then I'm already dead. Wow. Just joking!
So. This is my face. This is my other face. This is my name, and this is my therapy video. Abracadabra! Wow.
I likeboys on swings, and girls on skateboards. I like babies in high chairs. I like pharmaceutical medicine wrappers. I like people in hats with big eyebrows I like people in hats with big eyebrows and big moustaches. I like water caught in spiders webs. I like wearing all my clothes at once. I like people who dont smile. Ever. And I like people who smile. I like hair that goes on and on.
I love food. Today, Ainsley, Ive brought some things for the cook to cook.
In some ways I loveeverything. Its lessless of a thing than 'like'less distinct. Lessparticular. I like things that I like but I love everything. Theres more choice than like. Because even the worst things have things to love in them. I love things so much I feel like I could float away.
Thats wrong.
My mum understands how to float every day. I dont understand that so much.
I dont know what you mean about things I hate. I hate shoes. I hate people who change their voices when they say something important. I hate my thighs. I hate war. I hate swimming costumes that cling. I hate dripping taps. ButI also sort of love dripping taps. I hate invitations. I hate radiators. I hate this. Wow. Sorry. Got to stop...

Taduzione in Italiano
Se state guardando questo video, significa che sono già morta. WOW. Sto scherzando!
Allora. Questa è la mia faccia. Questa è l'altra mia faccia. Questo è il mio nome, e questo è il mio video terapia. Bene. Abracadabra! Wow.
Mi piacciono i ragazzi in altalena e le ragazze sugli skateboards. Mi piacciono i bambini nei seggioloni. Mi piacciono le confezioni dei medicinali. Mi piace la gente col cappello e le sopracciglia e i baffi grandi. Mi piacciono le gocce d'acqua catturate nelle tele dei ragni. Mi piace indossare i miei vestiti tutti insieme. Mi piacciono le persone che non sorridono. Mai. E mi piacciono quelle che sorridono. Mi piacciono i capelli che continuano a crescere.
Amo il cibo. Oggi, Ainsley, ho portato alla cuoca un po' di cose da cucinare
In un certo senso amo tutto. E' meno... meno di una cosa 'che piace'... meno netto. Meno particolare. Mi piace ciò che mi piace ma amo tutto. C'è più scelta che nel 'mi piace'. Perchè anche le cose peggiori hanno in sè qualcosa che si ama. Amo le cose talmente tanto che che potrei fluttuare via.
Non è vero.
Mia mamma sa come si galleggia, ogni giorno. Io non così tanto.
Non so cosa si intenda per odiare. Odio le scarpe. Odio le persone che cambiano voce quando dicono qualcosa di importante. Odio le mie cosce. Odio la guerra. Odio i costumi da bagno che aderiscono. Odio i rubinetti che perdono. Ma in un certo qual modo li amo anche. Odio gli inviti. Odio i radiatori. Odio... questo. Wow.. Scusate. Devo smettere

Loading icon Loading...

Loading icon Loading...

Loading icon Loading...

Loading icon Loading...

Ratings have been disabled for this video.
Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.

Loading icon Loading...

Loading...
Working...
to add this to Watch Later

Add to