Upload

Loading icon Loading...

This video is unavailable.

Lion King- Mr.Touche [HIT SONG]

Sign in to YouTube

Sign in with your Google Account (YouTube, Google+, Gmail, Orkut, Picasa, or Chrome) to like KriticalMovement's video.

Sign in to YouTube

Sign in with your Google Account (YouTube, Google+, Gmail, Orkut, Picasa, or Chrome) to dislike KriticalMovement's video.

Sign in to YouTube

Sign in with your Google Account (YouTube, Google+, Gmail, Orkut, Picasa, or Chrome) to add KriticalMovement's video to your playlist.

Published on Jun 19, 2012

COMMENT/RATE/SUBSCRIBE =)
CAN YOU FEEL THE LOVE TONIGHT!!!
YA YA YA ITS A LION KING SAMPLE GUYS

LYRICS

see i was told always walk on your own road
they got me going, im feeling liek it was so cold
but this the world now...and i could warm it up
but this is me and to them haters imma show them up
cuz this is what i been...been rocking them shows down
cuz this is what i seen.. but riding through o town
613, ladies with class
and this is me representing the city ontop of my back
pop them champange out, some glasses of wine
and the m.i.c, dis is one of a kind
mr.t.o.u you know me c.h.e
the best in the game dont test me
passion like a fashion im walking down the stretch
oceans when im flowing stitching S ontop my chest
im reckless when i roll, im climbing up the mesh
tryna find my treasure trove marked out by an X

see i could write this..love type...love song
and i could write these words out..all long
and aint nobody gonna tell me athing
rap genuis mvp can someone buy me a ring..yep
i got myself ontop of it all
no work just love on top of these bars
i got that..hip hop jazz that hip hop feel
i speak those..words so real, thats hip hop sstill
i know i gotta push it all on tonight
i know i gotta lay it all down tonight
i speak the realest, i kill it playing the villian im chilling
you know im, kicking the bass like the beats that im hitting
i know im, loving the music when im filling my soul
im only..filling the gaps just to be a little whole
and i just wanna show you love tonight
tell me baby girl do u feel the love tonight

  • Category

  • License

    Standard YouTube License

Loading icon Loading...

Loading icon Loading...

Loading icon Loading...

Loading icon Loading...

Ratings have been disabled for this video.
Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.

Loading icon Loading...

Loading...
Working...
to add this to Watch Later

Add to