IL
Upload

Loading icon Loading...

This video is unavailable.

Mat Sabu - Sakit Tua part 1/12

Sign in to YouTube

Sign in with your Google Account (YouTube, Google+, Gmail, Orkut, Picasa, or Chrome) to like Nora Azlin's video.

Sign in to YouTube

Sign in with your Google Account (YouTube, Google+, Gmail, Orkut, Picasa, or Chrome) to dislike Nora Azlin's video.

Sign in to YouTube

Sign in with your Google Account (YouTube, Google+, Gmail, Orkut, Picasa, or Chrome) to add Nora Azlin's video to your playlist.

Uploaded on Jan 8, 2009

ceramah di kemaman,terengganu

betul tu, bahasa inggeris nie kalau tak pandai rugi. Zaman sekarang kan millenium? Kita tengok bangsa Cina kat Malaysia, Melayu pandai, Inggeris pandai, Bahasa Cina sendiri tentunya la kan? jadi paling tidak 3 bahasa diorang kuasai. Begitu juga India, kKita Melayu plak bahasa ibunda jer, kalau yang terer bahasa Inggeris pun baru dapat 2 kan? dan ketinggalan 1 bahasa. Kajian juga mengatakan kalau pandai berbahasa lebih dari satu, otak kita akan lebih cekap berfikir.. renungkanlah

http://www.talkenglish.com/

Loading icon Loading...

Loading icon Loading...

Loading icon Loading...

Loading icon Loading...

Ratings have been disabled for this video.
Rating is available when the video has been rented.
This feature is not available right now. Please try again later.

Loading icon Loading...

Loading...
Working...
Sign in to add this to Watch Later

Add to