Alert icon
We're changing our privacy policy. This stuff matters.  Learn more  Dismiss

TV3 - Polònia - Els Mossos es disculpen

Loading...

Sign in or sign up now!
47,679
Loading...
Alert icon
Sign in or sign up now!
Alert icon

Uploaded by on Mar 19, 2009

Dos Mossos d'Esquadra ens expliquen què va passar realment al desallotjament dels estudiants anti-Bolonya. I ens en fan una recreació.

  • likes, 15 dislikes

Link to this comment:

Share to:

Top Comments

  • No tienes NI IDEA de humor, nen.

    Es obvio, los mossos no son así en general pero algunos de ellos sí que actuaron así en ese preciso momento.

    Anda y deja de amargarte por cosas que no merecen la pena, que esto es HUMOR.

  • @sergiospaniard carga y ya està... pues que los encierren en el zoo, por gorilas descerebrados.

    Fora gossos d'esquadra

see all

All Comments (166)

Sign In or Sign Up now to post a comment!
  • No podeu posar ni fer aquests tipos de videos que la cosa esta fatal.

  • Jajajaja muy bien para ridiculizarlos porque dan pena, lastima que en realidad son asi.

  • @GurbPPCC

    Doncs el senyor Felip Puig s'ho deuria fer veure. CiU es més a la dreta que el PP, lleig també una miqueta alló que diu aquest "heroi de la catalanitat" als periodics “Hemos hecho lo que tocaba”, que vol "tensar la ley hasta allí donde esté permitido y un poco más", i encara responsabilitza a la premsa de questionar l'actitut dels mossos. Puig no es cap català es tot un nazi, por em dona que puga esser President de Catalunya. El meu germa si va rebre de valent per defensar una dona.

  • @pr0orz1337 Ep! para el carro!

    Jo vaig ser en aquestes mobilitzacions i companys meus van rebre de valent! També participo d'aquestes acampades i en cap moment he defensat la barbaritat que van fer divendres a Plaça Catalunya com les barbaritats que van fer contra els estudiants, el que et volia fer entendre és que en el seu moment les manis de bolonya hi havia gent amb estelades i és això al que fa referència el vídeo PERQUÈ EL VÍDEO AQUEST DE POLÒNIA ÉS DEL 2009! no hi veg la manipulació.

  • @GurbPPCC

    Ah clar, que quan els mossos colpetgen amb les seves porres als catalans per la nació catalana ja no fan mal. ¿Què cridaven els mobilitzats ara als mossos "separatistes", i els manifestants van rebres colps per portar una bandera espanyola, oi?. Manipulació a TV3, ¡quina novetat!.

    PD: ¿Tot açò per dir-me que també ets separatista?, t'ho podies haver estalviat.

  • @pr0orz1337 abans de despotricar a tort i a dret, mira't la data del vídeo "Penjat per tv3 el 19/03/2009" això es correspon a les càrregues dels mossos contra els estudiants que protestaven pel Pla Bolonya el dia que els van desallotjar de la UB.

    PD: vigila el proper cop que escriguis "separatista", potser agafes tuberculosi i un monstre gegant de color verd surt de sota el teu llit!

  • ¿Estelades?, però si qui va demanar al mossos que intervingueren a Plaça Catalunya es el senyor Puig que es separatista català. A TV3 ens prenen per rucs, oi?

    Vinga, feu un especial amb l'Intereconomia que feu fastic manipulant l'informació.

  • Parodia??? Dios,están retratados tal y como son...

  • acampadabcn, versión 2.0 de esto

View all Comments »
Loading...

0 / 00Unsaved Playlist Return to active list
    1. Your queue is empty. Add videos to your queue using this button:
      or sign in to load a different list.
    Loading...Loading...Saving...
    • Clear all videos from this list
    • Learn more